

Os_, jak życie pokazało to E61 jest jednak sporo wolniejsze od E60... Seryjna E60 jest szybsza przy pomiarze 100-200 o ok 0,8s. Mało tego, Twoje E39 należało do tych szybszych a E61 i tak było szybsze, niewiele, ale było. Więc konkluzja taka, że średnio rzecz biorąc E60 powinno robić wiatrak z E39.Marcin_Os pisze:Seryjne były oba, E61 zdrowe, E39 chyba też.
Tylko teraz jak pamięcią sięgam, mogło to nie być do 200 tylko do 180, parę lat już minęło. Może Maros lepiej pamięta.
Zapewne masz rację, tylko, że to E39 to było to pierwsze, wolniejsze od drugiegoMaros pisze:Os_, jak życie pokazało to E61 jest jednak sporo wolniejsze od E60... Seryjna E60 jest szybsza przy pomiarze 100-200 o ok 0,8s. Mało tego, Twoje E39 należało do tych szybszych a E61 i tak było szybsze, niewiele, ale było. Więc konkluzja taka, że średnio rzecz biorąc E60 powinno robić wiatrak z E39.Marcin_Os pisze:Seryjne były oba, E61 zdrowe, E39 chyba też.
Tylko teraz jak pamięcią sięgam, mogło to nie być do 200 tylko do 180, parę lat już minęło. Może Maros lepiej pamięta.
Ekm, nie... E39 było to drugie, najszybsze we wszechświecie... oprócz E39 Boogiego oczywiścieMarcin_Os pisze:Zapewne masz rację, tylko, że to E39 to było to pierwsze, wolniejsze od drugiegoMaros pisze:Os_, jak życie pokazało to E61 jest jednak sporo wolniejsze od E60... Seryjna E60 jest szybsza przy pomiarze 100-200 o ok 0,8s. Mało tego, Twoje E39 należało do tych szybszych a E61 i tak było szybsze, niewiele, ale było. Więc konkluzja taka, że średnio rzecz biorąc E60 powinno robić wiatrak z E39.Marcin_Os pisze:Seryjne były oba, E61 zdrowe, E39 chyba też.
Tylko teraz jak pamięcią sięgam, mogło to nie być do 200 tylko do 180, parę lat już minęło. Może Maros lepiej pamięta.Ale to tylko moje wrażenia.
rozumiem, że to było M6 F12 ?Faqir pisze: Ostatnio od 100 do 190km/h pomierzyłem M6 i wyszło 8.9sek. Później trzeba było ostro hamować bo słabo było z miejscem. Migotanie serca + drobna zapaść ale wyhamowaliśmy![]()
Pozdro
SLS'em i Eklasa bylismy bardzo zawiedzieni jesli chodzi o pomiary ale frajda jakaBYNTAS pisze:Dobra wrzuta Wujek.
In minus najbardziej zaskakuje SLS-szczególnie, że to samochód za 1000000+pln...może wpływ na to ma brak dotarcia, waga tez niemała.
Ewidentnie widać, że stock'owe M3 E92 w manualu łoji dupę 335d+ i 335i+, bo miałem już kilku takich napinaczy, co twierdzili inaczej...