Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Nie wyklucza. Napinaczy nie sluchaj, musi sie dowartosciowac w necie jak widac.
A 330ci jezdziles? Zebys mial potem jakis punkt odniesienia po przetestowaniu M3 przed zakupem.
A 330ci jezdziles? Zebys mial potem jakis punkt odniesienia po przetestowaniu M3 przed zakupem.
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Pytałem czy kiedykolwiek jeździłeś bo dziwi mnie, że jeszcze nie robisz konkretnych ruchów w kierunku zakupu M3.
Stestuj jakąś ale zdrową i zobacz jak Tobie "leży" ten samochód żebyś miał jakieś porównanie.
Jakkolwiek nie spojrzeć 330Ci to słaba alternatywa dla M3 E46-jeżdziłem obydwoma modelami. Koledze od "carrery"(WTF???) gratuluję kupowania samochodów bez jazd próbnych...
Stestuj jakąś ale zdrową i zobacz jak Tobie "leży" ten samochód żebyś miał jakieś porównanie.
Jakkolwiek nie spojrzeć 330Ci to słaba alternatywa dla M3 E46-jeżdziłem obydwoma modelami. Koledze od "carrery"(WTF???) gratuluję kupowania samochodów bez jazd próbnych...
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
cloud110 jeździłem to może za mocno powiedziane ale przejechałem się kawałek taką w full M pakiecie czyli wizualny i zawias także(taką także chciałem mieć, czyli zawieszenie M jest od razu bo 3.0 ma, wewn. pakiet musi być a zewn.najwyżej dokładka) No powiem Ci że magia, nawet dużo mocniejszy wcześniej wymieniany 350Z którym jeździłem później nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak to 330Ci ale może to magia marki xD
BYNTAS skąd wiesz że nie robię? Ktoś mądry stąd powiedział mi żebym na spokojnie podszedł do tematu żebym nie kupił jakiejś padaki itp pod wpływem ciśnienia na zakup itd "Stestuj zdrową..." heh z tego co się zdążyłem dowiedzieć z tego forum i nie tylko znalezienie takiej graniczy z cudem xD (w sensie że bez dodatkowego nakładu finansowego) Ale rozumiem co masz na myśli
I tak mnie czeka pakiet startowy w razie czego i tak, na to zostałem już przygotowany mentalnie
Jeden z forumowiczów(bmw-sport.pl) sprzedaje ładne M3 z pełnym opisem wymian itp itd 2002 po akcji serwisowej. Po wielkości opisu i szczegółowości sprawia wrażenie uczciwego niczego nie ukrywającego. Jest jedno ale. Powiedzcie mi czy warto w ogóle oglądać wersje z wysp po przekładce (niby profesjonalnej obejmującej wszystko-robił to dla siebie)? Wybór uzasadnia tym że u Nas nie ma/miał czego szukać w kraju więc ściągnął ją dla siebie i zrobił "przekładkę". Pytam bo nie wiem jak to jest w przypadku BMW ale np PORSCHE w wersji dla UK robiło np m.in zbiornik paliwa po drugiej stronie żeby auto było dobrze wyważone w związku z kierownicą po "złej stronie" i wiem że te auta po zabiegach "przekładkowych" nie jeździły już tak jak należy. Zresztą nie trzeba tego tłumaczyć. Orientuje się ktoś jak to jest w przypadku BMW? Bo jeśli są to tylko podstawowe zmiany nie niosące żadnych strat w jeździe itp to bym się obejrzał za Nią
BYNTAS skąd wiesz że nie robię? Ktoś mądry stąd powiedział mi żebym na spokojnie podszedł do tematu żebym nie kupił jakiejś padaki itp pod wpływem ciśnienia na zakup itd "Stestuj zdrową..." heh z tego co się zdążyłem dowiedzieć z tego forum i nie tylko znalezienie takiej graniczy z cudem xD (w sensie że bez dodatkowego nakładu finansowego) Ale rozumiem co masz na myśli

Jeden z forumowiczów(bmw-sport.pl) sprzedaje ładne M3 z pełnym opisem wymian itp itd 2002 po akcji serwisowej. Po wielkości opisu i szczegółowości sprawia wrażenie uczciwego niczego nie ukrywającego. Jest jedno ale. Powiedzcie mi czy warto w ogóle oglądać wersje z wysp po przekładce (niby profesjonalnej obejmującej wszystko-robił to dla siebie)? Wybór uzasadnia tym że u Nas nie ma/miał czego szukać w kraju więc ściągnął ją dla siebie i zrobił "przekładkę". Pytam bo nie wiem jak to jest w przypadku BMW ale np PORSCHE w wersji dla UK robiło np m.in zbiornik paliwa po drugiej stronie żeby auto było dobrze wyważone w związku z kierownicą po "złej stronie" i wiem że te auta po zabiegach "przekładkowych" nie jeździły już tak jak należy. Zresztą nie trzeba tego tłumaczyć. Orientuje się ktoś jak to jest w przypadku BMW? Bo jeśli są to tylko podstawowe zmiany nie niosące żadnych strat w jeździe itp to bym się obejrzał za Nią
Ostatnio zmieniony pn maja 06, 2013 16:14 przez VADIM, łącznie zmieniany 1 raz.
"Proste są dla szybkich samochodów
Zakręty dla szybkich kierowców"
Zakręty dla szybkich kierowców"
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Słuchajcie, oglądałem 3 x M3 E46 i powiem Wam, że tak jak ktoś wcześniej pisał, w Polsce nie ma czego szukać...niestety...
Także zostaje mi do wyboru albo jechać do Niemiec po to 330Ci albo także jechać do Niemiec po M3 ale...E36. No właśnie bryła jest też ładna wg mnie, oczywiście to jest model niżej, lata 90-te itp ale powiedzcie mi czy warto żeby posiadać wersje M schodzić model niżej? W Niemczech można znaleźć bardzo ładne wersje ludzi którzy bardziej je trzymali w garażach niż nimi jeździli także są w bardzo dobrym stanie. Na E46 M3 z Niemiec po prostu mnie nie stać jak doliczyć akcyzę i koszty wyjazdu(nie mówiąc +10k starteru...) a nie będę kupował trupa w PL tylko po to żeby mieć M3 E46. Wole mieć starszy w super stanie niż nowszy model tylko ładnie wyglądający...myślę że wielu stąd się ze mną zgodzi.
Podsumowując:
Lepiej 330Ci E46 w M pakiecie czy lepiej starszą siostrę E36 no ale w wersji ///M?
Gdyby ktoś mógłby coś powiedzieć o wersji E36 byłbym wdzięczny.
Sorry za zamieszanie i dzięki za pomoc i wyrozumiałość
Także zostaje mi do wyboru albo jechać do Niemiec po to 330Ci albo także jechać do Niemiec po M3 ale...E36. No właśnie bryła jest też ładna wg mnie, oczywiście to jest model niżej, lata 90-te itp ale powiedzcie mi czy warto żeby posiadać wersje M schodzić model niżej? W Niemczech można znaleźć bardzo ładne wersje ludzi którzy bardziej je trzymali w garażach niż nimi jeździli także są w bardzo dobrym stanie. Na E46 M3 z Niemiec po prostu mnie nie stać jak doliczyć akcyzę i koszty wyjazdu(nie mówiąc +10k starteru...) a nie będę kupował trupa w PL tylko po to żeby mieć M3 E46. Wole mieć starszy w super stanie niż nowszy model tylko ładnie wyglądający...myślę że wielu stąd się ze mną zgodzi.
Podsumowując:
Lepiej 330Ci E46 w M pakiecie czy lepiej starszą siostrę E36 no ale w wersji ///M?
Gdyby ktoś mógłby coś powiedzieć o wersji E36 byłbym wdzięczny.
Sorry za zamieszanie i dzięki za pomoc i wyrozumiałość
"Proste są dla szybkich samochodów
Zakręty dla szybkich kierowców"
Zakręty dla szybkich kierowców"
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
uwierz mi ze w PL tez są ladne egzemplarze, to ze natrafiles na 3 trupy nie oznacza ze wszystko w PL jest złomem, no chyba ze masz wymagania do 10 letniego auta jakbyś kupowal nowe w salonie,,, 

318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Najlepiej to kupic 330d zrobic soft i cieszyc sie autem , ktore fajnie zapierdala
, e36 to stary ragiel i czy to emka czy 320i nic tego nie zmieni moim zdaniem
, e36 to stary ragiel i czy to emka czy 320i nic tego nie zmieni moim zdaniem
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Steff, tu chodzi o "coś" więcej (feeling, dynamika, silnik, a dla niektórych legenda, dusza etc.), ale fakt faktem, że M3 E36 wypada dość blado w kwestii odróżnienia cech zewnętrznych od nawet i wspomnianego 320i.Steff pisze:Najlepiej to kupic 330d zrobic soft i cieszyc sie autem , ktore fajnie zapierdala
, e36 to stary ragiel i czy to emka czy 320i nic tego nie zmieni moim zdaniem
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
Ale skoro kolega nima siana to bym wolal 330xd jakos tam w miare latajace niz starego parcha e36 , ktorych w Pl jest tez jak na lekarstwo
Re: Dylemat przy zakupie - E46 M3 czy E46 330Ci?
+1, z tą różnicą, że szukałbym 330 Cd 204 km w serii, spokojnie kręcisz pod 260 km i moment wgniata fest, m-pakiet, ładny felunek i pasuje.Steff pisze:Ale skoro kolega nima siana to bym wolal 330xd jakos tam w miare latajace niz starego parcha e36 , ktorych w Pl jest tez jak na lekarstwo