
BMW M5 F10
BMW M5 F10
Jako że nie ma jeszcze na forum działu M5 F10 zapytam tutaj: czy macie jakieś informacje na temat żywotności silników po przebiegu 100 000 km ? Ewentualnie jakie producent przewiduje wymiany i jakich podzespołów po takim przebiegu? Co raz więcej tych 3-latków koło 100 000 km a choroba postępuje 

Re: BMW M5 F10
Witam!
Koło M5 F10 to nawet nigdy nie stałem, ale wiem że ma silnik bardzo podobny do 550i i czytałem że tam występują problemy ze smarowaniem głównie spowodowane zbyt długimi interwałami. Do tego dochodzą wtryski tolerujące tylko dobre paliwo.
No ale tak jak pisałem, nawet nigdy koło takiej maszyny nie stałem więc mam nadzieję że wypowiedzą się tutaj (byli)właściciele, bo sam jestem ciekawy jak jest z trwałością tego samochodu.
Koło M5 F10 to nawet nigdy nie stałem, ale wiem że ma silnik bardzo podobny do 550i i czytałem że tam występują problemy ze smarowaniem głównie spowodowane zbyt długimi interwałami. Do tego dochodzą wtryski tolerujące tylko dobre paliwo.
No ale tak jak pisałem, nawet nigdy koło takiej maszyny nie stałem więc mam nadzieję że wypowiedzą się tutaj (byli)właściciele, bo sam jestem ciekawy jak jest z trwałością tego samochodu.
Re: BMW M5 F10
jedyny właściciel m5 na tym forum ma jeszcze sporo do stówki i gwarancje , także nie sądzę żeby miał jakiś problem z tym motorem
Re: BMW M5 F10
Wpisz w google "M5 F10 engine failure" i czytaj...w pierwszym roczniku wadliwa pompa oleju. Znam taki przypadek z lokalnego podwórka. Efekt to wymieniony silnik na gwarancji.
Re: BMW M5 F10
Myślałem że jest tutaj więcej posiadaczy M5 F10 bo parę po Polsce jeżdzi. Ciekawi mnie dlaczego auto nie stało się tutaj popularne, grupa posiadaczy M5 E60 jest/była dość szeroka. Czy ma to coś wspólnego ze sztucznością F10 i przejściem na inną markę czy może po E60 M5 strach przed kosztami?
Re: BMW M5 F10
atwatw.Myślę,że opcji jest kilka.
-Za nowe jeszcze auto i za drogie
-To już takie troszkę sztuczne M (chociaż napewno jest szybkie ale ten dzwięk z głośników
)
-Generalnie coś mało się ostatnio dzieje na tym forum szczególnie w m5
-Za nowe jeszcze auto i za drogie
-To już takie troszkę sztuczne M (chociaż napewno jest szybkie ale ten dzwięk z głośników

-Generalnie coś mało się ostatnio dzieje na tym forum szczególnie w m5
Re: BMW M5 F10
Myślę że teraz jak M-ki stały się trochę nijakie, Alpina zyska nowych klientów. B5 Bi-turbo jest trochę tańszy od M5, chyba troszeczkę wolniejszy ale za to napewno wygodniejszy. Wszystkie te opcje torowe w M5 są dla większosci użytkowników pewnie i tak tylko dla nazwijmy to "szpanu", bo pomimo tego że jest to najlepiej wyważona super-limo to jednak wątpię by dużo ludzi jeździło tym 2-tonowym klocem po torze.
Poza tym myślę że BMW idzie w złą stronę montując zaawansowane wspomaganie kierownicy ze zmienną twardością, różne opcje skrzyni i zawieszenia. Auto i tak nigdy nie będzie tak komfortowe jak alpina czy 550 a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego...
Poza tym myślę że BMW idzie w złą stronę montując zaawansowane wspomaganie kierownicy ze zmienną twardością, różne opcje skrzyni i zawieszenia. Auto i tak nigdy nie będzie tak komfortowe jak alpina czy 550 a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego...
Re: BMW M5 F10
Hahah i dlatego właśnie Ring taxi na Nordschleife to M5 F10...atwatw pisze:Myślę że teraz jak M-ki stały się trochę nijakie, Alpina zyska nowych klientów. B5 Bi-turbo jest trochę tańszy od M5, chyba troszeczkę wolniejszy ale za to napewno wygodniejszy. Wszystkie te opcje torowe w M5 są dla większosci użytkowników pewnie i tak tylko dla nazwijmy to "szpanu", bo pomimo tego że jest to najlepiej wyważona super-limo to jednak wątpię by dużo ludzi jeździło tym 2-tonowym klocem po torze.
Poza tym myślę że BMW idzie w złą stronę montując zaawansowane wspomaganie kierownicy ze zmienną twardością, różne opcje skrzyni i zawieszenia. Auto i tak nigdy nie będzie tak komfortowe jak alpina czy 550 a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego...
Re: BMW M5 F10
Pełna nazwa to "BMW Ring-Taxi" więc było by dziwne gdyby nagle się na np. Mercedesy przerzuciliBYNTAS pisze:Hahah i dlatego właśnie Ring taxi na Nordschleife to M5 F10...atwatw pisze:Myślę że teraz jak M-ki stały się trochę nijakie, Alpina zyska nowych klientów. B5 Bi-turbo jest trochę tańszy od M5, chyba troszeczkę wolniejszy ale za to napewno wygodniejszy. Wszystkie te opcje torowe w M5 są dla większosci użytkowników pewnie i tak tylko dla nazwijmy to "szpanu", bo pomimo tego że jest to najlepiej wyważona super-limo to jednak wątpię by dużo ludzi jeździło tym 2-tonowym klocem po torze.
Poza tym myślę że BMW idzie w złą stronę montując zaawansowane wspomaganie kierownicy ze zmienną twardością, różne opcje skrzyni i zawieszenia. Auto i tak nigdy nie będzie tak komfortowe jak alpina czy 550 a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego...

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BMW M5 F10
Nie bałbym się w tym aucie awarii samego motoru (panewek), ale jeśli już to turbin i skrzyni.
To już nie są wysokoobrotowe motory i mają tyle momentu z dołu, że nie ma sensu ich kręcić do odcinki jeśli nie ma takiej potrzeby.
Ale o awaryjności powyżej 100kkm mało kto w Polsce może się wypowiedzieć.
Popytaj na zagranicznych forach.
To już nie są wysokoobrotowe motory i mają tyle momentu z dołu, że nie ma sensu ich kręcić do odcinki jeśli nie ma takiej potrzeby.
Ale o awaryjności powyżej 100kkm mało kto w Polsce może się wypowiedzieć.
Popytaj na zagranicznych forach.