Kills

Ogólnie zwiazane z BMW ///M
Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Pablo » pn paź 10, 2011 09:45

Łoł, dyskusja jakbym sie cofnał w czasie ze 3 lata. Podoba mi się!
17.01.11

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Maros » pn paź 10, 2011 10:40

piotr e38 pisze:Jak ma 300 kucy, to najprawdopodobniej boli ją Vanos, który bardzo szybko niestety się wysrywa w E36 3,2, ostatnio robiłem 100% regenerację swojego bo był umarty na śmierć łącznie z pompą oleju i wszystkimi uszczelniaczami, kończąc na dwóch nietrzymających elektrozaworach. Zanim go naprawiłem, to wyjmowałem i wkładałem go tyle razy, że już chyba z zamkniętymi oczami mogę to robić, w ogóle chyba nie skłamię pisząc że Vanos z 3.2 nie ma przede mną żadnych tajemnic.
Najpierw powoli popróbuje innych możliwości w tym zmiany oleju, który jest już stary.
Jak nic to nie da to dojde do vanosa, który btw dzisiaj na zimno troche hałasował :(

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Bombel » pn paź 10, 2011 11:02

Jak coś to moja oferta aktualna ;)

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kills

Post autor: piotr e38 » pn paź 10, 2011 11:25

Zacznij od zmierzenia ciśnienia jakie daje pompa Vanosa. Wymiana oleju na pewno nie wpłynie na wzrost mocy.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Maros » pn paź 10, 2011 11:29

Jak olej stary i brudny to może coś tam dać. Zresztą, bawić się będę w to pewnie dopiero na wiosne, a teraz czas ululać Kasie do zimowego snu :)

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Kills

Post autor: Oleg » pn paź 10, 2011 12:42

MaRoS pisze:Jak olej stary i brudny to może coś tam dać. Zresztą, bawić się będę w to pewnie dopiero na wiosne, a teraz czas ululać Kasie do zimowego snu :)
To "Kasia modelka" zmieniła właściciela?

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Maros » pn paź 10, 2011 12:47

Już dawno :)

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Kills

Post autor: Oleg » pn paź 10, 2011 12:52

MaRoS pisze:Już dawno :)
A to gratuluję pięknego egzemplarza i powiększjącej się kolekcji ///M ;)
Przeznaczenie będzie podobne jak u poprzedniego właściciela?

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Maros » pn paź 10, 2011 12:55

Nie podobne a takie samo. Garaż, kocyk i odpoczywamy :)

walterr
Posty: 44
Rejestracja: sob paź 02, 2010 19:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kills

Post autor: walterr » pn paź 10, 2011 15:11

boogie pisze:
walterr pisze:Połowa z tych wyścigów boogiego to niesłychane farmazony. Można się pośmiać :)
Zamiast bzdecić za kompa, rusz tyłek w pewne miejsce i polataj z ludźmi,
Regularnie mnie tam widać, i nie ma problemu polatać ze mną jak ktoś ma ochote.
każdy z opisywanych przeze mnie przypadków miał sporą widownie, więc miarkuj się kolego
gdzie i kiedy?

Awatar użytkownika
premier
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 10, 2009 13:01
Lokalizacja: Pomorze

Re: !

Post autor: premier » pn paź 10, 2011 15:49

Kudłaty pisze: Swoją drogą jeśli chodzi o różne wybryki starszych i młodszych braci ///M to z własnego doświadczenia poczciwa babcia e34 3.6 zjadła e46 :twisted:
Ja ostatnio sprawdzalem sie z m5 e34 3,8 i nie potrafilo mnie zjesc, zreszta m5 3,6 rowniez :) ... wiec bede bronil ///e46.
Jednakze przyznac musze, ze starsze m5-ki daja rade.
Koledzy po wszystkim stwierdzili, ze swoimi e34 pare m3 /tylko w manualu/ objechali

Awatar użytkownika
pidzon
Posty: 100
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 15:52
Auto: M3
Lokalizacja: Wawa/Płock

Re: Kills

Post autor: pidzon » pn paź 10, 2011 22:15

Steff pisze:
MaRoS pisze:
Steff pisze:a możecie mi wytłumaczyć jaki jest sens ścigania się z rolki ?
rozumiem że to było na WNO
To napewno nie było na wno.
Steff, pytasz się jakbyś nie wiedział. W rolce minimalizujesz wplyw kierowcy na osiągi auta i możesz je wtedy w miare obiektywnie porównać.
No no ,ale na całe szczęscie Pidzon jest jeden :mrgreen: pod drugie co to za radocha jak później spotkasz na światłach niby wolniejszy samochód od Twojego a zrobi z Ciebie wiatraka
Nadejdzie taki moment ze bede mial dobre oponki i wtedy porownamy z miejsca ;)
A tymczasem mozemy pokillowac na Poznaniu :)

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Kills

Post autor: Lassie » śr paź 12, 2011 22:26

kostek_ja pisze:
Mi się zdarzyło iść praktycznie równo z samochodem zdecydowanie wolniejszym (chyba jakimś seatem) ponieważ go zlekceważyłem i nie zredukowałem biegu....
Cholera, mnie też onegdaj o mało skóry nie przetrzepał jakiś Leoś (rolka z bodaj 60 km/h), tylko dlatego, że go właśnie zlekceważyłem (do dziś mi się śni po nocach, podkręcona dmuchawka jedna! Cholerne pompowane downsizer'y! ;) ).
Ale fakt faktem, że w tych czasach moc rzędu 300 - 350 KM nie robi już wrażenia (chyba czas na E92 albo E60 :( ).

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kills

Post autor: Kudłaty » pn paź 24, 2011 16:16

Wczoraj o godz. 22:24 przy palmie miałem przyjemność napotkać na swej drodze rude ///1M. Do końca II różnica wcale nie jest jakaś duża, za to po wpięciu III ewidentnie odchodzi i to jest przewaga turboładowańca do wolnossącego poza tym należy doliczy do tego różnicę w masie oraz 20 lat które dzieli te modele. Reasumując, stare ale jare! :wink:

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Dakic » czw mar 22, 2012 23:22

Godzine temu katowice muchowiec wciagnalem nowego mustanga 3 dlugosci :-D i takie zwiesniaczone e36 cabrio ze 4 dlugosci :mrgreen:

ODPOWIEDZ