BMW M3 3.0 AC-SCHNITZER 1995r 155tyś km

Oferty sprzedaży części do BMW ///M
Regulamin forum
ZASADY UMIESZCZANIA OGLOSZEN:

1. Na forum obowiazuje zakaz dzialalnosci komercyjnej. Na przyklad: linki w podpisie, tematy nie bedace ogloszeniami prywatnych osob, bannery reklamowe, etc.

Istnieje mozliwosc zareklamowania sie na Mforum, w tej sprawie prosze o kontakt ze mna: PW (prywatna wiadomosc) lub mail. Wszystko znajdziecie w moim profilu lub na pasku ponizej.
Oferujemy m.in. reklame bannerowa (banner duzy, maly, gora lub dol strony), temat sponsorowany, forum sponsorowane, wspolpraca na M Track Day, i inne

2. To forum to nie portal aukcyjny, wiec prosze o podawanie w tresci ogloszenia ceny oferowanego przedmiotu(ow), badz przedzialu cenowego.
Wyjatkiem od reguly sa ogoszenia w ktorych znajduja sie linki do Allegro, badz innych portali.
Ogloszenia nie spelniajace powyzszego wymogu beda usuwane.

3. Dla ofert sprzedaży aut zostało stworzone dedykowane forum "Sprzedam auto". Proszę o zamieszczanie tam tylko ogłoszeń sprzedaży aut BMW ///M lub podobnych.

4. Proszę o ogłoszenia dotyczące tylko części (oraz aut) związanych BMW ///M (np. części pasujące do takich aut lub auta o podobnych osiągach / historii)
Mario
Posty: 95
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:20
Lokalizacja: Płock

BMW M3 3.0 AC-SCHNITZER 1995r 155tyś km

Post autor: Mario » śr gru 13, 2006 13:47

Auto tuningowane fabrycznie przez Schnitzera. Samochód jest w stanie bardzo dobrym, garażowany użytkowany przez osobę niepalącą.
Dodatkowe wyposażenie:szpera, czarne skóry,klimatyzacja elektroniczna dwustronna, el.szyberdach, felgi 17 cali , 2x autoalarm oraz blokada skrzyni biegów bear-lock. Osiągi 0-100km/h 5,1 V-max 271km/h
Co w nim zostało wymienione zacznę od tyłu samochodu:
nowe-wieszaki tłumików, ukł wydechowy oryginalny z 2katalizatorami zmodyfikowany ze stali kwasoodpornej.
Wzmocnienia śrub mostu, oraz wymiana elementów gumowych mostu i tylnego zawieszenia,wymiana oleju w moście + wymiana łożysk w moście, nowe mocniejsze łącze elastyczne wału napendowego, wzmocnienie punktów mocowania wahaczy tylnych.
Wzmocnienie kopół amortyzatorów tylnych.
Wymiana tarczy sprzęgła na nową+ oleju w skrzyni biegów i simeringów na wale i skrzyni, nowe wieszaki elastyczne skrzyni.
Nowa rama szczątkowa pod silnikiem z 2 nowymi (wszystkie części oryginalne) poduszkami.
Wszystkie silentblocki, drążki i łączniki stabilizatorów przedniego zawieszenia-nowe.
Klocki ferrodo.
Olej wymieniany co 10tyś km zamiast co 15 tyś km Mobil 0-w40.
Nowy napinacz paska klinowego.
Geometria ustawiana na street.
Nowy lakier oryginalny Dakar Gelb 7 warstwowy nakładany przez najlepszego płockiego lakiernika.
Tarcze hamulcowe BMW M3 E46 nawiercane i wentylowane.
Fajki na świece+ nowe świece.
Pewnie coś przeoczyłem ale lubię mieć samochód w stanie jak nówka.
Na utrzymanie go w tak dobrym stanie włożyłem w to auto przez 5 lat ok.30tyś zł.
Moc seryjna tego auta to 315KM i 330Nm AC-SCHNITZER.
Przeprogramowana jest softowo elektronika i minimalnie zwiększona kompresja przez Schnitzera.
Silnik ma ogromny potencjał a podzespoły wytrzymują moce rzędu ok.900KM :!:
Przebieg 150tyś km.
Sprzdaję tylko dlatego że mam budowę i potrzebuję pieniędzy inaczej bym się z nią nie rozstawał
Nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów finansowych

Oto zdjęcia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Cena 35tyś zł do negocjacji
Mój nr. telefonu 0605 072 574
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.

ODPOWIEDZ