Kompletny swap 700KM / lub goły silnik
: śr wrz 04, 2013 13:59
Sprzedam kompletny swap z mojego BMW - od filtra powietrza do wyjścia DP.

Cena toniepełny koszt samych części użytych do budowy i nie zawiera wieluset roboczogodzin - jeśli ktoś chciałby zlecić budowę takiego silnika od zera musiał by wyłożyć minimum 50tys zł. Zainteresowany dostanie dokładny wykaz części podliczone co do złotówki.
Możliwość zakupu z całym samochodem, lub z całkiem gołą karoserią (UWAGA - karoseria za free ! )
Zdjęcia : http://www.ebay.de/itm/Full-SWAP-BMW-M3 ... 1200724978?
Specyfikacja:
Ogólne S50B30 euro (oryginalnie 286KM), całkowicie przebudowany, odremontowany. Pojemność 2999cc3 / średnica cylindra 86,50mm / skok tłoka 85,80mm / stopień sprężania 8,5:1
Blok silnika Żeliwny, szlif + honowanie pod nowe tłoki, planowany, obróbka pod "pyramidrings", polakierowany na czerwono
Tłoki: Kute tłoki Wossner, 86,50mm, CR=8,5:1, pierścienie Wossner
Korbowody: Kute korbowody H-Beam 42CrMo wyważone +/- 0,5gr
Śruby korbowodów: ARP2000
Wał: Oryginalny kuty wał 42CrMo, nominał w idealnym stanie, sprawdzony na osiowość (bicie) i sprawdzone wyważenie
panewki: Korbowe: nominalne, oryginał BMW. Główne: nominalne, oryginał BMW
Głowica: oryginał S50B30, wyremontowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze, splanowana
Zawory: oryginalne zawory z podwójnymi spreżynami (wydechowe wypełnione sodem w celu polepszenia odprowadzania ciepła od grzybka), regulowane mechanicznie
Uszczelnienie głowicy: Wykonane "pyramidrings" - uszczelnienie komory spalania metal na metal, wytoczone pierścienie z materiału żaroodpornego 10CrMoVNb9-1, kanały wodne i olejowe uszczelnione uszczelką wykonaną na zamówienie.
Śruby głowicy: szpilki + nakrętki ARP przeznaczone do silnika euro S50
Pokrywa głowicy: polakierowana proszkowo na strukturalny czarny mat (jak oryginał)
Świece Platynowe świece NGK, zimniejsze niż seryjne
Smarowanie: miska S50B30 przebudowana, dodatkowe grodzie uniemożliwiające przelewanie się oleju podczas bardzo gwałtownej jazdy. Podstawa filtra oleju z termostatem i wyjściem na chłodnicę oleju
Olej: full-syntetic Castrol 10W-60 , 7,5l
Pompa wody: nowa, wysokiej klasy zamiennik
Wałki: Oryginalne wałki S50B30, usunięty całkowicie system Vanos
Dodatkowo: Nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze w całym silniku, tylko najlepsze dostępne części
Kolektor wydechowy: Równoodległościowy kolektor wydechowy typu twin-scroll (kanały wykonane d z dokładnością L +/- 1cm). Wykonany ze stali kotłowej do zastosowań w podwyższonej temperaturze, poddany obróbce termicznej w specjalistycznym piecu (odpuszczanie + normalizacja), splanowany, zabezpieczony farbą + owinięty bandażem termoodpornym 1200*c. Dwa wyjścia na zawory wastegate, flansza turbosprężarki T4
Wastegate Potężny zawór WG 60mm, dwa osobne wejścia z kolektora typu twin-scroll, dzielone przy samej lanszy wlotowej - układ działa jak z dwoma zaworami WG
Turbosprężarka: Orygnał GARRETT GT4088 z wydajnością ok. 700KM, strona wydechowa T4 twin-scroll, AR=1,06, V-band. Turbosprężarka regenerowana, przebieg tylko 10km. Żeliwo w kocu termoodpornym +1400*c
Filtr powietrza Wysoko przepływowy filtr piankowy ITG, wystarczający do 700KM (fabrycznie nowy, jeszcze bez olejku)
Downpipe: V-band przy turbinie, wykonany w całości z rur 304l 76,1mm, taśma termoodporna 1200*c, V-band na dole do łączenia z wydechem
Spływ oleju: wspawany do pokrywy łańcucha
Kolektor ssący: Wykonany od podstaw z aluminium, pokryty lakierem proszkowym czarny mat strukturalny
Intercooler In/Out 76,1mm, rdzeń 600x300x76
Dolot: W całości z nierdzewki 304l + silikony, turbo/Ic 60,3mm ; IC/kolektor 76,1mm
Zawór BOV Potężny zawór upustowy 50mm
Chłodnica oleju: Oryginał BMW, większa o ok.. 20% niż z S50B30
Przewody chłodnicy oleju: Nowe, oryginał BMW
Chłodnica cieczy: Chłodnica BECHR S50B30 + zewnętrzny mały zbiornik wyrównawczy, wentylator + visco
Alternator: mały lekki alternator BOSCH 80A
Wtryskiwacze: Nowe SIEMENS DEKA 850cc@3bar x6szt
Regulator ciśnienia: 3,5bar, Bosch
Elektronika: komputer silnika S50B30 (Motronic 3.3.1) without immobilaizer + Ecumaster DET-3 ze zintegrowanym map-sensorem. Wtryski w trybie fuel-implant, obsługiwane wyłącznie przez DET-3 niezależnie od komputera (identycznie jak Standalone). Usunięte sondy lambda. Usunięty przepływomierz. Zapłon modyfikowalny na podstawie oryginalnego sygnału, zintegrowane czujniki spalania stukowego x3
Sprzęgło: Koło jednomasowe 6,5kg, nowy docisk + tarcza sprzęgła organiczna. Wytrzymałość ok. 800Nm
Skrzynia biegów: Najmocniejsza skrzynia ZF, 5-biegowa, używana 100% sprawna.
30000zł do negocjacji
_____________________________
Jest możliwość zakupu silnika bez osprzętu.
Cena ok 17500zł (zamknięty słupek z alternatorem, kołami pasowymi, ITB, obudową filtra, pokrywami itp) ; jak poprzednio jest to nawet niepełny koszt elementów użytych do budowy i nie zawiera setek roboczogodzin. Jeśli ktoś nie potrzebuje ITB lub obudowy filtra to może być odpowiednio taniej
Ceny całego setupu/swapu, silnika i poszczególnych elementów do negocjacji. Możliwość dowolnej konfiguracji silnika i osprzętu. Możliwość zakupu z nadwoziem w dowolnym stopniu kompletności - jestem otwarty na wszelkie propozycje.
Jedyny powód sprzedaży to absolutny brak czasu na użytkowanie. Mogę wziąć jako część rozliczenia np samochód dostawczy lub wózek widłowy.

Cena toniepełny koszt samych części użytych do budowy i nie zawiera wieluset roboczogodzin - jeśli ktoś chciałby zlecić budowę takiego silnika od zera musiał by wyłożyć minimum 50tys zł. Zainteresowany dostanie dokładny wykaz części podliczone co do złotówki.
Możliwość zakupu z całym samochodem, lub z całkiem gołą karoserią (UWAGA - karoseria za free ! )
Zdjęcia : http://www.ebay.de/itm/Full-SWAP-BMW-M3 ... 1200724978?
Specyfikacja:
Ogólne S50B30 euro (oryginalnie 286KM), całkowicie przebudowany, odremontowany. Pojemność 2999cc3 / średnica cylindra 86,50mm / skok tłoka 85,80mm / stopień sprężania 8,5:1
Blok silnika Żeliwny, szlif + honowanie pod nowe tłoki, planowany, obróbka pod "pyramidrings", polakierowany na czerwono
Tłoki: Kute tłoki Wossner, 86,50mm, CR=8,5:1, pierścienie Wossner
Korbowody: Kute korbowody H-Beam 42CrMo wyważone +/- 0,5gr
Śruby korbowodów: ARP2000
Wał: Oryginalny kuty wał 42CrMo, nominał w idealnym stanie, sprawdzony na osiowość (bicie) i sprawdzone wyważenie
panewki: Korbowe: nominalne, oryginał BMW. Główne: nominalne, oryginał BMW
Głowica: oryginał S50B30, wyremontowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze, splanowana
Zawory: oryginalne zawory z podwójnymi spreżynami (wydechowe wypełnione sodem w celu polepszenia odprowadzania ciepła od grzybka), regulowane mechanicznie
Uszczelnienie głowicy: Wykonane "pyramidrings" - uszczelnienie komory spalania metal na metal, wytoczone pierścienie z materiału żaroodpornego 10CrMoVNb9-1, kanały wodne i olejowe uszczelnione uszczelką wykonaną na zamówienie.
Śruby głowicy: szpilki + nakrętki ARP przeznaczone do silnika euro S50
Pokrywa głowicy: polakierowana proszkowo na strukturalny czarny mat (jak oryginał)
Świece Platynowe świece NGK, zimniejsze niż seryjne
Smarowanie: miska S50B30 przebudowana, dodatkowe grodzie uniemożliwiające przelewanie się oleju podczas bardzo gwałtownej jazdy. Podstawa filtra oleju z termostatem i wyjściem na chłodnicę oleju
Olej: full-syntetic Castrol 10W-60 , 7,5l
Pompa wody: nowa, wysokiej klasy zamiennik
Wałki: Oryginalne wałki S50B30, usunięty całkowicie system Vanos
Dodatkowo: Nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze w całym silniku, tylko najlepsze dostępne części
Kolektor wydechowy: Równoodległościowy kolektor wydechowy typu twin-scroll (kanały wykonane d z dokładnością L +/- 1cm). Wykonany ze stali kotłowej do zastosowań w podwyższonej temperaturze, poddany obróbce termicznej w specjalistycznym piecu (odpuszczanie + normalizacja), splanowany, zabezpieczony farbą + owinięty bandażem termoodpornym 1200*c. Dwa wyjścia na zawory wastegate, flansza turbosprężarki T4
Wastegate Potężny zawór WG 60mm, dwa osobne wejścia z kolektora typu twin-scroll, dzielone przy samej lanszy wlotowej - układ działa jak z dwoma zaworami WG
Turbosprężarka: Orygnał GARRETT GT4088 z wydajnością ok. 700KM, strona wydechowa T4 twin-scroll, AR=1,06, V-band. Turbosprężarka regenerowana, przebieg tylko 10km. Żeliwo w kocu termoodpornym +1400*c
Filtr powietrza Wysoko przepływowy filtr piankowy ITG, wystarczający do 700KM (fabrycznie nowy, jeszcze bez olejku)
Downpipe: V-band przy turbinie, wykonany w całości z rur 304l 76,1mm, taśma termoodporna 1200*c, V-band na dole do łączenia z wydechem
Spływ oleju: wspawany do pokrywy łańcucha
Kolektor ssący: Wykonany od podstaw z aluminium, pokryty lakierem proszkowym czarny mat strukturalny
Intercooler In/Out 76,1mm, rdzeń 600x300x76
Dolot: W całości z nierdzewki 304l + silikony, turbo/Ic 60,3mm ; IC/kolektor 76,1mm
Zawór BOV Potężny zawór upustowy 50mm
Chłodnica oleju: Oryginał BMW, większa o ok.. 20% niż z S50B30
Przewody chłodnicy oleju: Nowe, oryginał BMW
Chłodnica cieczy: Chłodnica BECHR S50B30 + zewnętrzny mały zbiornik wyrównawczy, wentylator + visco
Alternator: mały lekki alternator BOSCH 80A
Wtryskiwacze: Nowe SIEMENS DEKA 850cc@3bar x6szt
Regulator ciśnienia: 3,5bar, Bosch
Elektronika: komputer silnika S50B30 (Motronic 3.3.1) without immobilaizer + Ecumaster DET-3 ze zintegrowanym map-sensorem. Wtryski w trybie fuel-implant, obsługiwane wyłącznie przez DET-3 niezależnie od komputera (identycznie jak Standalone). Usunięte sondy lambda. Usunięty przepływomierz. Zapłon modyfikowalny na podstawie oryginalnego sygnału, zintegrowane czujniki spalania stukowego x3
Sprzęgło: Koło jednomasowe 6,5kg, nowy docisk + tarcza sprzęgła organiczna. Wytrzymałość ok. 800Nm
Skrzynia biegów: Najmocniejsza skrzynia ZF, 5-biegowa, używana 100% sprawna.
30000zł do negocjacji
_____________________________
Jest możliwość zakupu silnika bez osprzętu.
Cena ok 17500zł (zamknięty słupek z alternatorem, kołami pasowymi, ITB, obudową filtra, pokrywami itp) ; jak poprzednio jest to nawet niepełny koszt elementów użytych do budowy i nie zawiera setek roboczogodzin. Jeśli ktoś nie potrzebuje ITB lub obudowy filtra to może być odpowiednio taniej
Ceny całego setupu/swapu, silnika i poszczególnych elementów do negocjacji. Możliwość dowolnej konfiguracji silnika i osprzętu. Możliwość zakupu z nadwoziem w dowolnym stopniu kompletności - jestem otwarty na wszelkie propozycje.
Jedyny powód sprzedaży to absolutny brak czasu na użytkowanie. Mogę wziąć jako część rozliczenia np samochód dostawczy lub wózek widłowy.