Zawieszenie Gwintowane Ground Control do M3 e46
: wt maja 10, 2011 16:24
Mam do sprzedania zawieszenie Ground Control Street/School do M3 e46 o twardości "aggressive" (mam gdzieś zapisany dokładny spring rate, jak ktoś che mogę podać). W skład zestawu wchodzą:
- amortyzatory koni ustawione do tego zawieszenia z regulacją twardości od góry (zarówno przód jak i tył)
- sprężyny eibacha
- górne mocowania przednie ze zwiększoną regulacją kąta pochylenia koła.
- tylne górne mocowania razem ze wzmocnieniem tylnego kielicha (dosyć słaba część w e46 M3)
- regulacja wysokości (zakres 4mm z przodu i 3mm z tyłu)
Link do strony producenta:
http://www.ground-control-store.com/pro ... 615/CA=262
Trochę zdjęć:






Zawieszenie jest dosyć twarde jednak dobrze tłumi nierówności. Dla mnie w najmiększym ustawieniu jest bardzo fajne do jazdy na co dzień. Po spięciu świetnie radzi sobie na torze.
Jedną z największych zalet tego zawieszenia jest regulacja wysokości. Przód reguluje się bardzo łatwo i szybko. Przy najwyższym ustawieniu jeszcze nie spotkałem krawężnika na który bym nie wjechał, a po obniżeniu samochód wygląda rewelacyjnie. Regulacja wysokości tyłu jest bardzo ciężka (tak chyba będzie w każdym zawieszeniu z tak umiejscowioną sprężyną), aczkolwiek praktycznie zbędna gdyż maksymalnie obniżony tył (nadkole pokrywa się z oponą) ma większy prześwit niż maksymalnie podniesiony przód.
Tak wygląda moja eMka po maksymalnym obniżeniu:


maksymalnie obniżony przód, z tyłu został jeszcze prawie centymetr do opuszczenia:

Przepraszam za jakość zdjęć.
Zawieszenie sprzedaję tylko ze względu na brak regulacji wyprzedzenia w górnych mocowaniach. Mimo że zamówiłem z ową regulacją, przysłali mi wersję standardową. Ze względu na koszt samych górnych mocowań postanowiłem to zawieszenie sprzedać i kupić KW clubsport z ową regulacją.
Cena nowego zawieszenia - 1849$ + podatki + wysyłka
Moja cena - 5000PLN
- amortyzatory koni ustawione do tego zawieszenia z regulacją twardości od góry (zarówno przód jak i tył)
- sprężyny eibacha
- górne mocowania przednie ze zwiększoną regulacją kąta pochylenia koła.
- tylne górne mocowania razem ze wzmocnieniem tylnego kielicha (dosyć słaba część w e46 M3)
- regulacja wysokości (zakres 4mm z przodu i 3mm z tyłu)
Link do strony producenta:
http://www.ground-control-store.com/pro ... 615/CA=262
Trochę zdjęć:






Zawieszenie jest dosyć twarde jednak dobrze tłumi nierówności. Dla mnie w najmiększym ustawieniu jest bardzo fajne do jazdy na co dzień. Po spięciu świetnie radzi sobie na torze.
Jedną z największych zalet tego zawieszenia jest regulacja wysokości. Przód reguluje się bardzo łatwo i szybko. Przy najwyższym ustawieniu jeszcze nie spotkałem krawężnika na który bym nie wjechał, a po obniżeniu samochód wygląda rewelacyjnie. Regulacja wysokości tyłu jest bardzo ciężka (tak chyba będzie w każdym zawieszeniu z tak umiejscowioną sprężyną), aczkolwiek praktycznie zbędna gdyż maksymalnie obniżony tył (nadkole pokrywa się z oponą) ma większy prześwit niż maksymalnie podniesiony przód.
Tak wygląda moja eMka po maksymalnym obniżeniu:


maksymalnie obniżony przód, z tyłu został jeszcze prawie centymetr do opuszczenia:

Przepraszam za jakość zdjęć.
Zawieszenie sprzedaję tylko ze względu na brak regulacji wyprzedzenia w górnych mocowaniach. Mimo że zamówiłem z ową regulacją, przysłali mi wersję standardową. Ze względu na koszt samych górnych mocowań postanowiłem to zawieszenie sprzedać i kupić KW clubsport z ową regulacją.
Cena nowego zawieszenia - 1849$ + podatki + wysyłka
Moja cena - 5000PLN