M3 E46 przelozenie 3.91 typ 210

Oferty sprzedaży części do BMW ///M
Regulamin forum
ZASADY UMIESZCZANIA OGLOSZEN:

1. Na forum obowiazuje zakaz dzialalnosci komercyjnej. Na przyklad: linki w podpisie, tematy nie bedace ogloszeniami prywatnych osob, bannery reklamowe, etc.

Istnieje mozliwosc zareklamowania sie na Mforum, w tej sprawie prosze o kontakt ze mna: PW (prywatna wiadomosc) lub mail. Wszystko znajdziecie w moim profilu lub na pasku ponizej.
Oferujemy m.in. reklame bannerowa (banner duzy, maly, gora lub dol strony), temat sponsorowany, forum sponsorowane, wspolpraca na M Track Day, i inne

2. To forum to nie portal aukcyjny, wiec prosze o podawanie w tresci ogloszenia ceny oferowanego przedmiotu(ow), badz przedzialu cenowego.
Wyjatkiem od reguly sa ogoszenia w ktorych znajduja sie linki do Allegro, badz innych portali.
Ogloszenia nie spelniajace powyzszego wymogu beda usuwane.

3. Dla ofert sprzedaży aut zostało stworzone dedykowane forum "Sprzedam auto". Proszę o zamieszczanie tam tylko ogłoszeń sprzedaży aut BMW ///M lub podobnych.

4. Proszę o ogłoszenia dotyczące tylko części (oraz aut) związanych BMW ///M (np. części pasujące do takich aut lub auta o podobnych osiągach / historii)
Awatar użytkownika
Juras
Posty: 332
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: M3 E46 przelozenie 3.91 typ 210

Post autor: Juras » ndz lut 03, 2019 09:32

Pamiętaj, że to nie jest 325 o fabrycznej masie tylko wyprute o 100-150kg 330. Bałbym się, że 3.91 będzie za krótki jednak. Może jak sukcesywnie będę zajeżdżał kolejne mosty to będę skracał jak zajdzie potrzeba. :roll:
Obrazek

pawel1234
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: M3 E46 przelozenie 3.91 typ 210

Post autor: pawel1234 » ndz lut 03, 2019 12:09

Znacie kogoś kto mi zaprogramuje DKG w E92 pod nowe przełożenie jak je zmienię ?

Awatar użytkownika
wojtasm5
Posty: 331
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
Auto: E36 M3EVO OE++
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Kontakt:

Re: M3 E46 przelozenie 3.91 typ 210

Post autor: wojtasm5 » ndz lut 03, 2019 23:13

Zmiana z 3,91 na 4,10 to sensu nie ma. jest to tak mała różnica, że szkoda pieniędzy na taką operację.
Zejście na miasto powyżej 4,10 z tym silnikiem ma sens tylko i wyłącznie pod warunkiem, że będziesz miał rajd. Tyle że to po 1tyg Ci si3 znudzi.
Nie wyobrażam sobie że na odcinku 400m przewachlujesz wszystkie biegi.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.

ODPOWIEDZ