BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!
: wt sie 04, 2009 22:04
Czas na zmiany. M3 w moich rękach już prawie dwa lata, a to już blisko rekordu.
Mój śmieszny sedan jest opisany dokładnie tutaj:
Link do tematu na forum
Od razu mówię, auto nie jest idealne blacharsko-lakierniczo.
Natomiast ma to co najważniejsze: 100% idealną mechanikę:
-perfekcyjnie wykonany remont silnika, wszystkie uszczelki i panewki założone nowe, oryginalne kupione w Bawaria Motors, wyregulowane zawory, obrobiona głowica (nowe uszczelniacze) itd...
-wszelkie gumy, sworznie, tuleje w zawieszeniu wymienione na zamienniki najlepszych firm - przebieg ok. 1000km temu.
-nowe (ok.1500km temu) zawieszenie gwintowane firmy D2, z regulacją twardości i wysokości wszystkich czterech amortyzatorów/sprężyn
-szpera 40% - jeszcze nawet na niej nie jeździłem, zalana nowych olejem - po wymianie podkładek i przeglądzie
-wydech ze stali nierdzewnej wykonany w firmie eltec (dość głośny, ale nie chamski)
-dolot K&N (seryjna puszka w cenie)
-założone rozpórki: przednia + tylna (home made)
-fotele kubełkowe firmy mirco, obszyte kremową skórą i alcantarą + solidne (bezpieczne) aluminiowe mocowania, założona imitacja maty fotela pasażera przez co nie świeci kontrolka poduszki
-pasy szelkowe (noname)
-demontowalny rollbar - klatka z tyłu pojazdu
-karbonowa maska przednia (oryginalna w cenie)
Minusy:
-auto ma rdzewiejący tylny lewy błotnik + purchle na nim i lekka wgniotka na tylnych drzwiach
-brak seryjnych foteli i boczków (reszta wnętrza jest)
-nie działa centralny zamek z pilota
-uszkodzony czujnik stopu (stop w 95% działa, ale błąd wyskakuje)
Możliwość założenia seryjnych (oryginalnych, czarnych) lusterek + felg (contorów), które widać na pierwszych zdjęciach. Dodatkowo dodaję komplet zupełnie nowych opon, które zostaną wyważone i założone przed ew. sprzedażą.
Auto ma wymieniony świeżo olej (20km temu) i jest 100% sprawne technicznie - gwarantuję, że o takie M3 e36 trudno. Sam remont kosztował grubo ponad 10000zł, ale robiłem to dla siebie, więc nie ma co jęczeć. Auto dało tyle frajdy z jazdy, że już się zwróciło
Zapraszam na oględziny kogoś kto chce posłuchać jak powinno pracować idealne M3 e36, czyż nie Paweł
??
Auto nie jest wystawione na allegro, nie chcę jej sprzedać komuś nieświadomemu, kto zniszczy mój niewątpliwie spory wkład w to auto.
Remont był wykonany ok. 5000km temu, silnik został prawidłowo dotarty i był używany przez dość świadomego człowieka. Od razu mówię, autem paliłem gumę i traktowałem je dość ostro, bo służyło do zabawy, ale robione to było z GŁÓWĄ!!! No może za wyjątkiem dwóch razy... kiedy dałem się przejechać Idzikowi i Pablo
Auto sprowadzone ze Szwajcarii, nie jakiś tam angol. Wystawiam na nie pełną umowę kupna sprzedaży - możliwość vat marży (zwolnienie z PCC 2%)
Tel. 510 343 000
Cena 30000zł.
Mój śmieszny sedan jest opisany dokładnie tutaj:
Link do tematu na forum
Od razu mówię, auto nie jest idealne blacharsko-lakierniczo.
Natomiast ma to co najważniejsze: 100% idealną mechanikę:
-perfekcyjnie wykonany remont silnika, wszystkie uszczelki i panewki założone nowe, oryginalne kupione w Bawaria Motors, wyregulowane zawory, obrobiona głowica (nowe uszczelniacze) itd...
-wszelkie gumy, sworznie, tuleje w zawieszeniu wymienione na zamienniki najlepszych firm - przebieg ok. 1000km temu.
-nowe (ok.1500km temu) zawieszenie gwintowane firmy D2, z regulacją twardości i wysokości wszystkich czterech amortyzatorów/sprężyn
-szpera 40% - jeszcze nawet na niej nie jeździłem, zalana nowych olejem - po wymianie podkładek i przeglądzie
-wydech ze stali nierdzewnej wykonany w firmie eltec (dość głośny, ale nie chamski)
-dolot K&N (seryjna puszka w cenie)
-założone rozpórki: przednia + tylna (home made)
-fotele kubełkowe firmy mirco, obszyte kremową skórą i alcantarą + solidne (bezpieczne) aluminiowe mocowania, założona imitacja maty fotela pasażera przez co nie świeci kontrolka poduszki
-pasy szelkowe (noname)
-demontowalny rollbar - klatka z tyłu pojazdu
-karbonowa maska przednia (oryginalna w cenie)
Minusy:
-auto ma rdzewiejący tylny lewy błotnik + purchle na nim i lekka wgniotka na tylnych drzwiach
-brak seryjnych foteli i boczków (reszta wnętrza jest)
-nie działa centralny zamek z pilota
-uszkodzony czujnik stopu (stop w 95% działa, ale błąd wyskakuje)
Możliwość założenia seryjnych (oryginalnych, czarnych) lusterek + felg (contorów), które widać na pierwszych zdjęciach. Dodatkowo dodaję komplet zupełnie nowych opon, które zostaną wyważone i założone przed ew. sprzedażą.
Auto ma wymieniony świeżo olej (20km temu) i jest 100% sprawne technicznie - gwarantuję, że o takie M3 e36 trudno. Sam remont kosztował grubo ponad 10000zł, ale robiłem to dla siebie, więc nie ma co jęczeć. Auto dało tyle frajdy z jazdy, że już się zwróciło


Auto nie jest wystawione na allegro, nie chcę jej sprzedać komuś nieświadomemu, kto zniszczy mój niewątpliwie spory wkład w to auto.
Remont był wykonany ok. 5000km temu, silnik został prawidłowo dotarty i był używany przez dość świadomego człowieka. Od razu mówię, autem paliłem gumę i traktowałem je dość ostro, bo służyło do zabawy, ale robione to było z GŁÓWĄ!!! No może za wyjątkiem dwóch razy... kiedy dałem się przejechać Idzikowi i Pablo

Auto sprowadzone ze Szwajcarii, nie jakiś tam angol. Wystawiam na nie pełną umowę kupna sprzedaży - możliwość vat marży (zwolnienie z PCC 2%)
Tel. 510 343 000
Cena 30000zł.