Zestaw Soft Turbo do M3 E36 - S50B30 i B32
: pt maja 15, 2009 17:18
Witam. Przedmiotem sprzedaży jest kompletny zestaw do uturbienia emki. Napisałem soft, ale po zakuciu silnika sądzę, że pod 650KM turbina pociągnie. W skład zestawu wchodzi wszystko, ale dla ciekawskich opis:
- turbo MasterPower A/R 84 twinscrol z przygotowanym obiegiem oleju
- customowy kolektor wydechowy by MTG z kwasówy z uszczelkami i odpowiednio przygotowanymi śrubami (już owinięty bandażem)
- customowy downpipe by MTG z kwasówy (również zabandażowany)
- customowe orurowanie dolotu by MTG z kwasówy
- odpowiednio przerobiona puszka aluminiowa dolotu
- duży aluminiowy intercooler
- wastegate HKS Style 50mm
- blow off oryginalny HKS
- customowy by MTG obieg klimatyzacji - nie ma takiego drugiego !!!
- oil catch tank by MTG z kwasówki
- wtryskiwacze wysokoomowe Lukas 460ccm
- złączki Samco
- customowy filtr powietrza przed turbinę
- uszczelka odprężająca 3mm Cometic
- manual boost control ze złączkami
- Digital Ecu Tuner II z przygotowaną wiązką
- gotowy program do wpięcia w seryjny komputer na 0,4bara
- wskaźnik doładowania AutoGauge
- EGT z termoparą w stopniach celsjusza Greddy
- AFR z sondą Greddy
- zabudowa wskaźników z czarnej skóry pasująca w m-ce schowka za dźwignią zmiany biegów
Jak zapewne niektórym wiadomo to zestaw na którym jeździłem. Spisywał się doskonale, aż zachciało mi się więcej mocy. Zakułem silnik - sam - i po przejechaniu 1000km go zabiłem. Wystrojony był na 0,8bara. Brakowało mu tylko DOTARCIA ;( Nie oszczędzałem go już od pierwszych kilometrów i to się na mnie zemściło. Dużo twardsze pierścienie nowych tłoków po prostu wytarły cylindry do niebotycznych wręcz granic. Do tego na docieranie doszła też kwestia "tańszego" oleju, który to podgrzewałem do 130stopni. Zestaw ten pewnie byłby rekomendowany przez użytkownika MALECKIS, który to już bezproblemowo przejechał na podobnym 14tys. kilometrów. Moja cena za wszystko to 9500zł do drobnych negocjacji (jak będę w dobrym humorze). Uważam, iż nie jest wygórowana ponieważ przebieg to 3500km łącznie a koszt wszystkiego to ponad 25tysięcy. Pozdrawiam.
- turbo MasterPower A/R 84 twinscrol z przygotowanym obiegiem oleju
- customowy kolektor wydechowy by MTG z kwasówy z uszczelkami i odpowiednio przygotowanymi śrubami (już owinięty bandażem)
- customowy downpipe by MTG z kwasówy (również zabandażowany)
- customowe orurowanie dolotu by MTG z kwasówy
- odpowiednio przerobiona puszka aluminiowa dolotu
- duży aluminiowy intercooler
- wastegate HKS Style 50mm
- blow off oryginalny HKS
- customowy by MTG obieg klimatyzacji - nie ma takiego drugiego !!!
- oil catch tank by MTG z kwasówki
- wtryskiwacze wysokoomowe Lukas 460ccm
- złączki Samco
- customowy filtr powietrza przed turbinę
- uszczelka odprężająca 3mm Cometic
- manual boost control ze złączkami
- Digital Ecu Tuner II z przygotowaną wiązką
- gotowy program do wpięcia w seryjny komputer na 0,4bara
- wskaźnik doładowania AutoGauge
- EGT z termoparą w stopniach celsjusza Greddy
- AFR z sondą Greddy
- zabudowa wskaźników z czarnej skóry pasująca w m-ce schowka za dźwignią zmiany biegów
Jak zapewne niektórym wiadomo to zestaw na którym jeździłem. Spisywał się doskonale, aż zachciało mi się więcej mocy. Zakułem silnik - sam - i po przejechaniu 1000km go zabiłem. Wystrojony był na 0,8bara. Brakowało mu tylko DOTARCIA ;( Nie oszczędzałem go już od pierwszych kilometrów i to się na mnie zemściło. Dużo twardsze pierścienie nowych tłoków po prostu wytarły cylindry do niebotycznych wręcz granic. Do tego na docieranie doszła też kwestia "tańszego" oleju, który to podgrzewałem do 130stopni. Zestaw ten pewnie byłby rekomendowany przez użytkownika MALECKIS, który to już bezproblemowo przejechał na podobnym 14tys. kilometrów. Moja cena za wszystko to 9500zł do drobnych negocjacji (jak będę w dobrym humorze). Uważam, iż nie jest wygórowana ponieważ przebieg to 3500km łącznie a koszt wszystkiego to ponad 25tysięcy. Pozdrawiam.