gwint

Z3M, Z4, Coupe & Roadster
Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: Camil » czw sie 18, 2011 21:26

Jesli regulacja twardosci to moze koni i do tego sprezyny obnizajace?

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » pt wrz 16, 2011 11:48

a zwykly KW v1 inox? cena podobna do zestawu B8 + springi ale za to mam regulacje wysokosci (tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem).

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: kostek_ja » pt wrz 16, 2011 12:49

wania pisze:(tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem
Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie tył jest wyżej. Na drogę mam tył opuszczony na maksa, a przód podniesiony na maksa i wówczas jest praktycznie równy prześwit. Tył jest dalej minimalnie wyżej.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » pn gru 26, 2011 19:22

wracajac do tematu, przy obecnym chorym kursie euro KWv3 napewno odpada :(
po powiecie na temat H&R 29512-1 Monotube coil overs ?
http://www.ebay.de/itm/H-R-29512-1-Gewi ... 1c1b52ad15

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: rypik » pn gru 26, 2011 20:25

powiemy że w środku siedzi B8.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » pn gru 26, 2011 20:29

no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci :)

Awatar użytkownika
MINIO
Posty: 103
Rejestracja: sob kwie 16, 2011 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Post autor: MINIO » pn gru 26, 2011 20:42

miałem okazje jeździć e46 M3 na gwincie H&R i byłem pozytywnie zaskoczony...
www.sevenmotorsport.com

RADICAL SR3 SUPER SPORT

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: rypik » pn gru 26, 2011 21:03

wania pisze:no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci :)
no dobrze! :) tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.
albo nie obnizać, po co.

Awatar użytkownika
Żołnierz
Posty: 58
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 11:25
Lokalizacja: Śląsk

Re: gwint

Post autor: Żołnierz » pn gru 26, 2011 22:16

Osobiście mogę polecić zawias z ISC Suspension - Szeroki wachlarz doboru twardości sprężyn, 32 stopniowa regulacja twardości i wykonanie porządne. Do e30 możliwość dopasowania zawiasu ze sprężyną na amorze. Jakby ktoś był zainteresowany to kontakt mogę podrzucić na pw. Teraz chłopaki robią zamówienie grupowe za 2800zł komplet z camberami, już z wysyłką do kraju i wliczoną wysyłką do domu (bez camberów jakieś 200zł taniej). Zaletą tych zawieszeń jest możliwość dokupienia każdego jednego elementu osobno, jeżeli coś padnie.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » ndz sty 01, 2012 14:00

rypik pisze: tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.
albo nie obnizać, po co.
mam cambery (blaszki) kupione ale jakos nie chcialem ich montowac, chyba ze zrobi sie to co mowisz ze kola beda miec mega negatyw nawet przy ustawieniu gwintu na max do gory :roll:

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: rypik » ndz sty 01, 2012 15:17

No założysz inny zawias, zmierzysz, podejmiesz decyzję.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » pn sty 16, 2012 19:05

wiem ze marudze ale: :mrgreen:

jestem przed ostatnim wyborem
1) H&R Monotube coil overs (29512-1)
2) KW V1 INOX

oba w tej samej cenie, ok 5tys :roll: :mad:

Patu
Posty: 427
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: Patu » czw lut 09, 2012 03:03


Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Post autor: wania » czw lut 09, 2012 10:52

dzieki Patu, ale na chwile obecna wstrzymalem sie z zakupem i kupilem komplet stabilizatorow H&R, jutro powinny dojsc - zobacze jak po tym bedzie sie Kalosz prowadzil

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gwint

Post autor: kostek_ja » pt lut 10, 2012 03:08

U mnie po zmianie stabilizatorów była mega różnica. Samochód się zdecydowanie mniej przechylał i można było pewniej jechać w szybkich zakrętach. Niestety nic nie zmieniają podczas zmiany kierunku i przerzucenie masy z jednej strony na drugą dalej będzie za szybkie.

ODPOWIEDZ