gwint

Z3M, Z4, Coupe & Roadster

Re: gwint

Postprzez Camil » Cz sie 18, 2011 21:26

Jesli regulacja twardosci to moze koni i do tego sprezyny obnizajace?
Camil
 
Posty: 1181
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: gwint

Postprzez wania » Pt wrz 16, 2011 11:48

a zwykly KW v1 inox? cena podobna do zestawu B8 + springi ale za to mam regulacje wysokosci (tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem).
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez kostek_ja » Pt wrz 16, 2011 12:49

wania napisał(a):(tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie tył jest wyżej. Na drogę mam tył opuszczony na maksa, a przód podniesiony na maksa i wówczas jest praktycznie równy prześwit. Tył jest dalej minimalnie wyżej.
Avatar użytkownika
kostek_ja
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez wania » Pn gru 26, 2011 19:22

wracajac do tematu, przy obecnym chorym kursie euro KWv3 napewno odpada :(
po powiecie na temat H&R 29512-1 Monotube coil overs ?
http://www.ebay.de/itm/H-R-29512-1-Gewi ... 1c1b52ad15
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez rypik » Pn gru 26, 2011 20:25

powiemy że w środku siedzi B8.
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 869
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez wania » Pn gru 26, 2011 20:29

no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci :)
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez MINIO » Pn gru 26, 2011 20:42

miałem okazje jeździć e46 M3 na gwincie H&R i byłem pozytywnie zaskoczony...
www.sevenmotorsport.com

RADICAL SR3 SUPER SPORT
Avatar użytkownika
MINIO
 
Posty: 103
Dołączył(a): So kwi 16, 2011 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez rypik » Pn gru 26, 2011 21:03

wania napisał(a):no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci :)


no dobrze! :) tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.
albo nie obnizać, po co.
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 869
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez Żołnierz » Pn gru 26, 2011 22:16

Osobiście mogę polecić zawias z ISC Suspension - Szeroki wachlarz doboru twardości sprężyn, 32 stopniowa regulacja twardości i wykonanie porządne. Do e30 możliwość dopasowania zawiasu ze sprężyną na amorze. Jakby ktoś był zainteresowany to kontakt mogę podrzucić na pw. Teraz chłopaki robią zamówienie grupowe za 2800zł komplet z camberami, już z wysyłką do kraju i wliczoną wysyłką do domu (bez camberów jakieś 200zł taniej). Zaletą tych zawieszeń jest możliwość dokupienia każdego jednego elementu osobno, jeżeli coś padnie.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Żołnierz
 
Posty: 58
Dołączył(a): N wrz 11, 2011 11:25
Lokalizacja: Śląsk

Re: gwint

Postprzez wania » N sty 01, 2012 14:00

rypik napisał(a): tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.
albo nie obnizać, po co.


mam cambery (blaszki) kupione ale jakos nie chcialem ich montowac, chyba ze zrobi sie to co mowisz ze kola beda miec mega negatyw nawet przy ustawieniu gwintu na max do gory :roll:
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez rypik » N sty 01, 2012 15:17

No założysz inny zawias, zmierzysz, podejmiesz decyzję.
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 869
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez wania » Pn sty 16, 2012 19:05

wiem ze marudze ale: :mrgreen:

jestem przed ostatnim wyborem
1) H&R Monotube coil overs (29512-1)
2) KW V1 INOX

oba w tej samej cenie, ok 5tys :roll: :mad:
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez Patu » Cz lut 09, 2012 03:03

Patu
 
Posty: 405
Dołączył(a): Śr kwi 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwint

Postprzez wania » Cz lut 09, 2012 10:52

dzieki Patu, ale na chwile obecna wstrzymalem sie z zakupem i kupilem komplet stabilizatorow H&R, jutro powinny dojsc - zobacze jak po tym bedzie sie Kalosz prowadzil
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gwint

Postprzez kostek_ja » Pt lut 10, 2012 03:08

U mnie po zmianie stabilizatorów była mega różnica. Samochód się zdecydowanie mniej przechylał i można było pewniej jechać w szybkich zakrętach. Niestety nic nie zmieniają podczas zmiany kierunku i przerzucenie masy z jednej strony na drugą dalej będzie za szybkie.
Avatar użytkownika
kostek_ja
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do ///M Roadster

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość