Strona 4 z 4

Re: prawie 150tys co dalej?

: śr gru 09, 2009 23:35
autor: panicz
wania pisze:to Cie chyba w blad wprowadzil, ja zamowilem oringi, uszczelki, sruby, podkladki i filtr - wciagu 14dni je odebralem bez problemu - jeszcze tylko ich wymiana mnie czeka
ooo no to niezle mnie w blad wprowadzili :evil: mozna wiedziec gdzie zamawiales?i jakie koszta?

Re: prawie 150tys co dalej?

: czw gru 10, 2009 10:19
autor: wania
widze teraz mala rewolucje u mnie w trojmiescie :
cytat z tej strony http://www.bmw-fota.pl/
Z dniem 31 października 2009r. firma BMW Fota zakończyła swoją współpracę z BMW Polska.
Od 01 listopada 2009 roku jedynym autoryzowanym Dealerem BMW w Trójmieście jest firma
BMW Zdunek.

Więcej informacji o nowy Dealerze BMW Zdunek znajdą Państwo na stronie www.BMW-Zdunek.pl.

BMW Polska

wszystkie czesci ktore bralem zawsze bralem z foty w gdynii :(

od Zdunka jeszcze nic nie bralem... ale wg mnie kazde ASO powinno Ci to sciagnac w podobnych cenach - co do cen bym musial szukac faktury zeby podac Ci doklade a tak z glowy co pamietam to nie byl zaden duzy wydatek, jeden oring cos ok - 15zl filt ok 30zl i sruby gdzies po 5zl

Re: prawie 150tys co dalej?

: czw gru 10, 2009 10:45
autor: panicz
eee to luzik myslalem ze jak za takie nietypowe zeczy to beda sobie liczyli niewiadomo ile..ok dzieki pozdro

Re: prawie 150tys co dalej?

: ndz lut 21, 2010 03:01
autor: allcar
Fajna dyskusja, teorie niektóre bardzo ciekawe :wink:
Co do panewek czy to korbowych, korbowodowych, czy pierścieni ustalających, zastanawiam się kto wymienia je profilaktycznie :?: Nie słyszałem przez prawie 15 lat mojej motoryzacyjnej przygody o takiej wymianie.
Czy zdajecie sobie sprawę co dokładnie i jak trzeba robić żeby nie zapsuć silnika wymieniając je??
Popieram Bombla i innych wyrażających jego opinię. Profilaktyka, zawory, oliwki, filtry i jeździć i czerpać przyjemność z jazdy...

OFF: co do filmu olejowego - da się go usunąć za pomocą np. rozpuszczalnika, szlifierki... sam nie zniknie nigdy, ponadto panewki są produkowane ze specjalnego stopu łożyskowego, w końcu przy 6000obr/min naciski na tłoki są wyrażane w tonach :wink: więc jakoś trzeba to przenieść dalej, tak aby długo jeździło i tak, mamy jeszcze teorię wytważania klina olejowego, nie będę się rozpisywał bo to bez sensu, proponuje wpisac w google "klin olejowy" i szukać w działach poświęconych silnikom spalinowym ;)