ooo no to niezle mnie w blad wprowadzili mozna wiedziec gdzie zamawiales?i jakie koszta?wania pisze:to Cie chyba w blad wprowadzil, ja zamowilem oringi, uszczelki, sruby, podkladki i filtr - wciagu 14dni je odebralem bez problemu - jeszcze tylko ich wymiana mnie czeka
prawie 150tys co dalej?
Re: prawie 150tys co dalej?
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
widze teraz mala rewolucje u mnie w trojmiescie :
cytat z tej strony http://www.bmw-fota.pl/
wszystkie czesci ktore bralem zawsze bralem z foty w gdynii
od Zdunka jeszcze nic nie bralem... ale wg mnie kazde ASO powinno Ci to sciagnac w podobnych cenach - co do cen bym musial szukac faktury zeby podac Ci doklade a tak z glowy co pamietam to nie byl zaden duzy wydatek, jeden oring cos ok - 15zl filt ok 30zl i sruby gdzies po 5zl
cytat z tej strony http://www.bmw-fota.pl/
Z dniem 31 października 2009r. firma BMW Fota zakończyła swoją współpracę z BMW Polska.
Od 01 listopada 2009 roku jedynym autoryzowanym Dealerem BMW w Trójmieście jest firma
BMW Zdunek.
Więcej informacji o nowy Dealerze BMW Zdunek znajdą Państwo na stronie www.BMW-Zdunek.pl.
BMW Polska
wszystkie czesci ktore bralem zawsze bralem z foty w gdynii
od Zdunka jeszcze nic nie bralem... ale wg mnie kazde ASO powinno Ci to sciagnac w podobnych cenach - co do cen bym musial szukac faktury zeby podac Ci doklade a tak z glowy co pamietam to nie byl zaden duzy wydatek, jeden oring cos ok - 15zl filt ok 30zl i sruby gdzies po 5zl
Re: prawie 150tys co dalej?
eee to luzik myslalem ze jak za takie nietypowe zeczy to beda sobie liczyli niewiadomo ile..ok dzieki pozdro
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
Fajna dyskusja, teorie niektóre bardzo ciekawe
Co do panewek czy to korbowych, korbowodowych, czy pierścieni ustalających, zastanawiam się kto wymienia je profilaktycznie Nie słyszałem przez prawie 15 lat mojej motoryzacyjnej przygody o takiej wymianie.
Czy zdajecie sobie sprawę co dokładnie i jak trzeba robić żeby nie zapsuć silnika wymieniając je??
Popieram Bombla i innych wyrażających jego opinię. Profilaktyka, zawory, oliwki, filtry i jeździć i czerpać przyjemność z jazdy...
OFF: co do filmu olejowego - da się go usunąć za pomocą np. rozpuszczalnika, szlifierki... sam nie zniknie nigdy, ponadto panewki są produkowane ze specjalnego stopu łożyskowego, w końcu przy 6000obr/min naciski na tłoki są wyrażane w tonach więc jakoś trzeba to przenieść dalej, tak aby długo jeździło i tak, mamy jeszcze teorię wytważania klina olejowego, nie będę się rozpisywał bo to bez sensu, proponuje wpisac w google "klin olejowy" i szukać w działach poświęconych silnikom spalinowym
Co do panewek czy to korbowych, korbowodowych, czy pierścieni ustalających, zastanawiam się kto wymienia je profilaktycznie Nie słyszałem przez prawie 15 lat mojej motoryzacyjnej przygody o takiej wymianie.
Czy zdajecie sobie sprawę co dokładnie i jak trzeba robić żeby nie zapsuć silnika wymieniając je??
Popieram Bombla i innych wyrażających jego opinię. Profilaktyka, zawory, oliwki, filtry i jeździć i czerpać przyjemność z jazdy...
OFF: co do filmu olejowego - da się go usunąć za pomocą np. rozpuszczalnika, szlifierki... sam nie zniknie nigdy, ponadto panewki są produkowane ze specjalnego stopu łożyskowego, w końcu przy 6000obr/min naciski na tłoki są wyrażane w tonach więc jakoś trzeba to przenieść dalej, tak aby długo jeździło i tak, mamy jeszcze teorię wytważania klina olejowego, nie będę się rozpisywał bo to bez sensu, proponuje wpisac w google "klin olejowy" i szukać w działach poświęconych silnikom spalinowym
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.