Z3M, Z4, Coupe & Roadster
-
wania
- Posty: 953
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: wania » ndz cze 28, 2009 19:38
witam!
na zdjeciu zaznaczylem gume (kolanko) jest juz mocno sparciale i chce je wymienic, jest ono na dole silnika przy prawym kole. nie wiem czy to oryginalne kolanko czy dosztukowane bo nie moge znalesc nr czesc, pomoze ktos?

-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » wt cze 30, 2009 17:14
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
wania
- Posty: 953
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: wania » wt cze 30, 2009 20:01
no wlasnie tez obstawiam nr2
jest to jakas "pompa" ktora jest zaraz pod klima, ma normalnie kolo pasowe i elektromagnes?
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » wt cze 30, 2009 22:50
To jest pompa powietrza, odpowiada za ekologię itp. możesz to olać, albo najlepiej usunąć

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Post
autor: Pawel_M3GT » czw lip 02, 2009 01:53
Marcin_Os pisze:To jest pompa powietrza, odpowiada za ekologię itp. możesz to olać, albo najlepiej usunąć

Gdy Emka jest zimna i chodzi na ssaniu, dostaje duza dawke paliwa, pompa powietrza odpowiada za szybsze usuwanie nie do konca dopalonych spalin z katalizatorow.
Gdy wywalimy ta pompe szybciej padna nam katy. Jak nie mamy katow to mozna ja wywalic.