deuter zamiast powerflexa?

Z3M, Z4, Coupe & Roadster

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Maros » Cz mar 05, 2009 12:04

Dostałem pare dni temu tuleje od Deutera i... nie moge ich założyć, bo zrobili znacząco różniące się od seryjnych mimo, że wysłałem im seryjne tuleje i wystarczyło je skopiować. Nie udało im się to do tego stopnia, że to miało być to samo...

Obrazek

Dzisiaj odsyłam i zobaczymy co z tego będzie
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2545
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez wania » Cz mar 05, 2009 12:31

MaRoS, troche przeginka... chyba lepiej nie byc krolikiem doswiadczalnym na ktorym testuja swoje tuleje i pozostac przy oryginalnych lub sprawdzonych przez niektorych powerflexach
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Maros » Cz mar 05, 2009 12:43

To jest tylna tuleja mostu, dostępna tylko z obudową mostu (koszt ok 500zł) dlatego chce ja dorobić i mieć na wszelki wypadek. Normalnie bym się w to nie bawił.
Szukałem troche tych tulei, ale nikt tego nie dorabia. Znalazłem tylko całe metalowe...
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2545
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Venom » Cz mar 05, 2009 13:03

Hmm, a co sie nie zgadza, srednica? Tuleje powerflexa tez maja nieco inne gabaryty. Najlepiej samemu zaprojektowac taka tuleje i wyslac im rysunek techniczny - a jesli nie to trzeba by bylo chyba pokazac im obydwa elementy ktore laczy ta tuleja, aby wiedzieli jakie jest pole manewru. Jestem ciekaw co z tego wyniknie.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Maros » Cz mar 05, 2009 13:09

Średnica akurat jest ok, ale troszke długość nie ta :) No i otwór na śrube powinien być jajowaty a jest okrągły. Dałem im seryjną tuleje i oczekuję, że będą potrafili ją odpowiednio pomierzyć i dorobić taką samą
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2545
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Venom » Cz mar 05, 2009 13:43

MaRoS napisał(a):Średnica akurat jest ok, ale troszke długość nie ta :) No i otwór na śrube powinien być jajowaty a jest okrągły. Dałem im seryjną tuleje i oczekuję, że będą potrafili ją odpowiednio pomierzyć i dorobić taką samą


Rozumiem. Obserwujac np tuleje ktore ja montowalem zauwazylem ze wymiary sa zupelnie inne (inna filozofia zamontowania). Seryjna tuleja miesci sie cala w gniezdzie wahacza, natomiast powerflex wystaje znacznie poza i posiada takie kolnierze. Oto pogladowe zdjecia.

http://img11.imageshack.us/my.php?image=112xd3.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=113dx8.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=114cs9.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=115fo4.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?image=117by9.jpg


Nie wiem jak to u Ciebie wyglada ale tak jak mowie, ksztalt moze byc inny (co wynika z ksztaltow mocowan).
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: deuter zamiast powerflexa?

Postprzez Maros » Cz mar 05, 2009 14:29

Rozumiem, że może być inna filozofia zamontowania tego i jeśli ktoś ma na miejscu dyfer i tuleje seryjne i wie jak wszystkie mocowania idą, to może się bawić w usprawnianie fabryki. Natomiast oni nie mieli dyfra od E46 a i tak zrobili dłuższą tą tylną tuleje. Gość się tłumaczył, że ją przymierzał do mostu... nie wiem z jakiego auta był to dyferencjał, ale napewno nie z E46.
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2545
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Poprzednia strona

Powrót do ///M Roadster

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość