deuter zamiast powerflexa?

Z3M, Z4, Coupe & Roadster
Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

deuter zamiast powerflexa?

Post autor: wania » pn gru 29, 2008 22:52

witam!
mial ktos doczynienia z ta firma i jej wyrobami, warte uwagi sa ich tuleje czy nie za bardzo?
http://www.poliuretan.olkusz.pl/

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Venom » wt gru 30, 2008 00:39

Kiedys gdzies czytalem ze dobrze robia... z tym ze byly to opinie raczej na podstawie ogledzin wizulanych. Przekop streetracing.pl moze znajdziesz juz opinie kogos kto zrobil na tym ladne dziesiat tysiecy kilometrow.

PMN
Posty: 60
Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
Lokalizacja: Waw

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: PMN » wt lut 10, 2009 19:02

Nie w BMW, a w Shelby GT500, ale właśnie niedawno zainstalowałem tuleje Deuter.
Nie mieli wzoru, więc zrobili na zamówienie, po wysłaniu wahaczy.

Opinia? Wyglądało porządnie. Niestety, pierwszego dnia jazdy tuleje górnego wahacza pękły i wypadły.
Wahacz wysłałem ponownie. Przez tel. przeprosili i obiecali, że wstawią kolejną tuleję (w ramach gwarancji oczywiście), wykonaną w innej technologii - ma być znacznie mocniejsza.
Narazie, czekam - zobaczymy.
ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » wt lut 10, 2009 21:47

Toś mnie PMN troszke zmartwił...
Mi aktualnie ta firma robi tuleje mostu... no nie powiem, że zacząłem się zastanawiać... :roll:

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: wania » wt lut 10, 2009 22:20

tez sie ciagle zastanawiam miedzy ta firma, powerflexami a oryginalami... podobno wiekszosc e30 przystosowanych do drifftu jezdzi na tulejach od tej firmy z olkusza i nikt nie narzeka

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: mateush » wt lut 10, 2009 23:28

wania pisze:tez sie ciagle zastanawiam miedzy ta firma, powerflexami a oryginalami... podobno wiekszosc e30 przystosowanych do drifftu jezdzi na tulejach od tej firmy z olkusza i nikt nie narzeka
Skoro jest tuleja Powerflexa to nie widze powodu szukania jakis zamiennikow.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » wt lut 10, 2009 23:43

No mi się tuleja powerflexa rozleciała po 400 km. (w tym 15 ostatnich na poznaniu na slickach). I mówienie, że była źle założona do mnie nie trafia bo była na 99,99% dobrze założona.

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: mateush » wt lut 10, 2009 23:49

MaRoS pisze:No mi się tuleja powerflexa rozleciała po 400 km. (w tym 15 ostatnich na poznaniu na slickach). I mówienie, że była źle założona do mnie nie trafia bo była na 99,99% dobrze założona.
Wiem o tym.
Wiem tez ze na calym swiecie ludzie laduja to do swoich samochodow i sa zadowoleni.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: wania » śr lut 11, 2009 00:02

nie wiem czy jest sens (w moim przypadku) zakladanie poluretanow przy normalnej jezdzie miejskiej (co innego na MTD) i chyba zostane przy gumowych oryginalach z ASO :-|

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » śr lut 11, 2009 00:06

Ja nie neguje powerflexa, tylko ostrzegam innych, że to tylko tuleje i mogą się rozlecieć

Wania, jeżeli jeździsz głównie po ulicy to ja bym szedł tylko w oryginały

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: mateush » śr lut 11, 2009 00:22

MaRoS pisze:Wania, jeżeli jeździsz głównie po ulicy to ja bym szedł tylko w oryginały
A ja wlasnie szedlbym w powerflexy. W sumie to nie maja jakis wlasciwosci ktore uniemozliwiaja normalna jazde, sa po prostu duzo bardziej wytrzymale i poprawiaja prowadzenie.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » śr lut 11, 2009 00:35

no nie mów, że nie czujesz, że są twardsze?

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: mateush » śr lut 11, 2009 00:42

MaRoS pisze:no nie mów, że nie czujesz, że są twardsze?
No oczywiscie ze nie, przeciez one nie amortyzuja zadnych dragan jak zawieszenie.

Raczej sa odopwiedzialne za trzymanie kol na swoim miejscu pod wplywem przeciazen bocznych, hamowania, przyspieszania, etc.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: kostek_ja » śr lut 11, 2009 00:46

MaRoS, czyli na ostatnim MTD to ci strzeliły te tuleje mostu od Powerflexa?

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2259
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Bombel » śr lut 11, 2009 00:59

Ależ gadasz mateush głupoty. Jak Ci się wybiją swożnie, tulejki w zawieszeniu to też nie czujesz, żadnej zmiany?? Chociażby na nierównościach?? Na amortyzację pojazdu nie ma wpływu jedynie amortyzator, stabilizator i sprężyna. Mają znaczenie również wszelkie tuleje, swożnie, czy chociażby materiał z jakiego wykonany jest wahacz.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02

ODPOWIEDZ