Witam ,mam mały problem.m6 2005 rok 154tys.km po wymianie panewek korbowodowych, oleju niecały tysiąc kilometrow temu.
Auto dzisiaj stało na wolnych obrotach na N przez dwie minuty i zaraz po tym jak wrzuciłem wsteczny zeby wycofac zgaslo.Odpaliłem odjechałem wszystko ok ,ale godzine pozniej toczylem sie za autem w korku w centrum moze z 5km/h na jedynce ,nagle obroty zaczęly falować i samochod zgasł .Ponownie odpalilem ,pojechalem i wszystko ok,ale parkujac auto sytuacja sie powtórzyła stanąłem na jedynce i woczekiwaniu na otwarcie bramy garazowej auto zgasło,potem odpalilem ,zaparkowalem i wszystko w porzo,żadnego błędu,komunikatu nic.Auto jezdzi bez zarzutu ,nie wchodzi w tryb awaryjny ,mam wrazenie ale nie sprawdzilem tego na 100% ze dzieje sie tak na goracym silniku,ale stało sie to dopiero dzis w połowie dnia wiec cięzko powiedziec ,bo cały dzionek kreciłem sie po miescie wokół komina.Bede wdzięczny za sugestie i doswiadczenia.Pozdrawiam Sławek.
m6 gasnie na wolnych obrotach
Re: m6 gasnie na wolnych obrotach
Jakiś błąd musi być - bez błędu by nie wariował. Skąd jesteś?
Re: m6 gasnie na wolnych obrotach
Jestem z warszawy ,troche mnie to martwi bo bo wymieniłem panewki i olej i wydałem troche kasy liczac ze bede mial spokój ,jak na razie zrobiłem nia od maja 5 tys.km i wszystko ok.Raz na poczatku jak ja kupiłem i pojechalem na lotnisko w ulezy sie powsciekac to na powrocie zgasla mi na swiatlach przy dodawaniu gazu ,ale potem sie juz to nie powtarzało.daniel_t pisze:Jakiś błąd musi być - bez błędu by nie wariował. Skąd jesteś?
-
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
- Auto: BMW E39 M5 `01
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: m6 gasnie na wolnych obrotach
Jak nie ma błędów i piszesz, że zdarza się to coraz częściej i na ciepłym silniku zastanowiłbym się osobiście nad czujnikiem położenia wału korbowego.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: m6 gasnie na wolnych obrotach
Ale wtedy powinien tracić moc. Najlepiej jedź do serwisu, niech podłączą komputer i monitorują parametry. Tak nic nie wymyślimy. Ewentualnie kup sobie gdzieś w Warszawie interfejs OBD2 na bluetooth aplikacja pod telefon i samemu już możesz czytać błędy. Jest na forum artykuł o invini, teraz myCarly.