Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Witam szanownych klubowiczów - przejrzałem to forum już kilka razy
bardzo dużo się dowiedziałem n.t awaryjności m5 - ale nie zrażam się .. postanowiłem nabyć własną
nie jest to najtańszy egzemplaż - ale wygląda na bardzo zadbany
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-salon-p ... 9c1f047919" onclick="window.open(this.href);return false;
z tego co wiem i co wyczytałem wersje z przed 2008 roku mają więcej problemów niż te po 2008 - z samym samochodem na ogledziny do serwisu jade w poniedziałek.
tak czy siak - jesli ogledziny będą "OK" to pytanie do was mam abyście ze swojego doświadczenia powiedzieli co warto na dzień dobry zrobić w takim aucie
na pewno warto panewki, oleje wszystkie ( w skrzyni też ? )
pytanie co można zrobić z vanosami i pompą oleju - wymienić ?
update oprogramowania wiem że można zrobić ?
co jeszcze można zrobić w takim m5 przy kupnie żeby mieć spokój na paredziesiąt tys km (oczywiscie olej itp mam zamiar zmieniac co 5 kkm asekuracyjnie)
bardzo byl bym również wdzięczny za orientacyjne koszty tych działań a jak już by ktoś polecił serwis w wawie ktory ogarnia rozsądnie wraz z updatem softu (skrzynia, nawigacja, wszystko co sie da) - to stawiam piwo ;D
bardzo prosze o pomoc naprawde od bardzo dlugiego czasu szukam juz auta dla siebie i powoli juz wymiekam
bardzo dużo się dowiedziałem n.t awaryjności m5 - ale nie zrażam się .. postanowiłem nabyć własną
nie jest to najtańszy egzemplaż - ale wygląda na bardzo zadbany
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-salon-p ... 9c1f047919" onclick="window.open(this.href);return false;
z tego co wiem i co wyczytałem wersje z przed 2008 roku mają więcej problemów niż te po 2008 - z samym samochodem na ogledziny do serwisu jade w poniedziałek.
tak czy siak - jesli ogledziny będą "OK" to pytanie do was mam abyście ze swojego doświadczenia powiedzieli co warto na dzień dobry zrobić w takim aucie
na pewno warto panewki, oleje wszystkie ( w skrzyni też ? )
pytanie co można zrobić z vanosami i pompą oleju - wymienić ?
update oprogramowania wiem że można zrobić ?
co jeszcze można zrobić w takim m5 przy kupnie żeby mieć spokój na paredziesiąt tys km (oczywiscie olej itp mam zamiar zmieniac co 5 kkm asekuracyjnie)
bardzo byl bym również wdzięczny za orientacyjne koszty tych działań a jak już by ktoś polecił serwis w wawie ktory ogarnia rozsądnie wraz z updatem softu (skrzynia, nawigacja, wszystko co sie da) - to stawiam piwo ;D
bardzo prosze o pomoc naprawde od bardzo dlugiego czasu szukam juz auta dla siebie i powoli juz wymiekam
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
i oczywiście b.wdzieczny był bym za opinie autka z ogłoszenia - może ktoś zna ?
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Dzizasss a co to za stożki pod maską ??!!! co za gość to wymyślił...? to zupełnie nie pomaga, a wręcz przeciwnie
Dodatkowe powietrze do tego silnika sie załatwia w zupełnie inny sposób.
Jazda do serwisu ASO to strata czasu, nic nie zobaczą bo zupełnie sie na tych autach nie znają.
totalna strata, bo oni nawet nie wiedzą że niektóre rzeczy można sprawdzić i zdiagnozować.
Panewki powinny być ok przy 50 tys przebiegu, niemniej uważnie zerknij, co ile był wymienany olej....
Żeby nie było tak, że dopiero dwa razy w niej zmieniono olej, raz po 25 tys jak każe komputer pokładowy, i teraz drugi raz przed sprzedażą.
Silnik ma 5 pomp oleju, którą chcesz zmieniać ? Zeby zmieniać cos, trzeba wiedziec co szwankuje, wymiana pompy wysokiego cisnienia to duzy koszt z wyjmowaniem silnika włącznie.
Oleje zmienia sie wszystkie, skrzyniax2, dyfer
Uważam osobiście, że przy budżecie 110tys można spokojnie szukać czego poliftowego, jeśli ten lift ma dla Ciebie znaczenie, bo w sensie mechaniki i problemów, to tak różnie z tą poliftowością bywa Tu przy tej cene zwieksza komis robiący PR exkluzivu
Dodatkowe powietrze do tego silnika sie załatwia w zupełnie inny sposób.
Jazda do serwisu ASO to strata czasu, nic nie zobaczą bo zupełnie sie na tych autach nie znają.
totalna strata, bo oni nawet nie wiedzą że niektóre rzeczy można sprawdzić i zdiagnozować.
Panewki powinny być ok przy 50 tys przebiegu, niemniej uważnie zerknij, co ile był wymienany olej....
Żeby nie było tak, że dopiero dwa razy w niej zmieniono olej, raz po 25 tys jak każe komputer pokładowy, i teraz drugi raz przed sprzedażą.
Silnik ma 5 pomp oleju, którą chcesz zmieniać ? Zeby zmieniać cos, trzeba wiedziec co szwankuje, wymiana pompy wysokiego cisnienia to duzy koszt z wyjmowaniem silnika włącznie.
Oleje zmienia sie wszystkie, skrzyniax2, dyfer
Uważam osobiście, że przy budżecie 110tys można spokojnie szukać czego poliftowego, jeśli ten lift ma dla Ciebie znaczenie, bo w sensie mechaniki i problemów, to tak różnie z tą poliftowością bywa Tu przy tej cene zwieksza komis robiący PR exkluzivu
Pozdrówka!
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
na szczęście ponoć mają oryginalne skrzynki zamiast tych stożków.
domyslam sie ze aso slaba opcja - masz kogo polecic w warszawie aby dokonal sprawdzenia?
no właśnie czytałem sporo i na mbforums itd o tej " poliftowości " - i głównie zalezy mi na mechanice - wszedzie pisza ze poliftowe mialy generalnie mniej problemow - pytanie czy masz z tym jakies doswiadczenie - jak to wyglada w praktyce ?
w tym aucie kusi mnie stan i przebieg - ale czy warto kupowac przedlift ?
i co znaczy że olej w skrzyni x2 ?
domyslam sie ze aso slaba opcja - masz kogo polecic w warszawie aby dokonal sprawdzenia?
no właśnie czytałem sporo i na mbforums itd o tej " poliftowości " - i głównie zalezy mi na mechanice - wszedzie pisza ze poliftowe mialy generalnie mniej problemow - pytanie czy masz z tym jakies doswiadczenie - jak to wyglada w praktyce ?
w tym aucie kusi mnie stan i przebieg - ale czy warto kupowac przedlift ?
i co znaczy że olej w skrzyni x2 ?
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Wg mnie cena jest z kosmosu jak za ten rocznik niby przebieg mały itd ale i tak dużo za drogo.
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
troche obserwuje rynek i fakt są te roczniki w cenach ~80-90k ale albo są to składaki z radomia albo są to amerykańce które miały ciężkie spotkanie z innym wozem .. 110 faktycznie kapke drogo - mysle ze 95 bylo by optymalną ceną za ten rok - tu jestem w stanie doplacic za to ze mega zadbane auto ..
a roczniki poliftowe stoją już z ceną pod 145 tys zl .. a to juz spora roznica ;/ dlatego rozważam ten konkretny egzemplaż
ale w sumie dzieki mały za opinie napewno pozwoli mi trzeźwiej spojrzeć sami rozumiecie jak jest jak sie czlowiek napali
a roczniki poliftowe stoją już z ceną pod 145 tys zl .. a to juz spora roznica ;/ dlatego rozważam ten konkretny egzemplaż
ale w sumie dzieki mały za opinie napewno pozwoli mi trzeźwiej spojrzeć sami rozumiecie jak jest jak sie czlowiek napali
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
w samej W-wie to chyba troche ciężko o dobre miejsce do sprawdzenia, przynajmniej ja nie znam, był wcześńiej ktoś ale zwariował,
Pod W-wą chyba już prędzej coś sie znajdzie, ale może ktoś coś jeszcze poleci.
wiem że jest serwis na Mińskiej, bo moje M6 miało tam sprzegło zmieniane zanim je kupiłem, ale osobiście tam nie byłem
W skrzyni są dwa oleje po prostu
Pod W-wą chyba już prędzej coś sie znajdzie, ale może ktoś coś jeszcze poleci.
wiem że jest serwis na Mińskiej, bo moje M6 miało tam sprzegło zmieniane zanim je kupiłem, ale osobiście tam nie byłem
W skrzyni są dwa oleje po prostu
Pozdrówka!
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
dzieki wielkie za info boogie - jak ktos ma jakies wiadomosci o tym gdzie w ogole sprawdzać bmki w warszawie to będę naprawde dłużny.
boogie - jak masz też kogoś pod warszawą (w rozsądnej odległości) to też chętnie
i czemu mowisz ze byl ktos ale zwariował ?
btw serwis na mińskiej to pewnie ten ? http://www.aseko.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
boogie - jak masz też kogoś pod warszawą (w rozsądnej odległości) to też chętnie
i czemu mowisz ze byl ktos ale zwariował ?
btw serwis na mińskiej to pewnie ten ? http://www.aseko.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Nie byłem osobiście, ale niektórzy polecają: Allcar 513133002, Ostródzka 236.
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
bardzo dziekuje za każdy kontakt będę zbierał - na 100% sie przyda
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Tak, chodziło o Aseko na Mińskiej.
Ważne jest żeby dane miejsce/serwis znało sie konkretnie na V10 i SMGIII, miało soft do pełnej diagnostyki i ogólnie widziało o co chodzi w takim aucie. Mam doświadczenie że dobry mechanik, ale jednak nie mający stałego kontaktu, nie posiadający Mki, nie sprawdza się.
Najbliżej W-wy, w Legionowie, jest Adam i MAutoczęści, FB ma, tam jeżdżi chyba wszystkie parenaście sztuk Mek e46/60/92 jakie znam u kolegów
Ważne jest żeby dane miejsce/serwis znało sie konkretnie na V10 i SMGIII, miało soft do pełnej diagnostyki i ogólnie widziało o co chodzi w takim aucie. Mam doświadczenie że dobry mechanik, ale jednak nie mający stałego kontaktu, nie posiadający Mki, nie sprawdza się.
Najbliżej W-wy, w Legionowie, jest Adam i MAutoczęści, FB ma, tam jeżdżi chyba wszystkie parenaście sztuk Mek e46/60/92 jakie znam u kolegów
Pozdrówka!
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
super dzieki za info boogie - bardzo mi to pomoże masz u mnie piwo (jak juz kupie jakies M to cie zaprosze na odbior )
co do samej m5 ktora jestem (bylem?) zainteresowany - to małe internetowe śledztwo wykazało że ta bmka to ta sama co tu http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-m5-iv-e ... bf2f7d59,1" onclick="window.open(this.href);return false;
jestem 100% pewien poniewaz widzialem ją na zywo w salonie R-Cars - znak szczegolny to dziurki w tunelu po CB radiu wydech eisemanna , te same sruby na kolach (zabezpieczajace) i pare innych detali wizualnie, po tym jak przeszla do salonu R-cars - zmienili grill na czarny i plastik kierownicy zeby nie byl wytarty (oryginalny grill pan w Rcars mówi iż posiada)
co niestety mnie kapke smuci bo w autoauto stała z przebiegiem 65k a rcars nagle magicznie 57k ( gdzie 57k miala rowniez odnotowane w 2014 po vin-info)
(załączam link do raportu jesli ktos chce - http://www.filedropper.com/bmw_1" onclick="window.open(this.href);return false; ) sam pan z RCars twierdzi ze jezdzil nią jakies 5kkm wiec w teorii miala 70 pozniej cofneli na 57 .. nie wiem po co ludzie sie bawią w takie małe cofki .. ;/
pytanie czy w ogole jest sens brać ją nadal pod uwage skoro nawet taki detaliczny przebieg cofali
generalnie mozna wnioskowac ze itak ta mka pewnie ma znacznie wiekszy przebieg tylko tyle ze zadbana - bo jak znam autoauto oni sa milosnikami krecenia przebiegow nawet gdy nie trzeba ;/
co do samej m5 ktora jestem (bylem?) zainteresowany - to małe internetowe śledztwo wykazało że ta bmka to ta sama co tu http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-m5-iv-e ... bf2f7d59,1" onclick="window.open(this.href);return false;
jestem 100% pewien poniewaz widzialem ją na zywo w salonie R-Cars - znak szczegolny to dziurki w tunelu po CB radiu wydech eisemanna , te same sruby na kolach (zabezpieczajace) i pare innych detali wizualnie, po tym jak przeszla do salonu R-cars - zmienili grill na czarny i plastik kierownicy zeby nie byl wytarty (oryginalny grill pan w Rcars mówi iż posiada)
co niestety mnie kapke smuci bo w autoauto stała z przebiegiem 65k a rcars nagle magicznie 57k ( gdzie 57k miala rowniez odnotowane w 2014 po vin-info)
(załączam link do raportu jesli ktos chce - http://www.filedropper.com/bmw_1" onclick="window.open(this.href);return false; ) sam pan z RCars twierdzi ze jezdzil nią jakies 5kkm wiec w teorii miala 70 pozniej cofneli na 57 .. nie wiem po co ludzie sie bawią w takie małe cofki .. ;/
pytanie czy w ogole jest sens brać ją nadal pod uwage skoro nawet taki detaliczny przebieg cofali
generalnie mozna wnioskowac ze itak ta mka pewnie ma znacznie wiekszy przebieg tylko tyle ze zadbana - bo jak znam autoauto oni sa milosnikami krecenia przebiegow nawet gdy nie trzeba ;/
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Tak myślałem,że przebieg to bzdura zwłaszcza patrząc po fotelu i cb wydaje się,że auto było używane na codzień a nie bardzo weekendowo bo 60tyś w 9 lat to przebieg dla auta bardzo weekendowego.
Odpuść bo cena kosmos auto długo wisi pewnie nie raz już była sprawdzana przez kupujących ale jak widać sprzedawcy ufać nie można zwykły handlarzyna oszukaniec w garniturze czeka na jelenia.
Odpuść bo cena kosmos auto długo wisi pewnie nie raz już była sprawdzana przez kupujących ale jak widać sprzedawcy ufać nie można zwykły handlarzyna oszukaniec w garniturze czeka na jelenia.
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2015 16:30 przez --==maly==----, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
racja maly - i w sumie prawie złapał
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wszystko co warto po zakupie 2006 M5
Teoria jest taka,że w autoauto nie widziałem jeszcze dobrego auta wszystkie jakie oglądałem były kombinowane, naprawiane, cofane o tej konkretnej sztuce nie mogę powiedzieć bo nie widziałem ale podchodził bym z dużym dystansem zwłaszcza do przebiegu pewnie serwisowana była rzadko ktoś sobie cofnął i zrobił wpis w 2014r chyba że masz pełną historię i wygląda sensownie.
W Rcars znowu cofka detailing i cena w góre więc kolejny uczciwy salon zresztą o nich też nie raz słyszałem bajkopisarze.
W Rcars znowu cofka detailing i cena w góre więc kolejny uczciwy salon zresztą o nich też nie raz słyszałem bajkopisarze.