E60 M5 SMG po raz kolejny...
E60 M5 SMG po raz kolejny...
Witam, to moj pierwszy post na forum. Bywam tu od dawna ale dużo czytam a mało pisze, a w zasadzie do tej pory - nic nie pisałem.
Zwracam się z prosba o pomoc w temacie który był wałkowany tutaj i nie tylko tutaj X razy, otóż chodzi o SMG i problemy z nim związane. Naczytalem sie na prawdę dużo a dalej mam wątpliwości i pytania, dlatego zwracam sie do Was
Noszę się z zamiarem kupna e60 które aktualnie nie jezdzi bo po zimowym śnie w garażu, na pierwszej wiosennej przejeżdżce skrzynia odmówiła posłuszeństwa, auto po prostu przestało jechać no I teraz naturalnie nie odpala. Objawy sa takie ze, wg displaya jest na luzie, wyświetla sie N ale też jest komunikat zeby wrzucic luz zeby odpalić. Pompy SMG a w zasadzie silniczka budującego ciśnienie NIE słychać w ogóle po otwarciu drzwi. Ja obstawiam i mam nadzieję, ze to tylko przekaźnik, czy tak może być? Co jeszcze ew może być przyczyną? Silnik od pompy,sama pompa?
Kolejna część pytania chodzi o diagnostyke auta na miejscu, wezme ze sobą laptopa i... no właśnie, jaki program program potrzebuje do zczytania błędów z SMG i do ewentualnego ominięcia SMG zeby chociaz odpalić silnik i go posłuchać? Doświadczenie mam tylko z INPA ale z innymi tez sobie poradzę. Czy potrzebuje specialny kabel z jakims interfacem?
Pozdrawiam
Zwracam się z prosba o pomoc w temacie który był wałkowany tutaj i nie tylko tutaj X razy, otóż chodzi o SMG i problemy z nim związane. Naczytalem sie na prawdę dużo a dalej mam wątpliwości i pytania, dlatego zwracam sie do Was
Noszę się z zamiarem kupna e60 które aktualnie nie jezdzi bo po zimowym śnie w garażu, na pierwszej wiosennej przejeżdżce skrzynia odmówiła posłuszeństwa, auto po prostu przestało jechać no I teraz naturalnie nie odpala. Objawy sa takie ze, wg displaya jest na luzie, wyświetla sie N ale też jest komunikat zeby wrzucic luz zeby odpalić. Pompy SMG a w zasadzie silniczka budującego ciśnienie NIE słychać w ogóle po otwarciu drzwi. Ja obstawiam i mam nadzieję, ze to tylko przekaźnik, czy tak może być? Co jeszcze ew może być przyczyną? Silnik od pompy,sama pompa?
Kolejna część pytania chodzi o diagnostyke auta na miejscu, wezme ze sobą laptopa i... no właśnie, jaki program program potrzebuje do zczytania błędów z SMG i do ewentualnego ominięcia SMG zeby chociaz odpalić silnik i go posłuchać? Doświadczenie mam tylko z INPA ale z innymi tez sobie poradzę. Czy potrzebuje specialny kabel z jakims interfacem?
Pozdrawiam
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
Moja delikatna rada, nie przepychać, holować auta !!
Jeśli było holowane czy wciągane, a jak znam życie to tak było, a ma ono zapięty bieg, bo to co jest na wyświetlaczu wcale nie musi odpowiadać stanowi skrzyni i nie jest to żaden fuckup, to już bym je odpuścił, bo na 99,99% właśnie ktoś mu sprawił potężną awarię w silniku...
Jeśli było holowane czy wciągane, a jak znam życie to tak było, a ma ono zapięty bieg, bo to co jest na wyświetlaczu wcale nie musi odpowiadać stanowi skrzyni i nie jest to żaden fuckup, to już bym je odpuścił, bo na 99,99% właśnie ktoś mu sprawił potężną awarię w silniku...
Pozdrówka!
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
boogie Możesz rozwinąć?? Bo to ciekawe co piszesz.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
Boogie dobrze pisze nie ciągnie sie automatów tylko holuje ,na lince fundujesz skrzyni wsteczny napęd= solidna awaria!
Pzdr
Piciu
Pzdr
Piciu
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
Smg to nie automat to zwykły manual tylko z hydrauliką zmieniającą biegi i można holować normalnie o ile ktoś się zna i potrafi sprawdzić czy skrzynia jest na luzie a przy awarii nie jest to proste i przez niewiedzę można uszkodzić wiele elementów.
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
Ok a jak to sprawdzic i co ewentualnie można uszkodzic i dlaczego?? Ciekawy temat a nikt konkretnie nic nie pisze.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E60 M5 SMG po raz kolejny...
Bez komputera za wiele się nie dowiemy no i trzeba wiedzieć co dokładnie ma być ale generalnie jak nie ma oporów auto da się przepychać to albo jest na luzie albo wysprzęglone i krótkie holowanie powinno być bezpieczne.