Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
bardzo zależy to od opon i nawierzchni, ale generalnie problemy z trakcją raczej tylko na 1, czasami może na 2. Ja u siebie na 275 nie gubie przyczepności na 2 chyba że źle zmienie bieg
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
Dokładnie dużo zależy od opon. W mojej eMce na continentalach (255) można było zawsze zerwać przyczepność na 1 i 2 samym gazem. Natomiast na P0 (też 255) to nawet na 1 samym gazem nie dało rady zerwać (oczywiście na prostej)MaRoS pisze:bardzo zależy to od opon
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
Może zadam głupie pytanie: kontrola trakcji była wyłączona, czy włączony był MDM?robert///m3 pisze:byłem oglądać w ten wekend m6 i mam z tego powodu pytanie ponieważ moje m3 wydawało mi się że jeżdzi a m6 powinno latac natomiast jestem rozczarowany ponieważ jak ja ruszałem swoją m3 e46 to traciłem trakcje czasami do 3 biegu a do drugiego zawsze przy seryjnych oponach natomiast w m6 jak stanoł i włączył program 500 plus czy coś takiego i najszybsze przełanczanie biegów to zledwością trakcje zgubił na 1 biegu i przyspieszało dobrze ale czy lepiej od mojej...nie wiem?..
Jeżeli wszystkie ustawienia mocy i zmiany biegów są ustawione na najbardziej hardcorowe wartości to przy zmianie biegów powinieneś czuć uderzenie młotka w głowę.
To się nazywa Launch Control, czyli procedura startu, nie rusza z 2.500 tylko nawet jak chcesz to z 4.500 obr/min. Jak nie potrafił tego włączyć, to może być tak, że sprzęgło zużyte itp. Nie chcę mi się wierzyć, że poprostu nie umiał.robert///m3 pisze:oglądałem filmik jak testowali m6 http://pl.youtube.com/watch?v=gBuBGmUf-O4 to trakcje gubi do 4 biegu.! właściciel tej M6 wspominał że można coś włączyć i wtedy rusza nie z 1000obr/min tylko z 2.500obr/min i wtedy pali kapcia ale nie potrafił tego nam włączyć i pokazać
Czy ten samochód jest w kolorze wiśniowym czy w srebrnym?robert///m3 pisze:może to m6 jest coś nie teges przebieg ma 22tyś km a rok 2005 kupione w salonie u nas i jeden włąściciel który pokazując nam ją twierdzi że jest 1000000% wszystko sprawne jesli ktoś może się troszke rozpisać i opisać jak to działa bym był wdzięczny
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
była taka M6 w PL która miała zablokowana procedure startu. nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem ze M6 jednego sciganta z poznania miała taki myk. nasz wspólny dobry znajomy mi to powiedział, ponoc chcieli mu zabrac gwarancje i to było jedyne wyjscie. miał chyba wymieniana skrzynie na gwarancji i wyrwany tylny most. o ile pamietam było czarne na jasnej kremowej skórze, kupione w salonie w PL. bardzo maly przebieg głównie na torach. było kiedys na allegro.
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
O fuck! To niezły kat musiał być, znam jednego takiego killera też, nie oszczędza wogóle, no ale mostu to on nie wyrwał.Tomas_M5 pisze:była taka M6 w PL która miała zablokowana procedure startu. nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem ze M6 jednego sciganta z poznania miała taki myk. nasz wspólny dobry znajomy mi to powiedział, ponoc chcieli mu zabrac gwarancje i to było jedyne wyjscie. miał chyba wymieniana skrzynie na gwarancji i wyrwany tylny most. o ile pamietam było czarne na jasnej kremowej skórze, kupione w salonie w PL. bardzo maly przebieg głównie na torach. było kiedys na allegro.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
nie wiem czy kat, stały bywalec toru poznań, jeden z lepszych na tym torze. a co do wyrwanych mostów to ponoc norma w nowych M.
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=622&start=0 ta którą opisuje jest na numerach EL.... opowiadał jej właściciel że na gwarancji wymieniali mu tylko sprzęgło bo jakiś nit w nim był luźny i coś tam...ele naprade coś musi być w niej bo nie jeździ tak jak wszyscy opisują panowie napiszcie co trzeba w opcjach kompa ustawić by była najmocniejsza abym wiedział na przyszłośc
prawdziwa BMK-a to M-ka
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
jakie czasy kręcił?Tomas_M5 pisze:nie wiem czy kat, stały bywalec toru poznań, jeden z lepszych na tym torze. a co do wyrwanych mostów to ponoc norma w nowych M.
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
DSC - wyłączonerobert///m3 pisze:panowie napiszcie co trzeba w opcjach kompa ustawić by była najmocniejsza abym wiedział na przyszłośc
Moc - 500 Power
SMG - 6, oczywiście tryb manualny
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Nowe M6 na co zwrócić uwage przy jej zakupie...?
Koledzy mam jeszcze jedno pytanie odnośnie procedury startu w m6 jak włącze przycisk m wyłącze trakcje a dzwignie zmiany biegu trzymam do przodu gaz na na 3 tyś obr puszczam dzwignie dodaje max gaz i auto stoi w miejscu nie rusza jedynie jak do 1.5 obr i puszcze dzwignie rusza co zle robie coś trzeba programać w kompie
prawdziwa BMK-a to M-ka