BMW M5 E60 z manualem

2005 - 2010 | silnik: S85B50
Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Marcin_Os » czw lis 01, 2007 21:42

jakby ktoś chciał to specyfikacja poniżej

Vehicle information

VIN long WBSNB93517CX07850

Type code NB93

Type M5 (USA)

Dev. series E60 (M5)

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine S85

Cubical capacity 5.00

Power 373

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery VOLLLEDER MERINO/PORTLAND NATURBRAU (X3B1)

Prod. date 2007-01-25


Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2MA MANUAL TRANSMISSION

2VB TYRE PRESSURE MONITOR

319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

4MA M MULTIF. SEATS F. DRIVER A. PASS.

4ME F.-W. TRIM WALN. MAD. CHESTN. BROWN

4MF DYNAMIC SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

416 SUNBLINDS

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

610 HEAD UP DISPLAY

620 VOICE INPUT SYSTEM

639 COMPLETE PREP. CELLULAR PHONE USA/CDN

653 HIGH DEFINITION RADIO

655 SATELLITE RADIO

677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

697 AREA-CODE 1

754 M REAR SPOILER

8SP COP CONTROL

818 MAIN BATTERY SWITCH

9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION

925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE


Series options
No. Description
302 ALARM SYSTEM

442 CUPHOLDER

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W MEMORY F DRIVER

473 ARMREST, FRONT

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

563 LIGHTS PACKAGE

645 RADIO CONTROL US

845 ACOUSTIC BELT WARNING

850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT

853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

876 RADIO FREQUENCY 315 MHZ

992 NUMBER PLATE ATTACHEMENT MANAGEMENT
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

bako_21
Posty: 206
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 13:35
Lokalizacja: Katowice

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: bako_21 » pt gru 07, 2007 23:34

http://www.crashescars.com/pl/search/?m ... d=16681967 - M6 w manualu , cos ta gałka sie lekko wwykrzywiła heh ;) albo to nie manual :?: :-P

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Idzik » sob gru 08, 2007 00:35

Manual na 100%. Fajnie to musi jeździć :)

Mfunf
Posty: 46
Rejestracja: pt sty 11, 2008 15:42
Lokalizacja: Chicago

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Mfunf » śr lut 06, 2008 09:03

///M3 pisze:Co znaczy lepiej?
Manual szybszy napewno nie będzie. Natomiast pozostanie manualem. Będzie pedał sprzęgła. I pewnie do driftu będzie nieco lepiej się nadawać.
Osobiście, gdyby było to dostępne w Europie (póki co jeszcze nie jest) długo bym się zastanawiał którą skrzynkę wybrać.


A czemu mowisz (napewno) to powiem ci ze sie mylisz;) bo to wlasnie emma na patyk jest szybsza co prawda tylko o dlugosc auta ale jest.

A co do (niani) to mozna bylo juz ja wylaczyc od wrzesnia ubjeglego roku:) i powiem wam szczerze ze z mojego doswiadczenia po jezdzie jedna i druga stanowczo wole 6-ke! :)
'93 DaytonaViolett B36 360tys km

Mfunf
Posty: 46
Rejestracja: pt sty 11, 2008 15:42
Lokalizacja: Chicago

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Mfunf » śr lut 06, 2008 09:25

A wspominajac jeszcze o szperze to jest naprawde rewelacja! ;) Sami zobaczcie:

http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk
'93 DaytonaViolett B36 360tys km

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Maros » śr lut 06, 2008 11:19

Mfunf pisze:A czemu mowisz (napewno) to powiem ci ze sie mylisz;) bo to wlasnie emma na patyk jest szybsza co prawda tylko o dlugosc auta ale jest.
Ale tu chodziło o szybkość zmiany biegów :wink:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Marcin_Os » śr lut 06, 2008 20:25

M6 bez szpery :lol: jaka tragedia.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: rypik » śr sie 11, 2010 12:15

Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.

JACO
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 26, 2010 02:25
Lokalizacja: warszawa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: JACO » śr sie 11, 2010 16:27

rypik pisze:Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.
m5 z manualem to i tak porażka skrzynia pochodzi z e39,jeździłem i jednak wole smg,swoją droga to ciekawe dlaczego na umiejacy jeździc głownie automatami amerykanski rynek wypuscili manuala,skoro w kochajacej manuale europie bmw stwierdziło że by się nie sprzedał,zresztą nie bez powodu gdyż skrzynia nie pasuje do tego auta i została w prosty sposób przeszczepiona z e39 co nijak sie ma do pozostałej technologii w m5 e60

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Idzik » czw sie 12, 2010 16:33

W jaki sposób nie pasuje ? Źle dobrane przełożenia, nie wytrzymuje obciążeń ?


Interesowałem się tematem jakiś czas temu, i właśnie brak możliwości całkowitego wyłączenia DTC mocno mnie zniechęcił.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: rypik » czw sie 12, 2010 16:58

JACO pisze:
rypik pisze:Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.
m5 z manualem to i tak porażka skrzynia pochodzi z e39,
W E39 jest Getrag S6S420G w dwóch wersjach a w E60 GS653DZ - taka skrzynia jak np. w E90 335i czy E6x 550i.
Sprzęgło w manualu jest bardzo podobne do tego które jest w SMG.

Dla Ciebie to ta sama skrzynia ? :shock:

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Bombel » czw sie 12, 2010 23:39

Czy to, że skrzynia pochodzi z poprzedniego modelu od razu oznacza porażkę?
W M5 e39 jest skrzynie identyczna jak w 540i to też źle?
Manual to stosunkowo prosta konstrukcja, która powinno sobie poradzić i z V10 ;)

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: boogie » pt sie 13, 2010 01:47

No wlasnie, marketing troche przegina :mrgreen:

Wiele super aut ma manuale, Carrery GT i inne 911ki,
nie widze powodu czemu miałby manual w e60 skasztanic sprawe.
W sumie to pewnie bede sie rozgladal za wersja z patykiem, z powodu miernej jakosci skrzynek półautomatycznych
Pozdrówka!

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: Marcin_Os » pt sie 13, 2010 08:04

Ja to tu nie widzę żadnego problemu z manualną skrzynią biegów. Większość "sprotowych" samochodów ma skrzynię manulną.
To tak samo jakby porownywać M3 E92 z manulaem i z DKG.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

JACO
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 26, 2010 02:25
Lokalizacja: warszawa

Re: BMW M5 E60 z manualem

Post autor: JACO » pt sie 13, 2010 23:32

Marcin_Os pisze:Ja to tu nie widzę żadnego problemu z manualną skrzynią biegów. Większość "sprotowych" samochodów ma skrzynię manulną.
To tak samo jakby porownywać M3 E92 z manulaem i z DKG.
a nie zastanowiło was dlaczego w m3 mamy dwie wersje dostepne a w m5 e60 wogóle patyka na europe nie puszczają.Gdyby e60m5 było stworzone pod manual to jako pierwsze wyszło by "na patyku"a smg stanowiłoby opcję.nie umiem wam fachowo wytłumaczyć ale wersja z manu nieco mnie zawiodła,a przeciez na codzień ganiam 335i z ręczną skrzynką i nie wyobrazam sobie np zamiany na automat wiec awersji do aut z pedałem sprzęgła nie mam wręcz przeciwnie ale smg jakos lepiej przenosiło moc z manu autko wydało mi sie subiektywnie słabsze.Poza tym te międzygazy które serwuje smg przy redukcjach to poezja bez konieczności łamania pięty i robienia tego samemu.

ODPOWIEDZ