Korbowe panewki S85/S65

2005 - 2010 | silnik: S85B50

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez Felix19 » Pn sie 05, 2013 22:59

jak Ojciec Derektor powiedział tak ma być i basta :)
Felix19
 
Posty: 53
Dołączył(a): N paź 30, 2011 21:36
Lokalizacja: WLKP
Auto: m5 f10

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez yakuza » Pn lis 11, 2013 00:32

wiec kupujemy jezdzace jeszcze silnikowo s85 nie wspominam o blacharce :) zmieniamy panewki profilaktycznie i cieszymy sie jazda na kolejne 100tys?
Obrazek
Avatar użytkownika
yakuza
 
Posty: 227
Dołączył(a): Cz lip 29, 2010 08:38
Lokalizacja: Toruń
Auto: ///M5 f10, X6, E46v8 4.4

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez Matih » Cz lis 14, 2013 19:33

Z ciekawosci ca jaki to koszt ?
Matih
 
Posty: 5
Dołączył(a): Cz wrz 05, 2013 07:13
Auto: M3

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez Joker » So mar 25, 2017 12:17

Odkop ale ciekawy temat.

To jak to jest (ile ludzi tyle zdań/opinii) z tym 10W60 i S65....

Odpalamy rano auto - od razu jechać (oczywiście delikatnie adekwatnie do narastającej temperatury) czy dać mu popracować zanim ruszymy? Niektórzy odpalają i po 10 minutach jadą.....to jałowe zabijają ten motor czy nie?
E60 535i 2009 M-sport / Schwarz2 / Shadowline ++ by R-PERFORMANCE - gone
F10 535i 2013 M-sport / Schwarz2 / Shadowline ++by DYNOSOFT - his
F30 328i X-drive 2014 / Silber / Shadowline - her
F10 535d 2011 - służbowy ___ M3 E92 2012 Competition - relax time
Avatar użytkownika
Joker
 
Posty: 6
Dołączył(a): Cz mar 02, 2017 15:30
Auto: 535i F10 / M3 E92

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez Taffarel » So paź 07, 2017 01:29

moj przedmówca, a prywatnie kolega, ma racje, temat ciekawy, ja tez bym chetnie zasięgnął opinii fachowców, czy wolne obroty szkodzą paneweczkom ??
f01 730d
e63 M6 lci
e46 330iTURBO m3gtr look
Taffarel
 
Posty: 6
Dołączył(a): So sty 17, 2009 03:39
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: m6 e63

Re: Korbowe panewki S85/S65

Postprzez pawel1234 » Cz lis 09, 2017 11:09

też się chętnie dowiem jak według Was najlepiej rozgrzewać te silniki.
Tak się składa, że pracuje przy drodze krajowej i gdy odpalam auto zimą to wyjężdzam od razu powolutku na trasę i rozpędzam powoli auto do 80-90 i tak jadę jednostajnie przez najbliższe 2-3km. Zero nerwowych dodań gazu, bo to podobno nawet nie obroty zabijają, ale gwałtowne przyspieszenia, które właśnie dają duże obciążenie na panewki.
pawel1234
 
Posty: 67
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Poprzednia strona

Powrót do E60-64 M5/M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość