M5 E60 Obrócona panewka
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Tylko,że W12 nie kręci się tak daleko jak M5 (6200obr/min vs 8300 ) poza tym ma 6.0 pojemności i 12 cylindrów a M5 5.0 i 10 cylindrów audi 420km M5 507km motory w M5 to wysilone silniki 101,5KM z litra zakres obrotowy 8300obr/min więc nie ma co porównywać do tego dziadkowego audi w automacie.
Re: M5 E60 Obrócona panewka
a to dlaczego w e39 m5 takie awarie sie nie przytrafiają? a np rs6 c5 z silnika 4,2 idzie wycisnąc 500koni i cala masa tego śmiga juz tyle lat a tez nikt o takich cyrkach nie slyszał? przyczym sa to stare silniki wiec po latach takie wady konstrukcyjne jeszcze bardziej by sie ujawniły? zobaczymy jak minie jeszcze z 5lat -takich opini przybendzie na temat tego v10
Re: M5 E60 Obrócona panewka
A moim zdaniem praktycznei wszystko zalezy od uzytkowania, stwierdzam to po stanie moich aut i aut z jakimi mialem do czynienia. Niejednokrotnie totalny sztrucel mial kosiasty motor, bo wlasciciel mial mozg i wiedzial jak nalezy motor do ogniowania przygotowac, co innego buda(patrz przyklad mojego m5 ).
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Zgadzam się prawie w 100%, jednak BMW ostatnio trochę oszczędza na produkcji i gdzieś czytałem jak komuś padł silnik w e60 z powodu uszkodzonej pompy wody. Problem w tym że pompa wody jest plastikowa, a przynajmniej tak czytałem.Camil pisze:A moim zdaniem praktycznei wszystko zalezy od uzytkowania
Re: M5 E60 Obrócona panewka
To co w e60 sie dzieje to mały pikuśkostek_ja pisze: jednak BMW ostatnio trochę oszczędza na produkcji
Jak sie sypią mowe F10, to jest dopiero masakra, dyfry, silniki etc...
Pozdrówka!
Re: M5 E60 Obrócona panewka
ja to sie w sumie nie znam, tylko co widze to tak opisuje
tak sie sklada ze mam pizzerie i sporo aut ktore codzienie robią min100kilometrów. Dam przyklad -tico na gazniku i jest to auto ktore sprawia nam najmniej problemów, matiz niby to samo a juz awari wiecej, teraz uwaga niespodzianka- vw polo 1,4tdi na super oszczednych pompowtryskach i niedojze ze czesci drogie to zepsute co chwila-im nowsze tym gorsze a chcialem dodac ze sa rowno traktowane pod wzgledem przeglądow
tak sie sklada ze mam pizzerie i sporo aut ktore codzienie robią min100kilometrów. Dam przyklad -tico na gazniku i jest to auto ktore sprawia nam najmniej problemów, matiz niby to samo a juz awari wiecej, teraz uwaga niespodzianka- vw polo 1,4tdi na super oszczednych pompowtryskach i niedojze ze czesci drogie to zepsute co chwila-im nowsze tym gorsze a chcialem dodac ze sa rowno traktowane pod wzgledem przeglądow
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Duże znaczenie ma też serwis. Nie ukrywajmy BMW ma bardzo słaby. Ogólnie każdy samochód im bardziej skomplikowany tym większy z nim problem. Ja się ciesze że M3 jest jednak w miarę proste. Fakt wymaga dużo większej precyzji i dokładności, ale ogólnie jest proste
Mimo wszystko przez gówniany serwis 2 lata nie jeździłem.
Mimo wszystko przez gówniany serwis 2 lata nie jeździłem.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Wszystko przez to ze im auto nowsze tym większy udział w jego tworzeniu jest księgowych niż inżynierów. Każda firma potrafiłaby zrobić super niezniszczalne auto, ale sprzedać by go nie sprzedała.
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Wracając do tematu, na pierwszej stronie konkluzja była mniej więcej taka, że przyczyną awarii może być Vanos. Czy którekolwiek z aut było poliftowe czy raczej z początku produkcji?
Bo w 2006 roku była akcja serwisowa dla silnika S85, dotycząca wymiany elementów Vanosa odpowiedzialnych za ciśnienie oleju czy coś podobnego. Być może auta, które uległy awarii nie miały wykonanej tej naprawy?
Bo w 2006 roku była akcja serwisowa dla silnika S85, dotycząca wymiany elementów Vanosa odpowiedzialnych za ciśnienie oleju czy coś podobnego. Być może auta, które uległy awarii nie miały wykonanej tej naprawy?
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Generalnie nie ma znaczenia czy przed liftem czy po lifcie, czy katowane czy nie, większość E60 ma duże problem. Taka loteria. Znam takie jedno M5 które ma własnie wkładany trzeci silnik, oczywiście trzeci nowy. Na liczniku jeszcze daleko do 200k km, auto użytkowane normalnie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Jaja!
No dobra ale co jest przyczyną owej sytuacji? Niewydolność smarowania, zła oliwa, wady ukryte, błędy konstrukcyjne?
No dobra ale co jest przyczyną owej sytuacji? Niewydolność smarowania, zła oliwa, wady ukryte, błędy konstrukcyjne?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M5 E60 Obrócona panewka
W skrócie, to poprostu chujowy silnik
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Podejrzewam, że wszystkiego po trochu, no może po za olejem.Kudłaty pisze:No dobra ale co jest przyczyną owej sytuacji? Niewydolność smarowania, zła oliwa, wady ukryte, błędy konstrukcyjne?
W silnikach problemy są tak naprawdę dwa, 1 - Vanos, 2 - panewki. W skrzyniach biegów kolejne dwa, 1 - szybko kończące się sprzęgło, 2 - sterowanie.
I to wszysto razem + koszty naprawy kumulują się na awaryjne auto.
Najgrosze jest to, że można obchodzić się jak z jajkiem a i tak nie zna się dnia i godziny.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M5 E60 Obrócona panewka
Tak od pewnego czasu śledzę ten wątek i myślę co jeszcze felernego w tych E60 wyjdzie
Chyba najlepszym rozwiązaniem to nalatać do 100k i następne tylko co??
Nowy model już nie długo ale patrząc na F10 to nic dobrego nie wróży
Chyba najlepszym rozwiązaniem to nalatać do 100k i następne tylko co??
Nowy model już nie długo ale patrząc na F10 to nic dobrego nie wróży
---- ///M ----
Re: M5 E60 Obrócona panewka
To co w e60 sie dzieje to mały pikuś
Jak sie sypią mowe F10, to jest dopiero masakra, dyfry, silniki etc...
To tekst kolegi wyzej to moze lepiej zostac przy E60
Jak sie sypią mowe F10, to jest dopiero masakra, dyfry, silniki etc...
To tekst kolegi wyzej to moze lepiej zostac przy E60