Brak paliwa przy prawie połowie baku
Brak paliwa przy prawie połowie baku
Już drugi raz przy zasięgu ponad 100 km zabrakło mi paliwa. Dolałem 5 litrów i bez problemu pojechałem dalej. Myślałem, że to czujnik nawala, ale zatankowałem do pełna i ledwo 40 litrów weszło. Miał ktoś z Was taki przypadek? Co to może być?
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
dziwne, a to kiedy to ci sie stalo, nic ostatnio nie mowiles? pompa siada? cos z paliwem?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Może jakiś przelew w baku zapchany czy coś. Ja kiedyś tak miałem w aucie które miało "dwukomorowy" bak.
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Często w E60 M5 się to dzieje, jak dobrze pamiętam jest to problem z pompą paliwa a dokładniej z przelewem z jednej komory do drugiej.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Tak jak przedmówcy - należy sprawdzić czy przelew jest drożny. W niektórych samochodach np. Chrysler/Daewoo problem niewydajnych przelewów jest spowodowany samą pompą paliwa (zależnie od budowy pompy).W 39 tego problemu nie ma. Zakładam ,ze problem w 60?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Tam są dwie pompy paliwa, jedna w lewej części (grodzi) zbiornika, druga w prawej części. Paliwo do silnika podaje pompa z prawej części zbiornika, pompa z lewej części zbiornika przelewa paliwo do prawej, tak żeby zawsze w obydwu częściach zbiornika był taki sam poziom paliwa.
W tym przypadku jest problem z pompą przelewową która nie podaje paliwa do prawej części zbiornika. Więc w zbiorniku mamy jeszcze np. 20 litrów i nam pokazuje zasięg 100 km a tu klops
bo paliwko w prawej części się kończy i samochód staje.
*oczywiście mogłem pomylić strony z której jest podawane paliwo do silnika, ale chyba wiadomo o co chodzi.
W tym przypadku jest problem z pompą przelewową która nie podaje paliwa do prawej części zbiornika. Więc w zbiorniku mamy jeszcze np. 20 litrów i nam pokazuje zasięg 100 km a tu klops

*oczywiście mogłem pomylić strony z której jest podawane paliwo do silnika, ale chyba wiadomo o co chodzi.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Dzięki za pomoc.
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
to nie sa dwie pompy tylko pompa jest jedna to ta po prawej po lewej natomiast jest wskaznik poziomu paliwa a odpowiedzialny za brak przelewu jest waz powrotny wchodzacy wlasnie w bak po stronie wskaznika u mnie bylo tak ze waz od przelewu odczepil sie od pokrywy wskaznika i paliwo wracalo nie do komory pompy tylko do komory wskaznika.pozdro
vin: JP!!!
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
odgrzany stary temat:))
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
To m.z. jeden z największych absurdów E60. Benzyne wlewa się do prawego zbiornika, a silnik pobiera z lewego, więc jak pada pompa są jaja
Na pocieszenie powiem, że jest na to rada. W poprzedniej E60 M5, tankując pod korek, troche beznzyzy się przelewało samo do lewego zbiornika. Trwało to beznedziejnie dlugo, ale dolewając co pół minuty pod korek, ta odrobina się przeleje sama. Zatankowałem tak kiedyś kilka-kilkanaście litrów, tak że można było dojechać do warsztatu.

Nurburgring: 9.02.16 - E60 M5
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
jak potem technicznie wygladala wymiana pompy??
jakie koszty samej pompy i jakie robocizny??
czy to jest zwykle plug and play czy trzeba jeszcze adaptacje zrobic??
jakie koszty samej pompy i jakie robocizny??
czy to jest zwykle plug and play czy trzeba jeszcze adaptacje zrobic??
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Adaptacji nie trzeba ale tak swoja drogą to e60 m5 czy e63 m6 to fajne auto ,sam mam m szóstke ale smiem twierdzic że to najbardziej problematyczne ,drogie w serwisie i paliwozerne auto ever.przy nim utrzymanie porschaka to pestka,kolega 4 lata temu za niskiego dolara sciagnął ferrarke f 430 i wcale drozsza w eksploatacji nie jest pomijajac koszt przegladu.bullet pisze:jak potem technicznie wygladala wymiana pompy??
jakie koszty samej pompy i jakie robocizny??
czy to jest zwykle plug and play czy trzeba jeszcze adaptacje zrobic??
JK
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Wtracę i ja swoje 2 grosze - nie jestem jeszcze posiadaczem ale powiem(gdyż dzwoniłem i pytałem się) iż serwis full czyli powiedzieli mi ,że wiecej się nie da zrobić (zakładając ,że wszytko gra z autem) to 4600 brutto , a w e60 2.0 diesel po lifcie duży serwis także full 2500(płaciłem w listopadzie ) ,więc chyba aż tak różnica nie jest może troszkę
,ale chcac mieć takie auto trzeba zapłacić.Na początku jak czytałem wasze posty to myślałem ,że może z 10k taki serwis !!!!!

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Jeżeli chodzi o awaryjność to aż tak źle jest !!!!!!
Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku
Nie.Puervo pisze:Jeżeli chodzi o awaryjność to aż tak źle jest !!!!!!
ZJAR