BŁĘDY W SMG M5 E60.

2005 - 2010 | silnik: S85B50
piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: piotr e38 » pn sty 04, 2010 18:54

Przeczytaj cztery posty wyżej, najprawdopodobniej będzie usterka elektryczna szczotek tak jak pisałem.

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: robert///m3 » pn sty 04, 2010 22:11

mysle że wszystko wskazuje na tą pompe chyba że po rozgrzaniu w skrzyni powstaje ubytek powietrza ale pewnie pompa tym bardziej że słyszałem że kiedyś w takiej M6 z Gdańska wymieniali pompe i to na gwarancji.A tak z czystej ciekawości jaki koszt takiej części i wymiany :?:
prawdziwa BMK-a to M-ka

Juzeq
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Juzeq » pn sty 04, 2010 22:31

Pompa 1tyś, diagnostyka + wymiana 1,5tyś - razem 2,5tyś.
Jeżeli to faktycznie będzie przyczyna to będę zadowolony, ale jak coś dalej będzie się pitolić to zamieniam na inne auto, bo znajomość ASO na M5 jest na skandalicznym poziomie. :sad:

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Artur_M5 » pn sty 04, 2010 22:37

Juzeq pisze:Pompa 1tyś, diagnostyka + wymiana 1,5tyś - razem 2,5tyś.
Jeżeli to faktycznie będzie przyczyna to będę zadowolony, ale jak coś dalej będzie się pitolić to zamieniam na inne auto, bo znajomość ASO na M5 jest na skandalicznym poziomie. :sad:
Koszt pikuś szczerze mówiąc. Ale tyle czasu się z tym pier....niczyć to faktycznie klęska. I w sumie dalej nie wiadomo czy diagnoza jest prawidłowa.

Juzeq
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Juzeq » pn sty 04, 2010 22:38

piotr e38 pisze:Przeczytaj cztery posty wyżej, najprawdopodobniej będzie usterka elektryczna szczotek tak jak pisałem.
Ja się nie znam na wymianie części elektrycznych, a poza tym jak zaniosę silniczek do naprawy i każe go później w ASO założyć, to nie będzie gwarancji na naprawę. Nawet jeśli pompa jest sprawna, oprócz wspomnianego silniczka elektrycznego, to jak założą nową to przez najbliższe 2 lata będzie spokój, a podobno to jedna z bardziej usterkowych rzeczy w aucie... ;)

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Artur_M5 » pn sty 04, 2010 22:43

Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.
Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.

Juzeq
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Juzeq » pn sty 04, 2010 23:08

Artur_M5 pisze:
Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.
Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.
Z alternatorem też tak mogłem zrobić - zanieść do elektromechanika - pewnie jakaś pierdoła była uszkodzona - napięcie ładowania spadało do zera. Tylko teraz, znając życie, powiedzieliby mi w ASO, że mi go źle naprawili i pewnie dlatego dalej te problemy ze sterowaniem skrzyni. Dla mnie to są "łobuzy", dlatego wolę dmuchać na zimne. ;)

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Artur_M5 » pn sty 04, 2010 23:17

Juzeq pisze:
Artur_M5 pisze:
Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.
Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.
Z alternatorem też tak mogłem zrobić - zanieść do elektromechanika - pewnie jakaś pierdoła była uszkodzona - napięcie ładowania spadało do zera. Tylko teraz, znając życie, powiedzieliby mi w ASO, że mi go źle naprawili i pewnie dlatego dalej te problemy ze sterowaniem skrzyni. Dla mnie to są "łobuzy", dlatego wolę dmuchać na zimne. ;)
Masz rację, szkoda tylko że to dmuchanie na zimne kosztuje Ciebie a nie tych z ASO
Tak czy siak, powodzenia.

Juzeq
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Juzeq » pn sty 04, 2010 23:29

Artur_M5 pisze:Masz rację, szkoda tylko że to dmuchanie na zimne kosztuje Ciebie a nie tych z ASO
Tak czy siak, powodzenia
To prawda, dlatego jeśli dalej będzie coś nie teges to będę szukał pomocy gdzie indziej.

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: A » wt sty 05, 2010 00:57

brak mi slow , na to jak Ci probuja naprawic w aso, czy to ich wina czy to wina egzemplarza samochodu? moze za malo doswiadczenia w takich samochodach maja

Awatar użytkownika
Wolvi
Posty: 177
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 20:13
Lokalizacja: zach.pomorze
Kontakt:

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Wolvi » wt sty 05, 2010 10:11

Juzeq pisze: To prawda, dlatego jeśli dalej będzie coś nie teges to będę szukał pomocy gdzie indziej.

Do Niemiec masz niedaleko, nie lepiej tam sie wybrac??
W pierwszym napotkanym serwisie przypuszczam ze uporaja sie z tym problemem raz dwa.
Nie skłamie, ze tam nawet sprzątaczka ma wieksze pojęcie o ///M od naszych "ASO-wskich speców".
RED DEVIL

Juzeq
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: Juzeq » wt sty 05, 2010 20:51

A pisze:brak mi slow , na to jak Ci probuja naprawic w aso, czy to ich wina czy to wina egzemplarza samochodu? moze za malo doswiadczenia w takich samochodach maja
Dosyć przewrotnie powiem, że auto jest w dobrym stanie technicznym. Ogładałem kilka egzemplarzy - nowszych o rok czy dwa również - i jak dla mnie nie było żadnego porównania - ma się rozumieć na korzyść mojej M5 ;) A to, że zdarzają się usterki w każdym aucie to normalka. Szkoda tylko, że Panowie z serwisów znają się głównie na wymianie oleju i filtrów, no i oczywiście wystawianiu fakturek.
Wrocław w ogóle ma pecha w kwestii ASO BMW - od 98r mamy tu już chyba czwarty serwis autoryzowany - niby duża międzynarodowa firma, ale nastawiona głównie na sprzedaż aut i podstawową obsługę serwisową. Tutaj muszę powiedzieć, że pod tym względem(mam na myśli Wrocław) Audi jest daleko w przodzie - fachowość, kultura obsługi i człowiek nie czuje się, że chcą z niego zedrzeć kasę.

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: robert///m3 » czw sty 07, 2010 16:35

Juzeq pisze:Niestety nie, gdyż dopiero w czwartek ma być pompa. :sad:

Czy sam silniczek elektryczny w pompie można wymienić? Podobno przestaje działać jak się pompa zagrzeje.
i jak zrobione :?:
prawdziwa BMK-a to M-ka

maryjusz3
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 05, 2010 19:11
Lokalizacja: Łążek Garncarski

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: maryjusz3 » pn sty 11, 2010 18:31

piotr e38 pisze:Wymień przekaźnik, kosztuje grosze i możesz to zrobić sam, na pewno nie zaszkodzi i nie zrujnuje budżetu, a jest szansa że pomoże.

Tu masz nr katalogowy przekaźnika SMG 61 36 6 901 469

W którym miejscu znajduje sie ten przekaźnik?

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.

Post autor: piotr e38 » pn sty 11, 2010 20:32

Nie wiem dokładnie, gdzie on jest w E60, ale najprawdopodobniej w skrzynce z bezpiecznikami. po numerze oryginału, który podałem, dojdziesz o który chodzi, wystarczy zlokalizować miejsce bezpieczników.

PS Juzeq i jak autko śmiga?

ODPOWIEDZ