Brak paliwa przy prawie połowie baku

2005 - 2010 | silnik: S85B50
N
Posty: 5
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 14:20
Lokalizacja: Radom

Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: N » pn lip 04, 2011 21:03

Już drugi raz przy zasięgu ponad 100 km zabrakło mi paliwa. Dolałem 5 litrów i bez problemu pojechałem dalej. Myślałem, że to czujnik nawala, ale zatankowałem do pełna i ledwo 40 litrów weszło. Miał ktoś z Was taki przypadek? Co to może być?

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: A » pn lip 04, 2011 21:20

dziwne, a to kiedy to ci sie stalo, nic ostatnio nie mowiles? pompa siada? cos z paliwem?

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: --==maly==---- » pn lip 04, 2011 21:44

Może jakiś przelew w baku zapchany czy coś. Ja kiedyś tak miałem w aucie które miało "dwukomorowy" bak.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Marcin_Os » wt lip 05, 2011 00:24

Często w E60 M5 się to dzieje, jak dobrze pamiętam jest to problem z pompą paliwa a dokładniej z przelewem z jednej komory do drugiej.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Konrad95x » wt lip 05, 2011 22:14

Tak jak przedmówcy - należy sprawdzić czy przelew jest drożny. W niektórych samochodach np. Chrysler/Daewoo problem niewydajnych przelewów jest spowodowany samą pompą paliwa (zależnie od budowy pompy).W 39 tego problemu nie ma. Zakładam ,ze problem w 60?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Marcin_Os » wt lip 05, 2011 23:30

Tam są dwie pompy paliwa, jedna w lewej części (grodzi) zbiornika, druga w prawej części. Paliwo do silnika podaje pompa z prawej części zbiornika, pompa z lewej części zbiornika przelewa paliwo do prawej, tak żeby zawsze w obydwu częściach zbiornika był taki sam poziom paliwa.
W tym przypadku jest problem z pompą przelewową która nie podaje paliwa do prawej części zbiornika. Więc w zbiorniku mamy jeszcze np. 20 litrów i nam pokazuje zasięg 100 km a tu klops :mad: bo paliwko w prawej części się kończy i samochód staje.

*oczywiście mogłem pomylić strony z której jest podawane paliwo do silnika, ale chyba wiadomo o co chodzi.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

N
Posty: 5
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 14:20
Lokalizacja: Radom

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: N » śr lip 06, 2011 10:15

Dzięki za pomoc.

pele
Posty: 30
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:56
Lokalizacja: MPower

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: pele » sob mar 17, 2012 01:25

to nie sa dwie pompy tylko pompa jest jedna to ta po prawej po lewej natomiast jest wskaznik poziomu paliwa a odpowiedzialny za brak przelewu jest waz powrotny wchodzacy wlasnie w bak po stronie wskaznika u mnie bylo tak ze waz od przelewu odczepil sie od pokrywy wskaznika i paliwo wracalo nie do komory pompy tylko do komory wskaznika.pozdro
vin: JP!!!

snookie
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 12:40
Lokalizacja: warszawaa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: snookie » ndz mar 18, 2012 00:20

odgrzany stary temat:))

Adam F
Posty: 112
Rejestracja: wt cze 26, 2007 21:49
Lokalizacja: Wawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Adam F » sob mar 24, 2012 21:44

To m.z. jeden z największych absurdów E60. Benzyne wlewa się do prawego zbiornika, a silnik pobiera z lewego, więc jak pada pompa są jaja :))) Na pocieszenie powiem, że jest na to rada. W poprzedniej E60 M5, tankując pod korek, troche beznzyzy się przelewało samo do lewego zbiornika. Trwało to beznedziejnie dlugo, ale dolewając co pół minuty pod korek, ta odrobina się przeleje sama. Zatankowałem tak kiedyś kilka-kilkanaście litrów, tak że można było dojechać do warsztatu.
Nurburgring: 9.02.16 - E60 M5

bullet
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 00:34
Lokalizacja: wroc

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: bullet » pt maja 17, 2013 00:25

jak potem technicznie wygladala wymiana pompy??
jakie koszty samej pompy i jakie robocizny??
czy to jest zwykle plug and play czy trzeba jeszcze adaptacje zrobic??

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: JACK SMG » sob maja 18, 2013 10:51

bullet pisze:jak potem technicznie wygladala wymiana pompy??
jakie koszty samej pompy i jakie robocizny??
czy to jest zwykle plug and play czy trzeba jeszcze adaptacje zrobic??
Adaptacji nie trzeba ale tak swoja drogą to e60 m5 czy e63 m6 to fajne auto ,sam mam m szóstke ale smiem twierdzic że to najbardziej problematyczne ,drogie w serwisie i paliwozerne auto ever.przy nim utrzymanie porschaka to pestka,kolega 4 lata temu za niskiego dolara sciagnął ferrarke f 430 i wcale drozsza w eksploatacji nie jest pomijajac koszt przegladu.
JK

Awatar użytkownika
Puervo
Posty: 152
Rejestracja: czw mar 14, 2013 14:40
Auto: m3 e46/m5 e60/e28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Puervo » sob maja 18, 2013 17:10

Wtracę i ja swoje 2 grosze - nie jestem jeszcze posiadaczem ale powiem(gdyż dzwoniłem i pytałem się) iż serwis full czyli powiedzieli mi ,że wiecej się nie da zrobić (zakładając ,że wszytko gra z autem) to 4600 brutto , a w e60 2.0 diesel po lifcie duży serwis także full 2500(płaciłem w listopadzie ) ,więc chyba aż tak różnica nie jest może troszkę :razz: ,ale chcac mieć takie auto trzeba zapłacić.Na początku jak czytałem wasze posty to myślałem ,że może z 10k taki serwis !!!!!

Awatar użytkownika
Puervo
Posty: 152
Rejestracja: czw mar 14, 2013 14:40
Auto: m3 e46/m5 e60/e28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: Puervo » sob maja 18, 2013 17:12

Jeżeli chodzi o awaryjność to aż tak źle jest !!!!!!

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: Brak paliwa przy prawie połowie baku

Post autor: jackson » sob maja 18, 2013 20:37

Puervo pisze:Jeżeli chodzi o awaryjność to aż tak źle jest !!!!!!
Nie.
ZJAR

ODPOWIEDZ