Zakup M4 z USA
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
Dzieki, postaram sie jutro wrzucic fotki
Jako ze M4 ma byc jako daily, no powiedzmy prawie daily gdyz mam tez 3 inne auta, brakuje mi:
- Asystenta hamowania i pasa ruchu (widze po wyswietlaczu ze raczej da sie to zrobic), czy to kwestia tylko kodowania?
- Bezkluczykowy dostep, wystepowal w M4? Dokladal ktos? Duzo zabawy z tym?
- Ladowarka indukcyjna, byla jako opcja?
Jako ze M4 ma byc jako daily, no powiedzmy prawie daily gdyz mam tez 3 inne auta, brakuje mi:
- Asystenta hamowania i pasa ruchu (widze po wyswietlaczu ze raczej da sie to zrobic), czy to kwestia tylko kodowania?
- Bezkluczykowy dostep, wystepowal w M4? Dokladal ktos? Duzo zabawy z tym?
- Ladowarka indukcyjna, byla jako opcja?
Re: Zakup M4 z USA
1) mam, nie korzystam, nie wiem czy wystarczy kodowanie
2) wystepowal, mam, nie wiem czy i jak da sie dolozyc. Dziala genialnie porownujac np. do Audi, gdzie inzynierowie odpowiedzialni za jego projektowanie musieli miec chyba jakas szczegolna kategorie uposledzenia.
3) Byla, mam i do dupy bo np. S10+ jest zbyt duze i nie naladujesz (w Audi tez jest za mala ale naladujesz i nie skrzypi bo nie ma elementow ruchomych jak to dziadostwo w m4).
2) wystepowal, mam, nie wiem czy i jak da sie dolozyc. Dziala genialnie porownujac np. do Audi, gdzie inzynierowie odpowiedzialni za jego projektowanie musieli miec chyba jakas szczegolna kategorie uposledzenia.
3) Byla, mam i do dupy bo np. S10+ jest zbyt duze i nie naladujesz (w Audi tez jest za mala ale naladujesz i nie skrzypi bo nie ma elementow ruchomych jak to dziadostwo w m4).
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
W końcu udało mi się wstawić fotki
Moje daily BMW M4 Competition, 2017r, 53.000km przy zakupie
Salon PL, raczej fajnie wyposazona, wiadomo kilku rzeczy brakuje ale jest spoko!
Z planow, czarne nerki (czekaja na zalozenie, niestety jest z tym troche roboty a nie mam totalnie czasu) kodowania troche juz jest zrobionego (car play, start/stop, itp), moze na lato troche carbonu na zewnatrz.
Wszystkim dziekuje za komentarze, dzieki ktorym mam salon PL a nie USA
Moje daily BMW M4 Competition, 2017r, 53.000km przy zakupie
Salon PL, raczej fajnie wyposazona, wiadomo kilku rzeczy brakuje ale jest spoko!
Z planow, czarne nerki (czekaja na zalozenie, niestety jest z tym troche roboty a nie mam totalnie czasu) kodowania troche juz jest zrobionego (car play, start/stop, itp), moze na lato troche carbonu na zewnatrz.
Wszystkim dziekuje za komentarze, dzieki ktorym mam salon PL a nie USA
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2021 20:49 przez patrykp, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2021 20:47 przez patrykp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
1. Musi byc radar - u mnie niema, nie robie.Juras pisze: ↑czw gru 31, 2020 21:041) mam, nie korzystam, nie wiem czy wystarczy kodowanie
2) wystepowal, mam, nie wiem czy i jak da sie dolozyc. Dziala genialnie porownujac np. do Audi, gdzie inzynierowie odpowiedzialni za jego projektowanie musieli miec chyba jakas szczegolna kategorie uposledzenia.
3) Byla, mam i do dupy bo np. S10+ jest zbyt duze i nie naladujesz (w Audi tez jest za mala ale naladujesz i nie skrzypi bo nie ma elementow ruchomych jak to dziadostwo w m4).
2. Potrzebne 2 klamki, anteny, wiazka i kodowanie, temat drogawy, okolo 8k, chyba tez odpuszcze.
3. Szukam uzywki
Dzieki Juras
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2021 10:54 przez patrykp, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zakup M4 z USA
Ws 1 to zle Cie zrozumialem. Nie mam tego, tylko ten badziew asystujacy martwe pole przy zmianie pasa i tempomat z opcja hamowania.
Re: Zakup M4 z USA
Nie mam radaru ;-) uzywa hamulcow ale tylko jak recznie zwolnisz, nie ma to nic wspolnego z distronikiem. M4 pomimo roznych wad jest kozak rowniez na daily, blizej mu do GT niz samochodow sportowych.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
Auto poszło na serwis (nie ASO) na wymianę oleju w silniku, wszystkich filtrów, klimy.
Przy okazji olej w skrzyni, dyfrze.
Przy okazji okazało się ze do wymiany są drążki i końcówki drążków kierowniczych no i niestety, hamulce przód oraz tył, co finansowo mnie lekko mówiąc zaskoczyło.
Otwory w tarczach mocno zapchane rdza (chciałem to w wolnej chwili wyczyścić), sama tarcza z rantem, pordzewiała.
Nie wiem czy to od dłuższego postoju (auto stało od Maja), czy tez od intensywnej eksploatacji.
Mialem do wyboru tak na prawdę 3 propozycje:
A. Przod i tył OEM, opcja średnia
B. Składanka z InterCars (tarcze VNE, klocki Brembo + ATE), opcja najtańsza
C. Przód EBC + tył OEM, opcja najdroższa
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/23417
+
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/17636
Poszedłem w opcje 3... jeździł ktoś na takim zestawie ?
Podobno różnica będzie spora, pod względem wytrzymałości jak i różnicy w zatrzymywaniu się (która de facto na slabych tarczach była jak dla mnie ok...) Trochę żałuje ze z tylu będzie OEM a nie EBC ale EBC podobno nie robi takiej tarczy do M4 na tył.
Czy może jednak założyć całość OEM ?
Przy okazji olej w skrzyni, dyfrze.
Przy okazji okazało się ze do wymiany są drążki i końcówki drążków kierowniczych no i niestety, hamulce przód oraz tył, co finansowo mnie lekko mówiąc zaskoczyło.
Otwory w tarczach mocno zapchane rdza (chciałem to w wolnej chwili wyczyścić), sama tarcza z rantem, pordzewiała.
Nie wiem czy to od dłuższego postoju (auto stało od Maja), czy tez od intensywnej eksploatacji.
Mialem do wyboru tak na prawdę 3 propozycje:
A. Przod i tył OEM, opcja średnia
B. Składanka z InterCars (tarcze VNE, klocki Brembo + ATE), opcja najtańsza
C. Przód EBC + tył OEM, opcja najdroższa
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/23417
+
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/17636
Poszedłem w opcje 3... jeździł ktoś na takim zestawie ?
Podobno różnica będzie spora, pod względem wytrzymałości jak i różnicy w zatrzymywaniu się (która de facto na slabych tarczach była jak dla mnie ok...) Trochę żałuje ze z tylu będzie OEM a nie EBC ale EBC podobno nie robi takiej tarczy do M4 na tył.
Czy może jednak założyć całość OEM ?
Re: Zakup M4 z USA
Na przód nie założyłbym innej tarczy niż OEM, klocek do tego może być DS2500 - powinien być tańszy sporo od ori i lepszy ( w E92 tak było )
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Zakup M4 z USA
Dokładnie, tarcze przód najlepiej Ori, koszt 1050zł za jedną tarcze myślę,że nie jest to wygórowana cena i nie ma co szukać tańszej alternatywy w zamiennikach. Klocki Ferodo DS 2500, ewentualnie te EBC Yellow, za Ori nie ma co przepłacać w tym przypadku.
Re: Zakup M4 z USA
Nie zakladaj oryginalnego klocka. Poczytaj na forach. Sa glosne ze wzgledu na typ uzytej mieszanki. Potwierdzam.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakup M4 z USA
Tylko że oryginalny klocek u mnie wytrzymał już ponad 50tyś i jeszcze z 10 przejedzie a tarczy też jakoś specjalnie nie zniszczył ja tam jestem zadowolony. W m3 zawsze hamulce były głośne już od e46. Juras a Ty na czym jeździsz?
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Zakup M4 z USA
Zakładają,
Przód: Tarcze EBC z linka powyżej + EBC Yellow
Tył: Tarcza OEM + EBC Yellow
Jutro odbieram, dam znać czy będzie jakakolwiek różnica, oprócz ceny
Jak mnie będzie denerwować inna tarcza z przodu i tylu, to EBC będą do sprzedania
Przód: Tarcze EBC z linka powyżej + EBC Yellow
Tył: Tarcza OEM + EBC Yellow
Jutro odbieram, dam znać czy będzie jakakolwiek różnica, oprócz ceny
Jak mnie będzie denerwować inna tarcza z przodu i tylu, to EBC będą do sprzedania