Hej, od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem M4 F82
Mam parę pytań do użytkowników.
1. Jak z awaryjnością silników w M4, jak z panewkami, czy jest jakiś przebieg na który warto było by już tam zaglądać ? Czy poprawiło się to względem M3 e92??
2. Czy przy obecnych temperaturach też tak macie że temp oleju przy normalnej jeździe nie dochodzi do "pionu" tylko zatrzymuje się gdzieś w granicach 90 *C ? Czy to normalna temp oleju w tym silniku ?
3. Czy po odpaleniu na zimnym też słychać u was jakby coś "cyknęło" w okolicach turbin ? Otwarcie jakiegoś zaworu ??
4. Wszystkie opinie z użytkowania mile widziane
Pozdr,
tony
M4 - awarie, serwis, obsługa, opinie z użytkowania
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M4 - awarie, serwis, obsługa, opinie z użytkowania
1. Nie slyszalem o panewkach w F8x
2. Przy zadnej jezdzie nie powinna Chyba, ze na torze to jest mozliwosc, ze sie spionizuje
3. Nic u mnie nie cyka. Przynajmniej w srodku nie slysze. Z jednej strony zadnego dzwieku nie powinno sie bagatelizowac ale z drugiej wez poprawke ze wiele modeli M chodzi po odpaleniu jak paczka gwozdzi. Emki miewaja rozne inne dziwne dzwieki, ktore sa normalne. Np. stuki przy zmianie biegow albo glosne hamulce. Pewnie cos pominalem. No ale albo jestes hardcorem albo kup sobie 440i
2. Przy zadnej jezdzie nie powinna Chyba, ze na torze to jest mozliwosc, ze sie spionizuje
3. Nic u mnie nie cyka. Przynajmniej w srodku nie slysze. Z jednej strony zadnego dzwieku nie powinno sie bagatelizowac ale z drugiej wez poprawke ze wiele modeli M chodzi po odpaleniu jak paczka gwozdzi. Emki miewaja rozne inne dziwne dzwieki, ktore sa normalne. Np. stuki przy zmianie biegow albo glosne hamulce. Pewnie cos pominalem. No ale albo jestes hardcorem albo kup sobie 440i