BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: BMW M4 2017

Post autor: LINKIN » śr gru 20, 2017 10:04

Fajna zabawa :wink:
Filmik nie działa na tel, ale na kompie działa.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw gru 21, 2017 11:51

Nie wiem, normalnie dziala mi i z telefonu i z kompa. Sprawdzalem i nie jest zablokowany, ale jest jakis temat praw autorskich do uzytego utworu, moze dlatego niektore urzadzenia glupieja. Sprawdzalem jeszcze na ipadzie i tez ok :roll:

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » czw gru 21, 2017 11:56

Nie zaznaczyłeś udostępnienia na urządzenia mobilne i tak wtedy jest.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw gru 21, 2017 12:08

Nie widze tam takej opcji, za to znalazlem cos takiego:
http://helpgsm.pl/wideo-z-youtubea-nieo ... ienic.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » śr gru 27, 2017 15:52

Ktoś wie czy z technicznego punktu widzenia warto zmienić obecne 19" na CH-R 2? Wiem, że nie są kute, ale jak w praktyce wypadłoby porównanie wytrzymałości? Jak z masą?
http://www.premiumfelgi.pl/pl/p/BBS-CH- ... -Black/231" onclick="window.open(this.href);return false;

Jakieś inne propozycje (kute?) ale żeby nie iść w kierunku 20k PLN za komplet BBS LM?

Awatar użytkownika
seevin
Posty: 137
Rejestracja: pt wrz 01, 2017 13:22
Auto: E92 M3 Competiton

Re: BMW M4 2017

Post autor: seevin » śr gru 27, 2017 22:54

Sprawdzałem jakiś czas temu faktyczną wagę CH-R (na jakims forum były zdjęcia felg na wadze) i wypadły prawie identycznie jak BMW 359. Możesz sobie porównać masę na felgenkatalog.auto-treff.com
Co do jakości to nie wiem jak bym miał to sprawdzić ale ogólnie jestem zadowolony z tych felg. Ogarnij sobie jeszcze CI-R, moim zdaniem super pasują do F82.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw gru 28, 2017 12:00

Dzięki za info. Wychodzi na to, że ważą 1kg więcej niż 437. Chyba zawieszam na razie ten temat. 437 w sumie robi robotę, a robiłyby lepszą przy lekkim obniżeniu i dystansach:

Obrazek

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » czw gru 28, 2017 16:40

Sam dystans już dużo zmieni a obniżenie też nie zaszkodzi. Każde M robi dużo większe wrażenie w zestawieniu z lekkim obniżeniem i dystansem.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw gru 28, 2017 18:08

--==maly==---- pisze:Sam dystans już dużo zmieni a obniżenie też nie zaszkodzi. Każde M robi dużo większe wrażenie w zestawieniu z lekkim obniżeniem i dystansem.
Racja.

Żeby obniżając nie utracić gwarancji w grę wchodzi tylko HAS i ACS. Natomiast z dystansami jest problem, bo nie ma żadnych ori, a założenie innych naraża na utratę gwarancji zawieszenia. Co jest kompletną bzdurą, zwłaszcza że nikt się nie przyczepi jeśli założymy jakiegoś BBSa z innym et. :roll:

Awatar użytkownika
jiGsaw
Posty: 112
Rejestracja: pn mar 28, 2016 13:07
Auto: M3 E46

Re: BMW M4 2017

Post autor: jiGsaw » pt gru 29, 2017 01:18

Super auto, choć wiadomo, że koncepcja już inna niż głosi legenda M3. Wydaje mi się, że M2 competition to będzie takie dokoksowane 3.0 biturbo jak ma być. :mrgreen:
palantini3

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pt gru 29, 2017 11:43

jiGsaw pisze:Super auto, choć wiadomo, że koncepcja już inna niż głosi legenda M3. Wydaje mi się, że M2 competition to będzie takie dokoksowane 3.0 biturbo jak ma być. :mrgreen:
Thx. Wierz mi, że ten samochód ma inne, ważniejsze problemy, o których piszę otwarcie w tym wątku (gabaryty, elektryczny układ wspomagania, konsola środkowa i klika innych), niż turbo i dźwięk z głośników, których po prostu wcale nie zauważasz :wink:

M2 CS będzie super, choć niestety redukcja masy zbyt mała w stosunku do obecnej M2 - 25kg. Zbyt mała różnica w stosunku do F8x. Ten samochód powinien ważyć nie więcej niż 1350kg. Może bardziej postarają się w M2 GTS, w dodatku będzie miało 450KM. :twisted:

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » ndz gru 31, 2017 13:53

Może spróbuję jednak 20" :roll:
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1353832"
http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... nthracite/"
Kute, trochę cięższe niż 437, w końcu to 20", za to lżejsze niż 666.
Od zawsze ten wzór robił miazgę. Bicolor fajnie siadłby na czarny samochód. Nie dość, że 20" to jeszcze większa powierzchnia polerowana niż w 437, więc bardziej zaznaczyłaby swoją obecność. Wzór w pewnym stopniu nawiązuje do ori 437. 7mm bardziej wysunięty zarówno przód jak i tył, więc w sam raz. Obecnie dostępne 2 komplety na allegro za ok. 10k PLN w używce. Co myślicie? (pytam bardziej o techniczne i praktyczne opinie na temat tej felgi i przesiadki na 20" niż o aspekt wizualny, tutaj jak dla mnie nie ma dyskusji :wink:)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » ndz gru 31, 2017 14:11

Felgi są fajne ale ja bym zostawił to co masz tylko eibach i dystans i od nowa polubisz swoje felgi. 7mm to ciut za mało do fajnego wyglądu.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » ndz gru 31, 2017 14:22

Lekka gleba w końcu musi wpaść. Dystans niestety odpada, bo będę go musiał ściągać przed każdą wizytą w ASO. Niby krótka piłka, ale odpada.
Nie chodzi o to, że 437 mi się nie podobają, tylko jak to w tej grze bywa - przychodzi głód zmian :wink:
7mm mówisz mało? Hmmm... Częsty setup dystansów to 10 tył i 12/15 przód. Więc na tyle zabrakłoby 3mm, a przód nie musi być aż tak wysunięty. Choć wezmę to pod uwagę.
Splittery i dyfuzory ACS też robi fajne.
Obrazek
Rozważam oczywiście scenariusz z samym HASem, przekulanie się tak przez kolejne 3 sezony. Gwarancja wygaśnie i wtedy można jechać z koksem. Wydech, dolot, program. Dystans pozostanie oczywistą kosmetyką wtedy.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » ndz gru 31, 2017 17:45

Ja bym i tak nie wytrzymał i olał gwarancje ;)
Jeżeli tak podchodzisz do tematu to ACS mogą być fajnym wyjściem tylko dochodzi minus w postaci utraty części komfortu przez 20" a skoro na 19" też może wyglądać fajnie to czy warto?

ODPOWIEDZ