BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M4 2017
Fajna zabawa
Filmik nie działa na tel, ale na kompie działa.
Filmik nie działa na tel, ale na kompie działa.
Re: BMW M4 2017
Nie wiem, normalnie dziala mi i z telefonu i z kompa. Sprawdzalem i nie jest zablokowany, ale jest jakis temat praw autorskich do uzytego utworu, moze dlatego niektore urzadzenia glupieja. Sprawdzalem jeszcze na ipadzie i tez ok
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Nie zaznaczyłeś udostępnienia na urządzenia mobilne i tak wtedy jest.
Re: BMW M4 2017
Nie widze tam takej opcji, za to znalazlem cos takiego:
http://helpgsm.pl/wideo-z-youtubea-nieo ... ienic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://helpgsm.pl/wideo-z-youtubea-nieo ... ienic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW M4 2017
Ktoś wie czy z technicznego punktu widzenia warto zmienić obecne 19" na CH-R 2? Wiem, że nie są kute, ale jak w praktyce wypadłoby porównanie wytrzymałości? Jak z masą?
http://www.premiumfelgi.pl/pl/p/BBS-CH- ... -Black/231" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakieś inne propozycje (kute?) ale żeby nie iść w kierunku 20k PLN za komplet BBS LM?
http://www.premiumfelgi.pl/pl/p/BBS-CH- ... -Black/231" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakieś inne propozycje (kute?) ale żeby nie iść w kierunku 20k PLN za komplet BBS LM?
Re: BMW M4 2017
Sprawdzałem jakiś czas temu faktyczną wagę CH-R (na jakims forum były zdjęcia felg na wadze) i wypadły prawie identycznie jak BMW 359. Możesz sobie porównać masę na felgenkatalog.auto-treff.com
Co do jakości to nie wiem jak bym miał to sprawdzić ale ogólnie jestem zadowolony z tych felg. Ogarnij sobie jeszcze CI-R, moim zdaniem super pasują do F82.
Co do jakości to nie wiem jak bym miał to sprawdzić ale ogólnie jestem zadowolony z tych felg. Ogarnij sobie jeszcze CI-R, moim zdaniem super pasują do F82.
Re: BMW M4 2017
Dzięki za info. Wychodzi na to, że ważą 1kg więcej niż 437. Chyba zawieszam na razie ten temat. 437 w sumie robi robotę, a robiłyby lepszą przy lekkim obniżeniu i dystansach:
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Sam dystans już dużo zmieni a obniżenie też nie zaszkodzi. Każde M robi dużo większe wrażenie w zestawieniu z lekkim obniżeniem i dystansem.
Re: BMW M4 2017
Racja.--==maly==---- pisze:Sam dystans już dużo zmieni a obniżenie też nie zaszkodzi. Każde M robi dużo większe wrażenie w zestawieniu z lekkim obniżeniem i dystansem.
Żeby obniżając nie utracić gwarancji w grę wchodzi tylko HAS i ACS. Natomiast z dystansami jest problem, bo nie ma żadnych ori, a założenie innych naraża na utratę gwarancji zawieszenia. Co jest kompletną bzdurą, zwłaszcza że nikt się nie przyczepi jeśli założymy jakiegoś BBSa z innym et.
Re: BMW M4 2017
Super auto, choć wiadomo, że koncepcja już inna niż głosi legenda M3. Wydaje mi się, że M2 competition to będzie takie dokoksowane 3.0 biturbo jak ma być.
palantini3
Re: BMW M4 2017
Thx. Wierz mi, że ten samochód ma inne, ważniejsze problemy, o których piszę otwarcie w tym wątku (gabaryty, elektryczny układ wspomagania, konsola środkowa i klika innych), niż turbo i dźwięk z głośników, których po prostu wcale nie zauważaszjiGsaw pisze:Super auto, choć wiadomo, że koncepcja już inna niż głosi legenda M3. Wydaje mi się, że M2 competition to będzie takie dokoksowane 3.0 biturbo jak ma być.
M2 CS będzie super, choć niestety redukcja masy zbyt mała w stosunku do obecnej M2 - 25kg. Zbyt mała różnica w stosunku do F8x. Ten samochód powinien ważyć nie więcej niż 1350kg. Może bardziej postarają się w M2 GTS, w dodatku będzie miało 450KM.
Re: BMW M4 2017
Może spróbuję jednak 20"
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1353832"
http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... nthracite/"
Kute, trochę cięższe niż 437, w końcu to 20", za to lżejsze niż 666.
Od zawsze ten wzór robił miazgę. Bicolor fajnie siadłby na czarny samochód. Nie dość, że 20" to jeszcze większa powierzchnia polerowana niż w 437, więc bardziej zaznaczyłaby swoją obecność. Wzór w pewnym stopniu nawiązuje do ori 437. 7mm bardziej wysunięty zarówno przód jak i tył, więc w sam raz. Obecnie dostępne 2 komplety na allegro za ok. 10k PLN w używce. Co myślicie? (pytam bardziej o techniczne i praktyczne opinie na temat tej felgi i przesiadki na 20" niż o aspekt wizualny, tutaj jak dla mnie nie ma dyskusji )
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1353832"
http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... nthracite/"
Kute, trochę cięższe niż 437, w końcu to 20", za to lżejsze niż 666.
Od zawsze ten wzór robił miazgę. Bicolor fajnie siadłby na czarny samochód. Nie dość, że 20" to jeszcze większa powierzchnia polerowana niż w 437, więc bardziej zaznaczyłaby swoją obecność. Wzór w pewnym stopniu nawiązuje do ori 437. 7mm bardziej wysunięty zarówno przód jak i tył, więc w sam raz. Obecnie dostępne 2 komplety na allegro za ok. 10k PLN w używce. Co myślicie? (pytam bardziej o techniczne i praktyczne opinie na temat tej felgi i przesiadki na 20" niż o aspekt wizualny, tutaj jak dla mnie nie ma dyskusji )
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Felgi są fajne ale ja bym zostawił to co masz tylko eibach i dystans i od nowa polubisz swoje felgi. 7mm to ciut za mało do fajnego wyglądu.
Re: BMW M4 2017
Lekka gleba w końcu musi wpaść. Dystans niestety odpada, bo będę go musiał ściągać przed każdą wizytą w ASO. Niby krótka piłka, ale odpada.
Nie chodzi o to, że 437 mi się nie podobają, tylko jak to w tej grze bywa - przychodzi głód zmian
7mm mówisz mało? Hmmm... Częsty setup dystansów to 10 tył i 12/15 przód. Więc na tyle zabrakłoby 3mm, a przód nie musi być aż tak wysunięty. Choć wezmę to pod uwagę.
Splittery i dyfuzory ACS też robi fajne.
Rozważam oczywiście scenariusz z samym HASem, przekulanie się tak przez kolejne 3 sezony. Gwarancja wygaśnie i wtedy można jechać z koksem. Wydech, dolot, program. Dystans pozostanie oczywistą kosmetyką wtedy.
Nie chodzi o to, że 437 mi się nie podobają, tylko jak to w tej grze bywa - przychodzi głód zmian
7mm mówisz mało? Hmmm... Częsty setup dystansów to 10 tył i 12/15 przód. Więc na tyle zabrakłoby 3mm, a przód nie musi być aż tak wysunięty. Choć wezmę to pod uwagę.
Splittery i dyfuzory ACS też robi fajne.
Rozważam oczywiście scenariusz z samym HASem, przekulanie się tak przez kolejne 3 sezony. Gwarancja wygaśnie i wtedy można jechać z koksem. Wydech, dolot, program. Dystans pozostanie oczywistą kosmetyką wtedy.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Ja bym i tak nie wytrzymał i olał gwarancje
Jeżeli tak podchodzisz do tematu to ACS mogą być fajnym wyjściem tylko dochodzi minus w postaci utraty części komfortu przez 20" a skoro na 19" też może wyglądać fajnie to czy warto?
Jeżeli tak podchodzisz do tematu to ACS mogą być fajnym wyjściem tylko dochodzi minus w postaci utraty części komfortu przez 20" a skoro na 19" też może wyglądać fajnie to czy warto?