BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Mikro przystawka przed jakimś dłuższym klipem, może w przyszłym sezonie. Jakość z telefonu taka sobie, ale po przełączeniu na HD coś tam widać.
https://www.youtube.com/watch?v=41NtfwW3-EM"
https://www.youtube.com/watch?v=41NtfwW3-EM"
Re: BMW M4 2017
Juras jakie opony zakładasz na zimę do samochodu, masz już jakieś typy?
W grudniu odbieram swoją, muszę od razu wrzucić zimowki. Wybralem felgi 20'' z pakiem competition także wybór nie jest zbyt duży.
Kolejna sprawa, byłeś już na szkoleniu z pakietu m driver?
Jestem z Katowic, także jak po tym smutnym i ciemnym okresie wyjdzie słońce możemy gdzieś posmigac.
W grudniu odbieram swoją, muszę od razu wrzucić zimowki. Wybralem felgi 20'' z pakiem competition także wybór nie jest zbyt duży.
Kolejna sprawa, byłeś już na szkoleniu z pakietu m driver?
Jestem z Katowic, także jak po tym smutnym i ciemnym okresie wyjdzie słońce możemy gdzieś posmigac.
Re: BMW M4 2017
Ja mialbym latwiej w temacie zimowek, bo z wz666 nie bylo mi po drodze wiec zostalem pomimo pakietu competition przy 19. Mialbym, bo emka przezimuje w garazu, wiec u mnie problem w ogole odpada. Jasne, ze mozemy polatac jak beda warunki, mnie namawiac nie trzeba. Ale najlepiej jak juz ja dotrzesz (szkoly sa rozne, ja docieralem i nie zaluje, nie bierze ani grama oleju). Wrzuc foto jak odbierzesz. Jaki kolor? Na M driver jeszcze nie bylem, czeka sie wieki az dojdzie voucher.
Re: BMW M4 2017
No to faktycznie masz luz z zimowkami. Ja będę go zimą docierał, chciałbym te 5kkm wytrzymać. Co do opon na przód jest jeszcze jakiś wybór ale tył to doslownie 3 firmy:). Kolor biel mineralna met.
Mam nadzieję, że ten voucher dojdzie do wiosny. Jak tylko wróci pogoda to smigamy w takim razie
https://images84.fotosik.pl/889/798eba5f79da8618med.jpg[/img]
M4 juz gotowe do wydania ale musze czekać ze sprzedażą dotychczasowego do grudnia.
P.S to Ciebie dzisiaj widziałem w Piotrowicach około 18tej?
Mam nadzieję, że ten voucher dojdzie do wiosny. Jak tylko wróci pogoda to smigamy w takim razie
https://images84.fotosik.pl/889/798eba5f79da8618med.jpg[/img]
M4 juz gotowe do wydania ale musze czekać ze sprzedażą dotychczasowego do grudnia.

P.S to Ciebie dzisiaj widziałem w Piotrowicach około 18tej?
Re: BMW M4 2017
Dotychczasowego m4?
Kolejne biale f8x
To nie bylem ja. Ale chyba nie LCI?
Mi jakos udalo przekulac sie pierwsze 2kkm dosc spokojnie. Pozniej do 5kkm juz troche szybciej, ale wciaz bez buta w podlodze. Efekt jest taki, ze pomimo, ze nawet dobrze dotarta emka moze wg dilera lykac 1l oleju na 6kkm, to moja nie wziela ani kropli do 11kkm. Choc zycie ma u mnie stosunkowo latwe.
Kolejne biale f8x

To nie bylem ja. Ale chyba nie LCI?
Mi jakos udalo przekulac sie pierwsze 2kkm dosc spokojnie. Pozniej do 5kkm juz troche szybciej, ale wciaz bez buta w podlodze. Efekt jest taki, ze pomimo, ze nawet dobrze dotarta emka moze wg dilera lykac 1l oleju na 6kkm, to moja nie wziela ani kropli do 11kkm. Choc zycie ma u mnie stosunkowo latwe.
Ostatnio zmieniony czw lis 23, 2017 20:51 przez Juras, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M4 2017
Źle to napisałem! Dotychczasowy samochód to f10, ktorego sprzedaż w tym momencie nie jest najłatwiejsza."piątka" jest czarna także teraz dla kontrastu wybrałem biały. Tą M4 w Piotrowicach zauważyłem w ostatnim momencie, także ciężko powiedzieć czy była przed czy po lifcie. Ogólnie są tu jeszcze jacyś właściciele m4 z Katowic?
Re: BMW M4 2017
Nic mi o tym nie wiadomo.
Re: BMW M4 2017
Witam na początku napisze że masz bardzo fajne autko... A co do pakietu competition mam okazję jeździć m4 z takim pakietem i też mam możliwość jeżdżenia bez competition to powiem że jest różnica wydaje mi że competition pakiet ma lepszą trakcje i lepiej się prowadzi pewnie inaczej zawieszenie jest zestrojone.
Oba egzemplarze którymi jeździłem w serii pokazały na hamowni więcej km niż fabryka także super... A co do wnętrza ta z pakietem competition w moim przypadku ma wszystko w skórze deska boczki itp itd no i te fotele z dziurami super a ta bez pakietu zwykle fotele deska zwykła wygląda to słabo jak na auto za tyle kasy...
Dlaczego dach oklejales folią?
Oryginalnie nie jest carbonowy?
Pozdrawiam
Oba egzemplarze którymi jeździłem w serii pokazały na hamowni więcej km niż fabryka także super... A co do wnętrza ta z pakietem competition w moim przypadku ma wszystko w skórze deska boczki itp itd no i te fotele z dziurami super a ta bez pakietu zwykle fotele deska zwykła wygląda to słabo jak na auto za tyle kasy...
Dlaczego dach oklejales folią?
Oryginalnie nie jest carbonowy?
Pozdrawiam
Re: BMW M4 2017
Dzieki Olszi. Napisz ile wypluwaly na hamowni? Slyszalem, ze bez pakietu potrafi wypluc ~470, zastanawiam sie czy z pakietem jeszcze wiecej czy tez podobnie. 19KM w koncu gubi sie w takiej roznicy dwa razy. Fotele sa zajebiste w pakiecie. Deska jednak jest niezalezna opcja. Ja nie mam, nie przeszkadzaja mi plastiki, po lifcie oprocz tego jest szew biegnacy przez deche, dopoki nie dotknesz wyglada troche jak skora.
M4 competition ma inne niektore elementy zawieszenia, jak np. stabilizatory. Prowadzi sie przez to troche lepiej niz seria. Nie wiem jak z trakcja, tez to slyszalem, ale cudow nie ma: przy takiej mocy na jednej osi zawsze bedzie problem. Z wylaczona trakcja trzeba skupiac sie w kazdej chwili co robi tyl bo chodzi bokiem na 2 zawsze, na 3 tez czesto potrafi zarzucic. Na mokrym rwie przyczepnosc na kazdyb biegu. Fajna fura, tylko krowa straszna. Nawet nie masa, ale gabarytowo to takie e39. I nie wiem jak mam to ujac, nie chodzi o sztywnosc zawieszenia, ale momentami jest taka jakas gumowata.
Brak jej takiego zwarcia e36/e46.
M4 competition ma inne niektore elementy zawieszenia, jak np. stabilizatory. Prowadzi sie przez to troche lepiej niz seria. Nie wiem jak z trakcja, tez to slyszalem, ale cudow nie ma: przy takiej mocy na jednej osi zawsze bedzie problem. Z wylaczona trakcja trzeba skupiac sie w kazdej chwili co robi tyl bo chodzi bokiem na 2 zawsze, na 3 tez czesto potrafi zarzucic. Na mokrym rwie przyczepnosc na kazdyb biegu. Fajna fura, tylko krowa straszna. Nawet nie masa, ale gabarytowo to takie e39. I nie wiem jak mam to ujac, nie chodzi o sztywnosc zawieszenia, ale momentami jest taka jakas gumowata.

Re: BMW M4 2017
http://www.motocenter.pl/Aktualnosci/Ch ... F82-539-KM" onclick="window.open(this.href);return false;
Seria przed modyfikacją miała około 480km bez pakietu competition a ta druga z pakietem competition bardzo podobnie sprawdzane na kilku hamowniach.
W tej chwili w jednej jest około 600km i zmieniony tylko cały układ wydechowy zapi.....masakrycznie.
A co do tej competition ma deskę w skórze i jest właśnie przeszyta nicią wygląda super.
Mam podobne odczucia co do jazdy wg mnie m4 jedzie się trochę jak na PlayStation dziwnie działa ten układ kierowniczy.
E46 m3 jest mniejsze i zwiniejsze wg mnie ale technologia idzie do przodu osiągi e46 m3 do m4 to przepaść aczkolwiek na trak day e46 m3 daje sobie bardzo dobrze radę....
Dużo osób właśnie mówi że w m4 jest problem z trakcja.
Seria przed modyfikacją miała około 480km bez pakietu competition a ta druga z pakietem competition bardzo podobnie sprawdzane na kilku hamowniach.
W tej chwili w jednej jest około 600km i zmieniony tylko cały układ wydechowy zapi.....masakrycznie.
A co do tej competition ma deskę w skórze i jest właśnie przeszyta nicią wygląda super.
Mam podobne odczucia co do jazdy wg mnie m4 jedzie się trochę jak na PlayStation dziwnie działa ten układ kierowniczy.
E46 m3 jest mniejsze i zwiniejsze wg mnie ale technologia idzie do przodu osiągi e46 m3 do m4 to przepaść aczkolwiek na trak day e46 m3 daje sobie bardzo dobrze radę....
Dużo osób właśnie mówi że w m4 jest problem z trakcja.
Re: BMW M4 2017
Musze sie przejechac na hamownie.
Folia na dachu jest bo przy szyberdachu nie ma dachu carbonowego. Wyglad to jedno ale samochod w polowie jest zabezpieczony folia xpel, a folia carbonowa na dach byla tez tansza o kilkaset PLN.
Wlasnie gabaryty i pierwsze wspomaganie elektryczne daja taki efekt. Poza tym hamulce wydaja dzwiek przy hamowaniu z 200+ jak pradnica (norma w m4, internet huczy jak te hamulce na ten temat, chyba material klockow jest winny).
Samochod za prawie pol miliona katalogowo, a skrzypi od poczatku uchwyt ladowarki telefonu. Stuka od poczatku naped przy zmianie na 1 i 2. Plastiki na desce to jeszcze pol biedy jak pisalem wyzej - plastikowe guziki i pokretla od radia i klimy - to jest dopiero dramat. Jakosciowy i designerski tez z reszta.
I na tym koniec wad. Reszta miazdzy pod kazdym wzgledem. Zastanawiam sie tylko jak tutaj udalo sie zejsc do 3,3 do 100kmh. I to na manualu! W samochodzie o podobnej mocy, ale pol tony lzeszym - co jednoczesnie niby daje lepsze KM/kg, ale tez stanowi przeszkode w przelozeniu takiej mocy jedna osia na asfalt.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... -exige-yet" onclick="window.open(this.href);return false;
Ladna pogoda, ide polatac
Pozdrawiam.
Folia na dachu jest bo przy szyberdachu nie ma dachu carbonowego. Wyglad to jedno ale samochod w polowie jest zabezpieczony folia xpel, a folia carbonowa na dach byla tez tansza o kilkaset PLN.
Wlasnie gabaryty i pierwsze wspomaganie elektryczne daja taki efekt. Poza tym hamulce wydaja dzwiek przy hamowaniu z 200+ jak pradnica (norma w m4, internet huczy jak te hamulce na ten temat, chyba material klockow jest winny).
Samochod za prawie pol miliona katalogowo, a skrzypi od poczatku uchwyt ladowarki telefonu. Stuka od poczatku naped przy zmianie na 1 i 2. Plastiki na desce to jeszcze pol biedy jak pisalem wyzej - plastikowe guziki i pokretla od radia i klimy - to jest dopiero dramat. Jakosciowy i designerski tez z reszta.
I na tym koniec wad. Reszta miazdzy pod kazdym wzgledem. Zastanawiam sie tylko jak tutaj udalo sie zejsc do 3,3 do 100kmh. I to na manualu! W samochodzie o podobnej mocy, ale pol tony lzeszym - co jednoczesnie niby daje lepsze KM/kg, ale tez stanowi przeszkode w przelozeniu takiej mocy jedna osia na asfalt.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... -exige-yet" onclick="window.open(this.href);return false;
Ladna pogoda, ide polatac

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
M4 za bardzo urosło i przez to w moim odczuciu daje mniej frajdy z jazdy jest jakieś takie mniej precyzyjne i obliczalne. E92 m3 można wyliczyć trasę nawet w poślizgu co do centymetra tutaj ciężko.
Ten panel klimy to jest masakra guziki latają jak w ruskim radiu z targu straszna tandeta.
Stukanie napędu to problem od e46 w m4 go nie zauważyłem ale skoro mówisz że też tak jest to szkoda.
A jak szum z bocznych szyb przy dużych prędkościach? W e92 musiałem drutować własnymi patentami bo przy 200km/h było już wrażenie uchylonej szyby.
Co by nie gadać lci wygląda mega dużo lepiej od przedlifta no i osiągi są bardzo fajne przy umiarkowanym spalaniu.
Niemniej jak bym miał teraz kupować auto był by duży dylemat między m2 a m4 jak by m2 miało lepszy konfigurator chyba dylematu by nie było.
Ten panel klimy to jest masakra guziki latają jak w ruskim radiu z targu straszna tandeta.
Stukanie napędu to problem od e46 w m4 go nie zauważyłem ale skoro mówisz że też tak jest to szkoda.
A jak szum z bocznych szyb przy dużych prędkościach? W e92 musiałem drutować własnymi patentami bo przy 200km/h było już wrażenie uchylonej szyby.
Co by nie gadać lci wygląda mega dużo lepiej od przedlifta no i osiągi są bardzo fajne przy umiarkowanym spalaniu.
Niemniej jak bym miał teraz kupować auto był by duży dylemat między m2 a m4 jak by m2 miało lepszy konfigurator chyba dylematu by nie było.
Ostatnio zmieniony sob lis 11, 2017 13:23 przez --==maly==----, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: czw lip 28, 2016 14:16
- Auto: e39 M5
Re: BMW M4 2017
Czekaj, czekaj, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem- deska jest plastikowa, ale ma szew, który ma imitować obszycie?Juras pisze:po lifcie oprocz tego jest szew biegnacy przez deche, dopoki nie dotknesz wyglada troche jak skora.
Re: BMW M4 2017
Szum z bocznych szyb jest czasami powyżej 200, ale nie zawsze Zależy widocznie jak szyba dojdzie do uszczelki przy zamykaniu. Natomiast jak otworzysz przy tej prędkości to już szczelnie nie zamkniesz. Ale tak było i w e36, przypuszczam, że reszta 3 coupe też tak ma. Ale wole szum niż ramki wokół szyby - wygląd otwartych drzwi z opuszczoną szybą jest nie do podrobienia.
Miałem e90, ale nie M, więc trudno mi się odnieść, ale w mojej ocenie F8x jest mega przewidywalna w poślizgu. Drifter ze mnie kiepski i było kilka akcji, gdzie myślałem, że już pozamiatane, natomiast to emka wykazała się dużo większą precyzją i opanowaniem niż ja. Np. nie widać tego tutaj jakoś ekstra co prawda, bo i filmik fatalnej jakości, ale przez kilka ostatnich sekund myślałem że skoszę bokiem te barierki i zawias/felgi o krawężnik. Wychylenie na żywo wyglądało na jeszcze większe niż na filmiku, no ale emka zaskoczyła mnie rezerwą jaką mi zagwarantowała.
https://www.youtube.com/watch?v=MFLzeQCWGZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Jechałem M2 - ekstra. Zwarta, itp. Tylko tak jak piszesz, brakuje konfiguracji. Poza tym trochę taka może nie do końca poważna - w końcu to napakowana jedynka, do tego bez silnika z serii S, więc nie do końca emka (choć ma kute tłoki i wał korbowy). Jakby się czepiać to powinna się nazywać M240+. I niby mniejsza, ale tylko 40kg lżsejsza niż M4, zabrakło środków na carbony i inne odchudzanie. Różnica w masie to porażka. Ten samochód powinien ważyć 1350kg max. W końcu M240 tyle waży.
@Krisu: dokładnie tak. Strzelę za chwilę fotkę to Ci pokaże. Jak to pierwszy raz zobaczyłem, to byłem pewien przez moment, że się machnęli i wsadzili przez pomyłkę skórę na dechę.
Miałem e90, ale nie M, więc trudno mi się odnieść, ale w mojej ocenie F8x jest mega przewidywalna w poślizgu. Drifter ze mnie kiepski i było kilka akcji, gdzie myślałem, że już pozamiatane, natomiast to emka wykazała się dużo większą precyzją i opanowaniem niż ja. Np. nie widać tego tutaj jakoś ekstra co prawda, bo i filmik fatalnej jakości, ale przez kilka ostatnich sekund myślałem że skoszę bokiem te barierki i zawias/felgi o krawężnik. Wychylenie na żywo wyglądało na jeszcze większe niż na filmiku, no ale emka zaskoczyła mnie rezerwą jaką mi zagwarantowała.
https://www.youtube.com/watch?v=MFLzeQCWGZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Jechałem M2 - ekstra. Zwarta, itp. Tylko tak jak piszesz, brakuje konfiguracji. Poza tym trochę taka może nie do końca poważna - w końcu to napakowana jedynka, do tego bez silnika z serii S, więc nie do końca emka (choć ma kute tłoki i wał korbowy). Jakby się czepiać to powinna się nazywać M240+. I niby mniejsza, ale tylko 40kg lżsejsza niż M4, zabrakło środków na carbony i inne odchudzanie. Różnica w masie to porażka. Ten samochód powinien ważyć 1350kg max. W końcu M240 tyle waży.
@Krisu: dokładnie tak. Strzelę za chwilę fotkę to Ci pokaże. Jak to pierwszy raz zobaczyłem, to byłem pewien przez moment, że się machnęli i wsadzili przez pomyłkę skórę na dechę.
Ostatnio zmieniony sob lis 11, 2017 13:12 przez Juras, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: BMW M4 2017
Spokojnie, wielkimi krokami nadchodzi M2 Competition z silnikiem, fotelami i kilkoma innymi elementami z M4. 
