BMW M3 30 Jahre Edition
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Mi też nic nie trzeszczy co jakiś czas trzeba przesmarować uszczelki drzwi lub nakleić taśme teflonową jak w każdym f30.
Jak dla mnie hk gra fajnie lepiej będzie jak przekodujesz na BW.
Jak dla mnie hk gra fajnie lepiej będzie jak przekodujesz na BW.
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Co masz na myśli przy przekodujesz na BW?
Dziś wymieniałem olej między interwałami i mój mechanik niestety wykasował inspekcję olejową, a jednocześnie inspekcja serwisowa, do której było 8000 km pokazała, że już, samochód w czerwonej obwódce. Jak zwróciłem na to uwagę, to wykasowali inspekcję serwisową i teraz jest 60000 km do 2025. Ogólnie lipa, ale powiedzieli, że załatwią w ASO po znajomości, żeby to uwzględnili. Mam więc pytanie, czy poza wskazaniami komputera są jakieś przebiegi, przy których jest robiona inspekcja? Mam teraz 86 tys, komputer pokazywał 8000 przed skasowaniem.
Dziś wymieniałem olej między interwałami i mój mechanik niestety wykasował inspekcję olejową, a jednocześnie inspekcja serwisowa, do której było 8000 km pokazała, że już, samochód w czerwonej obwódce. Jak zwróciłem na to uwagę, to wykasowali inspekcję serwisową i teraz jest 60000 km do 2025. Ogólnie lipa, ale powiedzieli, że załatwią w ASO po znajomości, żeby to uwzględnili. Mam więc pytanie, czy poza wskazaniami komputera są jakieś przebiegi, przy których jest robiona inspekcja? Mam teraz 86 tys, komputer pokazywał 8000 przed skasowaniem.
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Miasto to ci nic nie odda - co najwyżej towarzystwo ubezpieczeniowe w którym ubezpieczony jest zarząd dróg miejskich.
I jeśli zaproponują ci jakieś psie pieniądze to stawiasz do ASO BMW i tam ci naprawiają.
Mój sąsiad nie dalej jak miesiąc temu rozwalił oponę i felgę w półtorarocznym Stingerze i naprawiał to normalnie bezgotówkowo. Do wymiany felga i dwie opony. A dwie dlatego, że taka jak była założona fabrycznie nie była w danym czasie już dostępna wiec wymienili obie opony na tej osi.
I jeśli zaproponują ci jakieś psie pieniądze to stawiasz do ASO BMW i tam ci naprawiają.
Mój sąsiad nie dalej jak miesiąc temu rozwalił oponę i felgę w półtorarocznym Stingerze i naprawiał to normalnie bezgotówkowo. Do wymiany felga i dwie opony. A dwie dlatego, że taka jak była założona fabrycznie nie była w danym czasie już dostępna wiec wymienili obie opony na tej osi.
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Pamietaj tez, ze jesli zuzycie bieznika na osi wynosi min 2mm to powinno sie wymienic obie. Watpliwe czy ubezpieczyciel uzna ten argument ale nie zaszkodzi sprobowac jesli faktycznie tyle bieznika zuzyles.
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
No wiem, że ubezpieczyciel. Czekam na kontakt od rzeczoznawcy, obie opony z przedniej osi mam do wglądu i będę się domagał zwrotu za obie, to nie jest samochód, w którym opony powinno się zmieniać pojedynczo. Rozmawiałem dziś z kimś kto miał takie sytuacje w styczniu i w lutym. W sprawie ze stycznia towarzystwo ubezpieczeniowe zgłosiło się w ten poniedziałek 

Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Zmieniłem felgi na zimę, wpadły nowe JR28. Dla mnie na tych wygląda chyba nawet lepiej niż na letnich.
Przy okazji mam do sprzedania Styling 345 z M5 F10, gdyby ktoś był chętny to są tutaj:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/orygi ... ing-345-19
Auto po odświeżonej ceramice.



Przy okazji mam do sprzedania Styling 345 z M5 F10, gdyby ktoś był chętny to są tutaj:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/orygi ... ing-345-19
Auto po odświeżonej ceramice.



Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Wyglada super, jeden z ladniejszych sedanow g80 jakie ostatnio widzialem, bardzo fajny jest ten kolor. Brakuje mi reflektorow lci i nie zalozylbym JR do takiego auta, nawet na zime. Pomimo, ze wizualnie faktycznie siadly. Dlaczego nie zalozyles tych, ktore sprzedajesz?
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Dzięki, też mi się ten kolor podoba, bardzo nietypowy jak na M-kę.
A co nie tak z JR? Krzywią się? Wizualnie o niebo lepiej niż 345 z piątki, a jak będzie z jakością zobaczę po sezonie. Na razie jestem mega zadowolony.
O reflektorach myślałem dopóki nie sprawdziłem ceny
13k za komplet używanych to dla mnie wydatek bez sensu.
A co nie tak z JR? Krzywią się? Wizualnie o niebo lepiej niż 345 z piątki, a jak będzie z jakością zobaczę po sezonie. Na razie jestem mega zadowolony.
O reflektorach myślałem dopóki nie sprawdziłem ceny

Re: BMW M3 30 Jahre Edition
JR to zadna marka. Nie slyszalem co prawda, zeby ich jakosc byla szczegolnie zla, opinie maja raczej ok. Na kazdej emce lepiej wyglada po prostu felga dobrej klasy. Kiedys planowalem zmiane swoich 437M na BBS czy Vorsteinera ale poddalem ten pomysl bo tamte nie byly kute tylko flow form. Kuta jest nie tylko bardziej wytrzymala ale najczesciej tez lzejsza, a to w koncu masa nie tylko nieresorowana ale i rotujaca wiec roznica jest w praktyce duzo wieksza niz na papierze.
Do e38 ogladalem na allegro JR23. Cena ok, wizualnie tez, rozmiary git. No ale nie moglem sie przemoc, a swiadomosc, ze akurat ten model ma wklejane srubki to juz bylo zbyt wiele.
Do e38 ogladalem na allegro JR23. Cena ok, wizualnie tez, rozmiary git. No ale nie moglem sie przemoc, a swiadomosc, ze akurat ten model ma wklejane srubki to juz bylo zbyt wiele.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
Dla mnie również JR'y i ///M to jakieś poważne faux pas 

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: BMW M3 30 Jahre Edition
///M chodzi Ci ori 20" 666? Początkowo mi się nie podobały w ogóle. Później się przekonałem ale jak zamawiałem pakiet competition to koniecznie i tak chciałem zamiast nich 437

Re: BMW M3 30 Jahre Edition
