E92 M3 manual jerezschwarz
: pn cze 22, 2020 21:01
Rozważam sprzedaż mojego M3, poniżej kilka słów na jego temat.
Samochód sprowadzony z Japonii, ale oczywiście oryginalnie z kierownicą po lewej stornie (wersja europejska z pakietem na Japonię, obecnie po „polonizacji” świateł, nawigacji itp). Produkcja czerwiec 2007, pierwsza rejestracja wrzesień 2007. W Japonii dwóch właścicieli + firma eksportująca. Sprowadzony w 2015 przez Stradale Classics (przebieg 40 tys. km), ja kupiłem go od nich w 2016 (przebieg 52 tys. km) co można zobaczyć w 6 odcinku pierwszej serii „Zawodowych Handlarzy”. Obecnie przebieg 69 tys. km.
Bezwypadkowy, w pełni sprawny. Komplet dokumentów, tona papierów, dwa kluczyki. Generalnie nie modyfikowany, założyłem jedynie kierownicę M Performance i krótszą gałkę zmiany biegów (z M3/M4 serii F), oryginalne oczywiście załączam. Ze względu na niski przebieg nie wymieniane były jeszcze ani panewki korbowodów, ani nastawniki przepustnic. Wyposażanie praktycznie pełne (nawigacja CCC, BT, kute felgi 19 Fuchs, zawieszenie adaptacyjne, tylna żaluzja itp. itd.), nie ma tylko szyberdachu (czyli jest dach wzmacniany włóknem węglowym), rozszerzonej skóry i nagłośnienia HK. W zeszłym roku poduszka kierowcy wymieniona w ramach akcji serwisowej.
Z ciekawostek, E92 M3 produkowane na rynek Japoński od początku miały zawieszenie obniżone o 10 mm które później wykorzystano w pakiecie competition, można to sprawdzić po numerach części.
Co do wad samochodu, do ideału sporo brakuje lakierowi, jest oryginalny ale ma sporo odprysków, wżerów i kilka zarysowań (nic do blachy). I jak to w kilkunastoletnim BMW niektóre plastik wnętrza obłażą lub się kleją, ale bez dramatu.
Za mojej kadencji nie użytkowany w zimę, garażowany, kilka razy na torze (na kołach opony Cup2, już po okresie swojej świetności). Serwisowany na bieżąco, nic nie czeka na naprawę.
Zdecydowany nabywca na pewno zdoła tu coś utargować, ale bez przesady, więc bez propozycji typu 90 tys. proszę.
Mogę oczywiście udzielić jeszcze wielu bardziej szczegółowych informacji i mam mnóstwo zdjęć, łącznie z tymi z Japonii.
Kontakt na początek PW, potem telefon lub whatsapp.
Pozdrawiam
Samochód sprowadzony z Japonii, ale oczywiście oryginalnie z kierownicą po lewej stornie (wersja europejska z pakietem na Japonię, obecnie po „polonizacji” świateł, nawigacji itp). Produkcja czerwiec 2007, pierwsza rejestracja wrzesień 2007. W Japonii dwóch właścicieli + firma eksportująca. Sprowadzony w 2015 przez Stradale Classics (przebieg 40 tys. km), ja kupiłem go od nich w 2016 (przebieg 52 tys. km) co można zobaczyć w 6 odcinku pierwszej serii „Zawodowych Handlarzy”. Obecnie przebieg 69 tys. km.
Bezwypadkowy, w pełni sprawny. Komplet dokumentów, tona papierów, dwa kluczyki. Generalnie nie modyfikowany, założyłem jedynie kierownicę M Performance i krótszą gałkę zmiany biegów (z M3/M4 serii F), oryginalne oczywiście załączam. Ze względu na niski przebieg nie wymieniane były jeszcze ani panewki korbowodów, ani nastawniki przepustnic. Wyposażanie praktycznie pełne (nawigacja CCC, BT, kute felgi 19 Fuchs, zawieszenie adaptacyjne, tylna żaluzja itp. itd.), nie ma tylko szyberdachu (czyli jest dach wzmacniany włóknem węglowym), rozszerzonej skóry i nagłośnienia HK. W zeszłym roku poduszka kierowcy wymieniona w ramach akcji serwisowej.
Z ciekawostek, E92 M3 produkowane na rynek Japoński od początku miały zawieszenie obniżone o 10 mm które później wykorzystano w pakiecie competition, można to sprawdzić po numerach części.
Co do wad samochodu, do ideału sporo brakuje lakierowi, jest oryginalny ale ma sporo odprysków, wżerów i kilka zarysowań (nic do blachy). I jak to w kilkunastoletnim BMW niektóre plastik wnętrza obłażą lub się kleją, ale bez dramatu.
Za mojej kadencji nie użytkowany w zimę, garażowany, kilka razy na torze (na kołach opony Cup2, już po okresie swojej świetności). Serwisowany na bieżąco, nic nie czeka na naprawę.
Zdecydowany nabywca na pewno zdoła tu coś utargować, ale bez przesady, więc bez propozycji typu 90 tys. proszę.
Mogę oczywiście udzielić jeszcze wielu bardziej szczegółowych informacji i mam mnóstwo zdjęć, łącznie z tymi z Japonii.
Kontakt na początek PW, potem telefon lub whatsapp.
Pozdrawiam