E92 M3 manual jerezschwarz
E92 M3 manual jerezschwarz
Rozważam sprzedaż mojego M3, poniżej kilka słów na jego temat.
Samochód sprowadzony z Japonii, ale oczywiście oryginalnie z kierownicą po lewej stornie (wersja europejska z pakietem na Japonię, obecnie po „polonizacji” świateł, nawigacji itp). Produkcja czerwiec 2007, pierwsza rejestracja wrzesień 2007. W Japonii dwóch właścicieli + firma eksportująca. Sprowadzony w 2015 przez Stradale Classics (przebieg 40 tys. km), ja kupiłem go od nich w 2016 (przebieg 52 tys. km) co można zobaczyć w 6 odcinku pierwszej serii „Zawodowych Handlarzy”. Obecnie przebieg 69 tys. km.
Bezwypadkowy, w pełni sprawny. Komplet dokumentów, tona papierów, dwa kluczyki. Generalnie nie modyfikowany, założyłem jedynie kierownicę M Performance i krótszą gałkę zmiany biegów (z M3/M4 serii F), oryginalne oczywiście załączam. Ze względu na niski przebieg nie wymieniane były jeszcze ani panewki korbowodów, ani nastawniki przepustnic. Wyposażanie praktycznie pełne (nawigacja CCC, BT, kute felgi 19 Fuchs, zawieszenie adaptacyjne, tylna żaluzja itp. itd.), nie ma tylko szyberdachu (czyli jest dach wzmacniany włóknem węglowym), rozszerzonej skóry i nagłośnienia HK. W zeszłym roku poduszka kierowcy wymieniona w ramach akcji serwisowej.
Z ciekawostek, E92 M3 produkowane na rynek Japoński od początku miały zawieszenie obniżone o 10 mm które później wykorzystano w pakiecie competition, można to sprawdzić po numerach części.
Co do wad samochodu, do ideału sporo brakuje lakierowi, jest oryginalny ale ma sporo odprysków, wżerów i kilka zarysowań (nic do blachy). I jak to w kilkunastoletnim BMW niektóre plastik wnętrza obłażą lub się kleją, ale bez dramatu.
Za mojej kadencji nie użytkowany w zimę, garażowany, kilka razy na torze (na kołach opony Cup2, już po okresie swojej świetności). Serwisowany na bieżąco, nic nie czeka na naprawę.
Zdecydowany nabywca na pewno zdoła tu coś utargować, ale bez przesady, więc bez propozycji typu 90 tys. proszę.
Mogę oczywiście udzielić jeszcze wielu bardziej szczegółowych informacji i mam mnóstwo zdjęć, łącznie z tymi z Japonii.
Kontakt na początek PW, potem telefon lub whatsapp.
Pozdrawiam
Samochód sprowadzony z Japonii, ale oczywiście oryginalnie z kierownicą po lewej stornie (wersja europejska z pakietem na Japonię, obecnie po „polonizacji” świateł, nawigacji itp). Produkcja czerwiec 2007, pierwsza rejestracja wrzesień 2007. W Japonii dwóch właścicieli + firma eksportująca. Sprowadzony w 2015 przez Stradale Classics (przebieg 40 tys. km), ja kupiłem go od nich w 2016 (przebieg 52 tys. km) co można zobaczyć w 6 odcinku pierwszej serii „Zawodowych Handlarzy”. Obecnie przebieg 69 tys. km.
Bezwypadkowy, w pełni sprawny. Komplet dokumentów, tona papierów, dwa kluczyki. Generalnie nie modyfikowany, założyłem jedynie kierownicę M Performance i krótszą gałkę zmiany biegów (z M3/M4 serii F), oryginalne oczywiście załączam. Ze względu na niski przebieg nie wymieniane były jeszcze ani panewki korbowodów, ani nastawniki przepustnic. Wyposażanie praktycznie pełne (nawigacja CCC, BT, kute felgi 19 Fuchs, zawieszenie adaptacyjne, tylna żaluzja itp. itd.), nie ma tylko szyberdachu (czyli jest dach wzmacniany włóknem węglowym), rozszerzonej skóry i nagłośnienia HK. W zeszłym roku poduszka kierowcy wymieniona w ramach akcji serwisowej.
Z ciekawostek, E92 M3 produkowane na rynek Japoński od początku miały zawieszenie obniżone o 10 mm które później wykorzystano w pakiecie competition, można to sprawdzić po numerach części.
Co do wad samochodu, do ideału sporo brakuje lakierowi, jest oryginalny ale ma sporo odprysków, wżerów i kilka zarysowań (nic do blachy). I jak to w kilkunastoletnim BMW niektóre plastik wnętrza obłażą lub się kleją, ale bez dramatu.
Za mojej kadencji nie użytkowany w zimę, garażowany, kilka razy na torze (na kołach opony Cup2, już po okresie swojej świetności). Serwisowany na bieżąco, nic nie czeka na naprawę.
Zdecydowany nabywca na pewno zdoła tu coś utargować, ale bez przesady, więc bez propozycji typu 90 tys. proszę.
Mogę oczywiście udzielić jeszcze wielu bardziej szczegółowych informacji i mam mnóstwo zdjęć, łącznie z tymi z Japonii.
Kontakt na początek PW, potem telefon lub whatsapp.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2020 14:49 przez noktoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
I wciąż pozostaje pewna przestrzeń do negocjacji.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2020 14:49 przez noktoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Z seryjnymi kierownicą i drążkiem taniej. Tym samym pole do negocjacji mocno się kurczy.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2020 14:51 przez noktoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Kurw@ nie znam Twojego auta, zakładając że jest ok... z takim przebiegiem nie wiem co jest nie tak obecnie ze sprzedażą M3 w PL. Albo rynek się przesycił albo po prostu musi być w ch tanio.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Napewno nie bez znaczenia jest tutaj skrzynia. Inna sprawa, że na takie auto już po prostu trzeba amatora, to nie 320d
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Ewidentnie to nie jest dobry czas na sprzedawanie takich samochodów. Jedyne oferty to takie poniżej 90k (nie z forum), najwyraźniej teraz ludzie polują wyłącznie na covidowe okazje. Ja mam na oku coś nowego, stąd ogłoszenie, ale nie mam też wielkiego ciśnienia żeby M3 sprzedać, szczególnie za relatywnie śmieszne pieniądze. Oczywiście skrzynia też ma w całej sytuacji swój udział, w PL popyt na manuale jest znikomy, ale gdyby to było DKG to i cena była by odpowiednio wyższa.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Duży wpływ na sprzedaż ma tez to czy jest to przedlift czy polift, przedlift dużo trudniej sprzedać
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Emka dostała wczoraj nowy olej i nowy płyn hamulcowy. A kilka dni wcześniej przeszła badanie technicznej, diagności byli pod wrażeniem stanu samochodu (jak co roku). Nic tylko wsiadać i jeździć.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2020 14:49 przez noktoto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: śr cze 19, 2019 20:02
- Auto: Bmw m3 e92
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Jest martwy sezon na mki. Moja z 2009 roku po serwisie panewek stoi za 100k i tylko dwa telefony z ofertami poniżej 90...
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Nowe zdjęcia w albumie. Starałem się pokazać wszystkie mankamenty, szczególnie stan lakieru.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Ostatnia szansa.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2020 14:50 przez noktoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E92 M3 manual jerezschwarz
Nieaktualne. Pozdrawiam