BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Oferty sprzedaży samochodów BMW ///M i podobnych
Marchewa
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 01, 2015 00:43
Auto: M3

BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Post autor: Marchewa » pt sty 13, 2017 14:26

Teraz moja kolej...

http://allegro.pl/bmw-m3-individual-sup ... 88009.html" onclick="window.open(this.href);return false;

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Post autor: OLSZI » pt sty 13, 2017 17:43

Wysłałem Ci pw czekam na nr telefonu i jestem poważnie zainteresowany znam auto oglądałem je już. Pozdrawiam

brus_ik
Posty: 94
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 14:33
Auto: M3 E46, M3 E36 S62B50, E30, X5
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Re: BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Post autor: brus_ik » pt sty 13, 2017 23:41

Witam

Ten wykres z aukcji to na prawdę nie najlepiej wygląda. Gdyby nie ewidentny uślizg na rolkach w zakresie 5600-6200 obr/min nie było by nawet 280km bo widać wyraźnie, że przy 5400 obr/min moc przestaje już rosnąc i moment obrotowy spada.

Sprawę samych obrotów pominę bo najprawdopodobniej ktoś po prostu przy kalibracji przed pomiarem się nie przyłożył wiedząc, że nie wpłynie to na tej hamowni na samą wartość mocy i momentu - będą jedynie podane przy nieprawdziwych prędkościach obrotowych wału korbowego...

Przyczyna takiego stanu może być na prawdę błacha, co nie zmienia faktu, że jak wspomniałem na początku nie zachęca to do zakupu kogoś kto ma podstawowe pojęcie o tym jak taki wykres powinien wyglądać i dlaczego może wyglądać aktualnie tak jak ten u Ciebie.

Żeby nie było że się przyp...am ;) Twój wykres dla porównania:
Obrazek

Wykres mojego M3 E46 2004r około 110tyś. przebiegu - bardzo podobny do Twojego tylko bez uślizgu na końcu.
Obrazek

Wykres tego samego M3 - pomiar zrobiony jeden dzień później na tej samej hamowni, w prawie identycznych warunkach. Zmieniony przepływomierz na nowy bo po diagnostyce i kilku pomiarach został głównym podejrzanym. Oprócz tego zlikwidowana nieszczelność w dolocie za przepływomierzem - otwór o średnicy około 8mm - wysunięty wężyk od spływu oleju z plenum kolektora ssącego do miski olejowej.
Obrazek

Nałożone oba wykresy na siebie:
Obrazek

Około dwa tygodnie później było jeszcze jedno hamowanie - po regulacji luzów zaworowych i wymianie świec oraz 6 cewek zapłonowych na nowe. Wynik 346km. Nie mam niestety wykresu bo padł laptop na którym się znajdował. Również na tej samej hamowni i przyu zbliżonej temperaturze oraz ciśnieniu.

Z ciekawostek które mnie osobiście trochę zaskoczyły - 50 koni mechanicznych różnicy z dnia na dzień a efektu łał jakoś nie było - jechała górą nieco żwawiej ale nie było tak, żeby wydawało się, że wcześniej to była popsuta a teraz to zpie.... :)

pvtrvk
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 14, 2017 11:16
Auto: e46

Re: BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Post autor: pvtrvk » sob sty 14, 2017 11:18

Bardzo słuszna uwaga brus_ik.
Auto raczej nie jest w najlepszym stanie, stąd ta niska cena.
Dodatkowo auto pewnie powypadkowe

Marchewa
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 01, 2015 00:43
Auto: M3

Re: BMW M3 INDIVIDUAL - SUPERSPRINT BILSTEIN

Post autor: Marchewa » sob sty 14, 2017 13:47

Dzięki wielkię za uwagę brus_ik nie jestem expertem w tej dziedzinie ale to co mówisz zdecydowanie ma sens.
Jeśli samochód nie uda mi sie sprzedać zdecydowanie wezmę go na obroty i dopilnuje aby wykres kolejnym razem był odpowiedni.
Cena samochodu jest niska i atrakcyjna ponieważ dostałem ofertę kupna mieszkania w Rzeszowie za bardzo dobre pieniądze stąd też sprzedaje samochody M3 oraz E92

ODPOWIEDZ