M3 E46 SMG/19"/Titansilber/
: czw wrz 29, 2016 14:25
http://mforum.com.pl/viewtopic.php?f=17&t=3439" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba czas się w końcu rozstać. Przez ostatni rok autem nie jeździłem (za dużo obowiązków i nie tylko). W międzyczasie zrobiłem panewki, pierścienie, głowicę - myślałem, że dla siebie i przez te miesiące płaciłem te wredne podatki, ale jednak decyzja jest taka, że auto idzie pod młotek. A poszło dobre 20tys. na 'dopieszczanie'.
Kilka słów o samochodzie.
Przebieg... uwaga 270tys z czego praktycznie 200 zrobiłem ja i wiem jak był jeżdżony. Służył mi w zasadzie wyłącznie do długich przejazdów autostradami i ekspresówkami (głównie na trasie Wiedeń-Kraków-Wiedeń). Jak ktoś uparty może zweryfikować - auto miało zainstalowany monitoring GPS uniqa safeline, tak więc na życzenie można to zbadać
Mimo ambitnych planów, nigdy nie pojechaliśmy na tor - nie było czas a pewnie i przygotowania mojej osoby. O tym jak było jeżdżone pod moim panowaniem świadczy fakt, że średnie spalanie miałem niższe od deklarowanego przez producenta (10.9 max) oraz to, że przez cały okres eksploatacji nie musiałem wymieniać sprzęgła. (Teraz, mając auto w serwisie już dla przyzwoitości wymieniłem
).
Samochód to w zasadzie seryjna E46 z 06/2004 (zarówno produkcja jak i I rejestracja). nie miała wypadku (poza wspomnianym kiedyś otarciem o rower - co zostało naprawione). Miałem również raz przerysowaną maskę i kilka odprysków na zderzaku przednim - wszystko zrobione.
Wyposażenie to max tego co było wówczas dostępne - za wyjątkiem czujników parkowania z tyłu, i webasto
[*] Wersja po lifcie. Nie obarczona chorobami wieku dziecięcego silnika (jak 2000 i 2001)
[*] Kolor: Titansilber
[*] Skrzynia SMG - działała i działa bezproblemowo w każdym trybie. Jeśli nie szukasz auta do driftu - moim zdaniem fajna opcja. Pali tak mało jak manual, jest delikatniejsza dla sprzęgła, i jest niezastąpiona gdy... nie chce się machać łopatkami. Ma też dwustopniowy launch control - przetestowałem raz w życiu i mi wystarczy.
[*] Seryjnie felgi 19" (jedyny legalny w Austrii rozmiar na 19' to był 225/40r19 i 255/35r19) Na życzenie mam komplet 18" oryginalnych felg zimówek nabytych wraz z autem (legalny rozmiar zimówek to był 225/40r18), które można bez problemu uzywać nawet po instalacji zacisków z CSL
[*] Wnętrze czarna skóra, wykończenia ze szczotkowanego aluminium. Serio jeżdżone raz w tygodniu.
[*] Samochód serwisowany w pełni zgodnie z harmonogramem, jeżdzony na TWS (wiem, niektórzy uważają, że są lepsze, ale ja nie szalałem]. regularna wymiana płynów jak nakazano.
[*] Auto nie wymagało żadnych dolewek pomiędzy serwisami olejowymi.
[*] Regularna wymiana tarcz i klocków, oraz serwis zacisków. Na to austriacy byli zawsze cięci.
[*] Poza drobiazgami na wszystkie części posiadam rachunki i faktury.
[*] Blacharsko praktycznie igiełka.
[*] Kupować i jeździć - jedyna inwestycja w najbliższym czasie to pewnie tylne opony i może za parę tysi olej z filtrem. Z całą resztą powinien być spokój na długie kilometry (hamulce dopiero co zrobione przód i tył, sprzęgło nowe, głowica zrobiona, vanos sprawdzony, luzy zaworowe też, nowy łańcuch i napinacze rozrządu)
Na priv służę wszelkimi informacjami, dokładniejszymi fotkami itd.
795 573 777
Chyba czas się w końcu rozstać. Przez ostatni rok autem nie jeździłem (za dużo obowiązków i nie tylko). W międzyczasie zrobiłem panewki, pierścienie, głowicę - myślałem, że dla siebie i przez te miesiące płaciłem te wredne podatki, ale jednak decyzja jest taka, że auto idzie pod młotek. A poszło dobre 20tys. na 'dopieszczanie'.
Kilka słów o samochodzie.
Przebieg... uwaga 270tys z czego praktycznie 200 zrobiłem ja i wiem jak był jeżdżony. Służył mi w zasadzie wyłącznie do długich przejazdów autostradami i ekspresówkami (głównie na trasie Wiedeń-Kraków-Wiedeń). Jak ktoś uparty może zweryfikować - auto miało zainstalowany monitoring GPS uniqa safeline, tak więc na życzenie można to zbadać


Samochód to w zasadzie seryjna E46 z 06/2004 (zarówno produkcja jak i I rejestracja). nie miała wypadku (poza wspomnianym kiedyś otarciem o rower - co zostało naprawione). Miałem również raz przerysowaną maskę i kilka odprysków na zderzaku przednim - wszystko zrobione.
Wyposażenie to max tego co było wówczas dostępne - za wyjątkiem czujników parkowania z tyłu, i webasto

[*] Wersja po lifcie. Nie obarczona chorobami wieku dziecięcego silnika (jak 2000 i 2001)
[*] Kolor: Titansilber
[*] Skrzynia SMG - działała i działa bezproblemowo w każdym trybie. Jeśli nie szukasz auta do driftu - moim zdaniem fajna opcja. Pali tak mało jak manual, jest delikatniejsza dla sprzęgła, i jest niezastąpiona gdy... nie chce się machać łopatkami. Ma też dwustopniowy launch control - przetestowałem raz w życiu i mi wystarczy.
[*] Seryjnie felgi 19" (jedyny legalny w Austrii rozmiar na 19' to był 225/40r19 i 255/35r19) Na życzenie mam komplet 18" oryginalnych felg zimówek nabytych wraz z autem (legalny rozmiar zimówek to był 225/40r18), które można bez problemu uzywać nawet po instalacji zacisków z CSL
[*] Wnętrze czarna skóra, wykończenia ze szczotkowanego aluminium. Serio jeżdżone raz w tygodniu.
[*] Samochód serwisowany w pełni zgodnie z harmonogramem, jeżdzony na TWS (wiem, niektórzy uważają, że są lepsze, ale ja nie szalałem]. regularna wymiana płynów jak nakazano.
[*] Auto nie wymagało żadnych dolewek pomiędzy serwisami olejowymi.
[*] Regularna wymiana tarcz i klocków, oraz serwis zacisków. Na to austriacy byli zawsze cięci.
[*] Poza drobiazgami na wszystkie części posiadam rachunki i faktury.
[*] Blacharsko praktycznie igiełka.
[*] Kupować i jeździć - jedyna inwestycja w najbliższym czasie to pewnie tylne opony i może za parę tysi olej z filtrem. Z całą resztą powinien być spokój na długie kilometry (hamulce dopiero co zrobione przód i tył, sprzęgło nowe, głowica zrobiona, vanos sprawdzony, luzy zaworowe też, nowy łańcuch i napinacze rozrządu)
Na priv służę wszelkimi informacjami, dokładniejszymi fotkami itd.
795 573 777