E39 M5 czy E60 550i?

1998-2003 | silnik: S62B50
Tomak
Posty: 156
Rejestracja: ndz sie 07, 2011 03:32
Lokalizacja: Kraków

E39 M5 czy E60 550i?

Post autor: Tomak » czw maja 23, 2013 12:32

Witam,

Mam oto taki dylemat na chwile obecna. Glownie chodzi mi oczywiscie o awaryjnosc tych dwoch aut i na co ewentualnie zwrocic uwage przy kupowaniu. Ma byc to auto do codziennej jazdy i do wypadu na tor sporadycznie. Po przejrzeniu rynku obstawiam finalnie te dwa modele bo nic innego ciekawego znalesc nie moge. Chce kupic auto pod 400 kucy w dobrym stanie z niskim przebiegiem okolo 50tys km. Widze ze na mobile.de mozna takie wyhaczyc.

Ile wedlug Was jest warte M5 e39 w dobrym stanie z przebiegiem 50tys bo nie chce przeplacic. ???

Rowniez chcialbym sie dowiedziec co z tymi vanosami sie dzieje bo slyszalem ze padaja i malo kto w PL potrafi ustawic rozrzad i ogarnac V8. Chce kupic auto ktorym bede czesciej jezdzil niz naprawial. Czy ktos moze polecic jakis dobry warsztat w PL ktory ogarnia M5 e39 za rozsadne pieniadze??

Na temat E60 550i jeszcze nic nie czytalem ale tez mi sie obilo o uszy ze sie sypie. Tylko pytanie co dokladnie i w jakim tepie. Jesli ktos byl uzytkownikiem tego auto to niech sie wypowie. dzieki

Awatar użytkownika
BavarianWorks
Posty: 29
Rejestracja: śr maja 15, 2013 20:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 czy E60 550i?

Post autor: BavarianWorks » czw maja 23, 2013 12:50

Zarówno jedno i drugie na tor pasuje jak świni siodło.

E39 M5 z przebiegiem 50kkm oceniłbym na 25-28K Eur.

Co do remontu S62 - zapraszamy, już dwie forumowe S62 przeszły takie operacje, służymy pomocą w tym temacie, ten silnik nie ma dla nas zagadek.


E60 550i z N62 ma problemy z wodą, aczkolwiek również do naprawienia. To czy usterka wystapi jest kwestią loteryjną. Również inne mniejsze awarie się przydarzają, jak wszędzie.
http://www.bavarianworks.pl
OLEJE I CHEMIA LIQUI MOLY, CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE OE/OEM

ODPOWIEDZ