Witam,
Mam oto taki dylemat na chwile obecna. Glownie chodzi mi oczywiscie o awaryjnosc tych dwoch aut i na co ewentualnie zwrocic uwage przy kupowaniu. Ma byc to auto do codziennej jazdy i do wypadu na tor sporadycznie. Po przejrzeniu rynku obstawiam finalnie te dwa modele bo nic innego ciekawego znalesc nie moge. Chce kupic auto pod 400 kucy w dobrym stanie z niskim przebiegiem okolo 50tys km. Widze ze na mobile.de mozna takie wyhaczyc.
Ile wedlug Was jest warte M5 e39 w dobrym stanie z przebiegiem 50tys bo nie chce przeplacic. ???
Rowniez chcialbym sie dowiedziec co z tymi vanosami sie dzieje bo slyszalem ze padaja i malo kto w PL potrafi ustawic rozrzad i ogarnac V8. Chce kupic auto ktorym bede czesciej jezdzil niz naprawial. Czy ktos moze polecic jakis dobry warsztat w PL ktory ogarnia M5 e39 za rozsadne pieniadze??
Na temat E60 550i jeszcze nic nie czytalem ale tez mi sie obilo o uszy ze sie sypie. Tylko pytanie co dokladnie i w jakim tepie. Jesli ktos byl uzytkownikiem tego auto to niech sie wypowie. dzieki
E39 M5 czy E60 550i?
- BavarianWorks
- Posty: 29
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 20:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E39 M5 czy E60 550i?
Zarówno jedno i drugie na tor pasuje jak świni siodło.
E39 M5 z przebiegiem 50kkm oceniłbym na 25-28K Eur.
Co do remontu S62 - zapraszamy, już dwie forumowe S62 przeszły takie operacje, służymy pomocą w tym temacie, ten silnik nie ma dla nas zagadek.
E60 550i z N62 ma problemy z wodą, aczkolwiek również do naprawienia. To czy usterka wystapi jest kwestią loteryjną. Również inne mniejsze awarie się przydarzają, jak wszędzie.
E39 M5 z przebiegiem 50kkm oceniłbym na 25-28K Eur.
Co do remontu S62 - zapraszamy, już dwie forumowe S62 przeszły takie operacje, służymy pomocą w tym temacie, ten silnik nie ma dla nas zagadek.
E60 550i z N62 ma problemy z wodą, aczkolwiek również do naprawienia. To czy usterka wystapi jest kwestią loteryjną. Również inne mniejsze awarie się przydarzają, jak wszędzie.