UUC evo 3
UUC evo 3
Cześć,
Panowie i być może Panie Zastanawiam się mocno nad zakupem tego wynalazku:
http://www.turnermotorsport.com/p-3507- ... -540i.aspx
Proszę o opinie od Was, jeżeli mieliście z tym do czynienia, oraz rzucam luźno do końca tygodnia pomysł, aby chętne osoby zglosiły się do mnie, to zrobimy większe zamówienie. Powinno dać się coś urwać z ceny, a ta ze strony razem z przesyłką do Warszawy wynosi ok. 550 USD. Jak nie będzie chętnych- wielkie "L" dla nich i sam spróbuję
pzdr,
Dominik
Panowie i być może Panie Zastanawiam się mocno nad zakupem tego wynalazku:
http://www.turnermotorsport.com/p-3507- ... -540i.aspx
Proszę o opinie od Was, jeżeli mieliście z tym do czynienia, oraz rzucam luźno do końca tygodnia pomysł, aby chętne osoby zglosiły się do mnie, to zrobimy większe zamówienie. Powinno dać się coś urwać z ceny, a ta ze strony razem z przesyłką do Warszawy wynosi ok. 550 USD. Jak nie będzie chętnych- wielkie "L" dla nich i sam spróbuję
pzdr,
Dominik
Wtedy czuję, że żyje
Re: UUC evo 3
Ja mam w M3, Bubu ma w M5. W połączeniu z DSSR'em bardzo fajna sprawa. Ja sobie chwalę, Bubu też.
Re: UUC evo 3
Ja ściągałem od producenta. Produkt fajny ale podejście do klienta straszne.
Re: UUC evo 3
Nie warte tej kasy. Lepsze niż seryjne ciupkę, ale nadal nie urwya dupy.
Re: UUC evo 3
Nie wiem jak sam sport shifter ale z dssrem jest potężna różnica. Moim zdaniem warto, bo seryjnych chodzi strasznie.
Re: UUC evo 3
A moim zdaniem po wymianie wszystkiego na nowe seryjne działa nie na tyle gorzej, żeby iść aż w takie koszta.
Empirycznie oczywiście to sprawdziłem, DSSR w teori owszem jest zajebisty, w praktyce aż tak zajebisty nie jest.
Ja kupiłem dwa razy, pierwszy i ostatni.
Empirycznie oczywiście to sprawdziłem, DSSR w teori owszem jest zajebisty, w praktyce aż tak zajebisty nie jest.
Ja kupiłem dwa razy, pierwszy i ostatni.
Re: UUC evo 3
Może to kwestia osobistych preferencji i zużycia seryjnego systemu, ale moja eMka miała 11k km jak ją kupiłem i drążek chodził tragicznie. Po zmianie na cały zestaw UUC chodzi o niebo lepiej. Dalej nie jest tak jak moim zdaniem być powinno w samochodzie za te pieniądze ale już jest OK. Ewentualnie seria bardzo krótko żyje...
Mii w każdym razie seryjny drążek z przebiegiem 11+k km bardzo przeszkadzał.
Mii w każdym razie seryjny drążek z przebiegiem 11+k km bardzo przeszkadzał.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: UUC evo 3
W emkach te drążki chodzą beznadziejnie i w M5 e39 i w M3 e36 E46 dlatego wolałem SMG nie wiem jak w E92.
Re: UUC evo 3
Dokładnie Mały, te same wrażenia i wybór SMG był jedną z naturalnych konsekwencji tego, że wybierak chodził niebo lepiej w jakichś VAG'owskich pierdziawkach TDI...(i napiszę też na marginesie, zupełnie szczerze: po licznych testach naprawdę bardziej odpowiadało mi SMG ze sprzęgłem i cała swoją tzw. "topornością", niż jakieś "silky smooth" DSG (ale to już inna inszość ).
Re: UUC evo 3
Uważaj. Zaraz wszyscy się na ciebie rzucą że to niemożliweLassie pisze:wybierak chodził niebo lepiej w jakichś VAG'owskich pierdziawkach TDI...
Ja mimo wszystko wolę manuala, chociaż wymagał on modyfikacji. Niestety nawet gdyby wybierak nie miał najmniejszego luzu to i tak na drążku będzie całkiem spory luz, gdyż takowy jest na skrzyni. Może to cena jaką się płaci za wytrzymałość, która jest wystarczająca nawet do 1200konnych potworów
Re: UUC evo 3
Bardzo latwo przez te drazki w bmw popsuc calkiem fajne skrzynie, potwierdzam.
Re: UUC evo 3
panowie odgrzewam...czy ktoś z Was który montował DSSR'a ma jeszcze w klamotach seryjny drążek wybieraka i chce się go pozbyć?
Re: UUC evo 3
Jeżeli potrzebujesz z e46 to ja wciąż takowy posiadam.
Re: UUC evo 3
jeśli jest taki sam jak w E39 to tak - potrzebuje po prostu na wzór, żeby wykonać coś na wzór tego DSSR...szkoda płacić za kawałek pręta z nierdzewki 150 dolców