UUC evo 3

1998-2003 | silnik: S62B50
domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

UUC evo 3

Post autor: domeqctr » czw lip 05, 2012 10:16

Cześć,
Panowie i być może Panie :) Zastanawiam się mocno nad zakupem tego wynalazku:

http://www.turnermotorsport.com/p-3507- ... -540i.aspx

Proszę o opinie od Was, jeżeli mieliście z tym do czynienia, oraz rzucam luźno do końca tygodnia pomysł, aby chętne osoby zglosiły się do mnie, to zrobimy większe zamówienie. Powinno dać się coś urwać z ceny, a ta ze strony razem z przesyłką do Warszawy wynosi ok. 550 USD. Jak nie będzie chętnych- wielkie "L" dla nich i sam spróbuję :wink:

pzdr,
Dominik
Wtedy czuję, że żyje :)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » czw lip 05, 2012 12:03

Ja mam w M3, Bubu ma w M5. W połączeniu z DSSR'em bardzo fajna sprawa. Ja sobie chwalę, Bubu też.

domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: UUC evo 3

Post autor: domeqctr » czw lip 05, 2012 15:06

Jest jakieś źródło z Europy ?
Wtedy czuję, że żyje :)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » czw lip 05, 2012 15:19

Ja ściągałem od producenta. Produkt fajny ale podejście do klienta straszne.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: rypik » czw lip 05, 2012 16:02

Nie warte tej kasy. Lepsze niż seryjne ciupkę, ale nadal nie urwya dupy.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » czw lip 05, 2012 16:31

Nie wiem jak sam sport shifter ale z dssrem jest potężna różnica. Moim zdaniem warto, bo seryjnych chodzi strasznie.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: rypik » czw lip 05, 2012 16:52

A moim zdaniem po wymianie wszystkiego na nowe seryjne działa nie na tyle gorzej, żeby iść aż w takie koszta.

Empirycznie oczywiście to sprawdziłem, DSSR w teori owszem jest zajebisty, w praktyce aż tak zajebisty nie jest.

Ja kupiłem dwa razy, pierwszy i ostatni.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » czw lip 05, 2012 17:00

Może to kwestia osobistych preferencji i zużycia seryjnego systemu, ale moja eMka miała 11k km jak ją kupiłem i drążek chodził tragicznie. Po zmianie na cały zestaw UUC chodzi o niebo lepiej. Dalej nie jest tak jak moim zdaniem być powinno w samochodzie za te pieniądze ale już jest OK. Ewentualnie seria bardzo krótko żyje...

Mii w każdym razie seryjny drążek z przebiegiem 11+k km bardzo przeszkadzał.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: UUC evo 3

Post autor: --==maly==---- » czw lip 05, 2012 23:13

W emkach te drążki chodzą beznadziejnie i w M5 e39 i w M3 e36 E46 dlatego wolałem SMG nie wiem jak w E92.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: UUC evo 3

Post autor: Lassie » pt lip 06, 2012 00:01

Dokładnie Mały, te same wrażenia i wybór SMG był jedną z naturalnych konsekwencji tego, że wybierak chodził niebo lepiej w jakichś VAG'owskich pierdziawkach TDI...(i napiszę też na marginesie, zupełnie szczerze: po licznych testach naprawdę bardziej odpowiadało mi SMG ze sprzęgłem i cała swoją tzw. "topornością", niż jakieś "silky smooth" DSG (ale to już inna inszość ;) ).

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » pt lip 06, 2012 00:50

Lassie pisze:wybierak chodził niebo lepiej w jakichś VAG'owskich pierdziawkach TDI...
Uważaj. Zaraz wszyscy się na ciebie rzucą że to niemożliwe :mrgreen:

Ja mimo wszystko wolę manuala, chociaż wymagał on modyfikacji. Niestety nawet gdyby wybierak nie miał najmniejszego luzu to i tak na drążku będzie całkiem spory luz, gdyż takowy jest na skrzyni. Może to cena jaką się płaci za wytrzymałość, która jest wystarczająca nawet do 1200konnych potworów :)

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: Camil » sob lip 07, 2012 14:13

Bardzo latwo przez te drazki w bmw popsuc calkiem fajne skrzynie, potwierdzam.

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: UUC evo 3

Post autor: pauldv8 » śr lut 20, 2013 12:11

panowie odgrzewam...czy ktoś z Was który montował DSSR'a ma jeszcze w klamotach seryjny drążek wybieraka i chce się go pozbyć? :>

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: UUC evo 3

Post autor: kostek_ja » śr lut 20, 2013 12:49

Jeżeli potrzebujesz z e46 to ja wciąż takowy posiadam.

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: UUC evo 3

Post autor: pauldv8 » śr lut 20, 2013 13:18

jeśli jest taki sam jak w E39 to tak - potrzebuje po prostu na wzór, żeby wykonać coś na wzór tego DSSR...szkoda płacić za kawałek pręta z nierdzewki 150 dolców :)

ODPOWIEDZ