Sprężyny obniżajace
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
- Auto: e36 coupe
Sprężyny obniżajace
Siema.
Od dluższego czasu szukam sprężyn do swojej m5 i nic ciekawego nie moge znaleść.
Jak sie dowiadywalem to do m5 przewaznie sa -25mm, -30mm natomiast do 540 idzie znalesc 50/30 czy nawet 60/40.
Moje pytanie czy sprezyny m5 a 540 to jest to samo ? Moze ktos przerabial temat, uprzedzajac pytanie nie chce gwintu ani tez nie chodzi mi o mega glebe po prostu auto za wysoko stoi i chce to poprawic
Od dluższego czasu szukam sprężyn do swojej m5 i nic ciekawego nie moge znaleść.
Jak sie dowiadywalem to do m5 przewaznie sa -25mm, -30mm natomiast do 540 idzie znalesc 50/30 czy nawet 60/40.
Moje pytanie czy sprezyny m5 a 540 to jest to samo ? Moze ktos przerabial temat, uprzedzajac pytanie nie chce gwintu ani tez nie chodzi mi o mega glebe po prostu auto za wysoko stoi i chce to poprawic
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Sprężyny obniżajace
eibachy prokit będą pasować od wersii V8, są na allegro
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
- Auto: e36 coupe
Re: Sprężyny obniżajace
dzięki zawsze to jakaś opcja szkoda tylko,że obniża -35mm/30mm - boję się, że to trochę mało będzie jednak
Re: Sprężyny obniżajace
Analizowałem ostatnio temat sprężyn. Wierz mi, 30mm to max a i tak istnieje ryzyko przedwczesnego zużycia amortyzatorów. Do 25mm nic się nie powinno dziać. Przy 50mm i więcej seryjne amortyzatory skończą się szybciej niż Ci się wydaje a do tego momentu będą pracowały cały czas poza zakresem, mogą dobijać i spowodować ogólne pogorszenie prowadzenia.
Nie rozumiem awersji do gwintu, wszystkim kojarzy się z betonem. Do swojej byłej e90 330i kupiłem gwint AP (licencja KW) za trochę ponad 2k, jeden za bardziej miękkich gwintów. Zrobiłbym to ponownie bez najmniejszego namysłu. Wiadomo, że trochę twardziej niż zwykły zawias, ale jak na gwint to dość miękko. Trzymanie w zakręcie za to bajka i wszystko pracuje w zawiasie jak należy.
Nie rozumiem awersji do gwintu, wszystkim kojarzy się z betonem. Do swojej byłej e90 330i kupiłem gwint AP (licencja KW) za trochę ponad 2k, jeden za bardziej miękkich gwintów. Zrobiłbym to ponownie bez najmniejszego namysłu. Wiadomo, że trochę twardziej niż zwykły zawias, ale jak na gwint to dość miękko. Trzymanie w zakręcie za to bajka i wszystko pracuje w zawiasie jak należy.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
- Auto: e36 coupe
Re: Sprężyny obniżajace
Dobrze wiem co to gwint, tylko nie chce go pakować do mki która ma świeże amory i de facto będzie sprzedawana w najbliższej. Dzięki za opinie, założe prawdopodobnie tego pro kitaJuras pisze:Analizowałem ostatnio temat sprężyn. Wierz mi, 30mm to max a i tak istnieje ryzyko przedwczesnego zużycia amortyzatorów. Do 25mm nic się nie powinno dziać. Przy 50mm i więcej seryjne amortyzatory skończą się szybciej niż Ci się wydaje a do tego momentu będą pracowały cały czas poza zakresem, mogą dobijać i spowodować ogólne pogorszenie prowadzenia.
Nie rozumiem awersji do gwintu, wszystkim kojarzy się z betonem. Do swojej byłej e90 330i kupiłem gwint AP (licencja KW) za trochę ponad 2k, jeden za bardziej miękkich gwintów. Zrobiłbym to ponownie bez najmniejszego namysłu. Wiadomo, że trochę twardziej niż zwykły zawias, ale jak na gwint to dość miękko. Trzymanie w zakręcie za to bajka i wszystko pracuje w zawiasie jak należy.

Re: Sprężyny obniżajace
Pro kit bedzie git ;-)
Re: Sprężyny obniżajace
Potwierdzam, ProKit jest bardzo fajny w codziennej eksploatacji.
Obecnie mam B14 i mam widać w okolicy za słabe drogi, bo trochę meczy.
Obecnie mam B14 i mam widać w okolicy za słabe drogi, bo trochę meczy.