Poszukuje speca od silników s62

1998-2003 | silnik: S62B50
Farenthide
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 26, 2008 02:02
Lokalizacja: Wwa

Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Farenthide » śr gru 23, 2009 00:19

Witam wszystkich
Poszukuję speca od silników s62 który miał by wszystkie potrzebne przyrządy do regulacji Vanosa po wymianie napinaczy.
Najchętniej oddał bym auto Sebastianowi (Allcar) ale z braku potrzebnych narzędzi nie może się jej podjąć, co prawda polecał mi wyprawę do Berlina lecz na razie jest to za droga impreza więc musze szukać w Polsce (mam inny kosztowny "projekt")

Z góry dziekuję.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Bombel » śr gru 23, 2009 00:21

Ciężki temat w Polsce niestety, z tego co się orientuję i z opinii wielu klientów wiem, że nie daj Bóg dać to komukolwiek, kto myśli, że to potrafi zrobić.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Farenthide
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 26, 2008 02:02
Lokalizacja: Wwa

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Farenthide » śr gru 23, 2009 00:37

W takim razie strach pomyśleć, o tym że emka będzie musiała kisić się w garażu przez kilka najbliższych miesięcy, jeżeli nic sie w kraju nie znajdzie...

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: boogie » śr gru 23, 2009 03:07

No to kuźwa mamy niezłą cywilizacje :oops:

Nawet ASO nie będzie w stanie tego zrobić ?

Wie ktoś, ile w Berlinie kosztuje taka usługa w ichniejszym ASO ?
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Artur_M5 » śr gru 23, 2009 09:17

zadzwoń do stando we Wrocławiu. Wiem ze z e46 dali sobie rady i z tego co pamiętam e60 też już rozebrali i złożyli. Mówię oczywiście o M. Może i e39 pójdzie. Decyzja należy do Ciebie.
http://www.stando.pl/ Gdybyś w razie dzwonił, pytaj o Witka i powołaj się na mnie.
Pamiętam też że user Tomas M5 pisał kiedyś że ma gościa który daje sobie z tym radę. Może by rozeznać temat.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Marcin_Os » śr gru 23, 2009 10:54

MOżesz jeszcze spróbować u Pawłowskiego w Łomiankach, gadałem dzisiaj i mówią, że robili to już. W razie czego gadaj z Maćkiem, porządny człowiek.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: rypik » śr gru 23, 2009 17:56

Trzeba zdjąc vanosy w pozycji do montazu, a potem je założyć, jeżeli nie przesuniesz nic to będzie ok.

Zatrzymujac motor w pozycji vanosow nie do montazu, nawet ich łatwo nie wyjmiesz.

Farenthide
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 26, 2008 02:02
Lokalizacja: Wwa

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: Farenthide » pt gru 25, 2009 09:54

Dziękuje wszystkim za odzew :)

Mała lista części które według mnie wypadało by wymienić:
Napinacz łańcucha - 450 PLN
Kpl sprężyn 115 PLN
Kpl uszczelek 300 PLN (wliczając o-ringi do elektrozaworów)
No i tak profilaktycznie bo ostatnio ciągnie sporo benzyny 2x CPS (Czujniki przy wałkach rozrządu) 637 PLN
razem za same części 1 452 pln
Po wymianie myślę że miał bym spokój na następne 100 000 km
rypik - to za duża ingerencja w silnik jak dla mnie, wiadomo samemu bezpieczniej ale z tymi cholernymi vanosami wszytko sie może zdarzyć ...

Jeżeli coś pokręciłem proszę o poprawę.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Poszukuje speca od silników s62

Post autor: rypik » pt gru 25, 2009 13:29

CPSy kolego 4. Da radę sięgnąć z góry chociaż wymaga to nie lada chudych rączek i kombinacji, najwygodniej zmienić je przy okazji roboty sprzęgła - od dołu jest zdecydowanie łatwiej.

Na 100 000 km to 2x MAF i 4x sonda, chociaż te tylne rzadko się uwalają. 100KKM to dużo kilometrów. Zdążysz prawdopodobnie zrzucać skrzynię i przy okazji wydech więc można uprościć sobie choćby wykręcanie sond.

A napinacz łancucha bo Ci pękły plastikowe ślizgi, że tak zapytam z ciekawości dlaczego wymieniasz?

A co do układów Vanosa - jeżeli chcesz je rozbierać (żeby np. wymienić trybiki na ciaśniejsze) to chyba najbezpieczniej odesłać je choćby do Dr. Vanos'a.
Samo zdjęcie w pozycji montażowej z tego co się orientuje nie wymaga później nic do ich ustawienia pod warunkiem, że nic nie przesuniemy.

Może łożysko podpory wału, obejrzyj przy okazji, ewentualnie uszczelniacze dyfra jeżeli ktoś nie kochał swojego samochodu i robił głupoty na asfalcie.

ODPOWIEDZ