eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

1998-2003 | silnik: S62B50

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Przemooo » N lut 04, 2018 14:10

Straight pipes odnosi się wyminay końcowych tłumików na proste rury i o takiej zmianie piszę. Katy seria.
Przemooo
 
Posty: 295
Dołączył(a): Pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Pawel_M3GT » N lut 04, 2018 17:50

Moglby ktos zrobic zdjecie przez koncowki swojego Eisenmanna ?
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1836
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez KarolToJA » N lut 04, 2018 23:39

Przemooo napisał(a):Straight pipes odnosi się wyminay końcowych tłumików na proste rury i o takiej zmianie piszę. Katy seria.


czyli twierdzisz ze było 10km i 20nm różnicy Eisenmanny vs " brak tłumików " ? Z jakiegoś magicznego materiału są zrobione te puszki ze dają 10ps ? :lol:
KarolToJA
 
Posty: 133
Dołączył(a): Pt cze 05, 2015 21:05
Lokalizacja: Puławy
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Konrad95x » Pn lut 05, 2018 00:19

KarolToJA napisał(a):czyli twierdzisz ze było 10km i 20nm różnicy Eisenmanny vs " brak tłumików " ? Z jakiegoś magicznego materiału są zrobione te puszki ze dają 10ps ? :lol:


W necie znajdziesz więcej takich pomiarów...i nie uciekała tak moc jak moment...Ktoś tutaj na forum również robił pomiary, nie pamiętam czy nie Oz. Na Racelogiku również wychodziły jaja...oczywiście na niekorzyść SP... (jednakże nie mi było dane to mierzyć).

Ja jeździłem zupełnie kilka dni bez końcowego odcinka (od wysokości mostu do końca)... wówczas utrata "ciągu" była już zauważalna bez pomiarów.
Konrad95x
 
Posty: 563
Dołączył(a): Wt sie 25, 2009 21:28
Lokalizacja: Wawa
Auto: M5

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez KarolToJA » Pn lut 05, 2018 00:35

No magia panowie, szkoda ze nie mierzyłem swojego V8 na hamowni, bo może rzeczywiście zabiłem stado koni, dziwne jest to ze ja na braku tłumików wielokrotnie scigałem się z poliftem na eisenmanie race i szły łeb w łeb za każdym razem, dziwne jest też to ze moje V10 bez tłumików na serii wypluło 517km, czyli więcej od serii. Nie ma co się stresować bo mit powtarzany setki razy w internecie staje się prawdą :D Powodzenia w modach i niech moc będzie z wami, over and out.
KarolToJA
 
Posty: 133
Dołączył(a): Pt cze 05, 2015 21:05
Lokalizacja: Puławy
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez --==maly==---- » Pn lut 05, 2018 01:51

Dobrze pamiętasz Marcin Os robil kilka lat temu pomiary i SP coś zabierało w e39 ale nie pamiętam jak to dokładnie było.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY
--==maly==----
 
Posty: 2300
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 09:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 E92 Competition Individual

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Pawel_M3GT » Pn lut 05, 2018 03:35

Jezeli SP zabiera moc to Eisenmann Race z perforowanymi czterema rurami niby 63,5mm tez powinien cos zabrac. Przeciez to przelot.

Troche nie moge w to dowierzyc, ze wersja Race ma takie grube rury.
Mam na przyklad Bastucka A gr. do E36 3.2 i tam do tlumika ida dwie 60mm , a w tlumiku perforowane ida 45mm- czemu nie zrobili dalej dwoch 60mm ??
W G-Powerze ,Scorpionie to samo. W wielu glosnych wydechach do M3 E92 tez to samo - jedna gruba zmienia sie w dwie chudsze, supersprint do M5 E39 tak samo jedna 63.5 zmienia sie w perforowane 45mm. Wlasciwie w 100% sportowych wydechach jakie widzialem taka jest wlasnie zasada.
Wszystkiego jeszcze pewnie nie widzialem i chetnie zobacze :wink:
dlatego moglby ktos cyknac ta fotke rur przez koncowki w Eisenmannie :?:
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1836
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Przemooo » Pn lut 05, 2018 13:22

KarolToJA napisał(a):No magia panowie, szkoda ze nie mierzyłem swojego V8 na hamowni.


No właśnie, nie mierzyles więc nie wiesz, nie wiesz ile miało drugie auto, ale to dla Ciebie wyznacznik. Wiele osób mierzyło i choć subiektywnie tego nie czuć, bo jest głośniej i przyjemniej to mocy ubyło, co jak się trochę zagłębi w literaturę jest jasne.

Pawle seryjne puszki też są przelotowe.
Przemooo
 
Posty: 295
Dołączył(a): Pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez KarolToJA » Pn lut 05, 2018 18:09

Paweł, ani w E92, ani w E60 średnica rur w wydechu Oem się nie zmniejsza, w 335i też sie nie zmniejsza a w E39 oem oeszem się zmniejsza, ale nie na Eisie sam wiesz bo dziś dostałeś od nas zdjecie , od Y-pipe jest dosłownie kilka centymetrów do dekla.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
KarolToJA
 
Posty: 133
Dołączył(a): Pt cze 05, 2015 21:05
Lokalizacja: Puławy
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Mickey » Pn lut 05, 2018 22:04

Ja mam u siebie Eisenmanna Race nie od początku bo około roku od zakupu samochodu. Jedyne co zauważyłem na Eisie to to że auto "jakby ciut lepiej oddychało na dole" mam tu na myśli że lżej się wkręca na obroty od dołu ale czy lepiej jechała? Myślę że nie a jeśli nawet to bardziej czuło się to w głowie niż na szosie :grin: Pawełku zdjęcia wysłałem Ci dziś na Whatsup więc już wszystko wiesz :wink:
Avatar użytkownika
Mickey
 
Posty: 314
Dołączył(a): So lis 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Puławy
Auto: M5 E39 LCI '01

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Pawel_M3GT » Wt lut 06, 2018 02:31

KarolToJA napisał(a):Paweł, ani w E92, ani w E60 średnica rur w wydechu Oem się nie zmniejsza, w 335i też sie nie zmniejsza a w E39 oem oeszem się zmniejsza, ale nie na Eisie sam wiesz bo dziś dostałeś od nas zdjecie , od Y-pipe jest dosłownie kilka centymetrów do dekla.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Bardziej chodzilo mi o sportowe wydechy i sytuacje gdzie z jednej robia sie dwie rury. W seryjnym tlumiku z E92 M3 wchodza w niego dwie i dalej ida tez dwie dwie przez caly tlumik, nie cztery.
Robie kopie Eisenmannow do E39 M5 i zastanawiam sie jakie rury puscic w srodku. Chyba rzeczywiscie dam wchodzaca do tlumika 63.5 pozniej Y na dwie 60mm, skoro Eisenmann tak robi to czyba nie wplywa to negatywnie na moc itp.
a tu przyklad o co mi chodzilo:
Tlumik sportowy wersja Race dedykowany do M3 E92 :
Wdzodzaca rura to 70mm , ktora rozdziela sie na dwie wyraznie mniejsze rury 50mm i tak w wiekszosci sportowych wydechow do roznych emek jakie widzialem, Bastucki G-Powery, itp.
Obrazek Obrazek Obrazek

Mickey napisał(a):Ja mam u siebie Eisenmanna Race nie od początku bo około roku od zakupu samochodu. Jedyne co zauważyłem na Eisie to to że auto "jakby ciut lepiej oddychało na dole" mam tu na myśli że lżej się wkręca na obroty od dołu ale czy lepiej jechała? Myślę że nie a jeśli nawet to bardziej czuło się to w głowie niż na szosie :grin: Pawełku zdjęcia wysłałem Ci dziś na Whatsup więc już wszystko wiesz :wink:


Dzieki Slawku za zdjecia. Na oko rzeczywiscie wyglada na gruba rure okolo 60mm i w takim razie taka zrobie u siebie.

Fajnie by bylo zrobic pomiar na seryjnym wydechu lub na Supersprincie np Magnum ( ktory ma chude rury w srodku ) , a potem na Eisie Race.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1836
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Postprzez Pawel_M3GT » So mar 17, 2018 17:33

Orientuje sie ktos jaka srednice ma ta gruba rura w kolektorach supersrinta lub Evolve zaraz po zejsciu w jedna ?
Wyglada na 3 cale ( 76mm )
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1836
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Poprzednia strona

Powrót do E39 M5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron