eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

1998-2003 | silnik: S62B50
Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Przemooo » ndz lut 04, 2018 14:10

Straight pipes odnosi się wyminay końcowych tłumików na proste rury i o takiej zmianie piszę. Katy seria.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Pawel_M3GT » ndz lut 04, 2018 17:50

Moglby ktos zrobic zdjecie przez koncowki swojego Eisenmanna ?

KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: KarolToJA » ndz lut 04, 2018 23:39

Przemooo pisze:Straight pipes odnosi się wyminay końcowych tłumików na proste rury i o takiej zmianie piszę. Katy seria.
czyli twierdzisz ze było 10km i 20nm różnicy Eisenmanny vs " brak tłumików " ? Z jakiegoś magicznego materiału są zrobione te puszki ze dają 10ps ? :lol:

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Konrad95x » pn lut 05, 2018 00:19

KarolToJA pisze:czyli twierdzisz ze było 10km i 20nm różnicy Eisenmanny vs " brak tłumików " ? Z jakiegoś magicznego materiału są zrobione te puszki ze dają 10ps ? :lol:
W necie znajdziesz więcej takich pomiarów...i nie uciekała tak moc jak moment...Ktoś tutaj na forum również robił pomiary, nie pamiętam czy nie Oz. Na Racelogiku również wychodziły jaja...oczywiście na niekorzyść SP... (jednakże nie mi było dane to mierzyć).

Ja jeździłem zupełnie kilka dni bez końcowego odcinka (od wysokości mostu do końca)... wówczas utrata "ciągu" była już zauważalna bez pomiarów.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: KarolToJA » pn lut 05, 2018 00:35

No magia panowie, szkoda ze nie mierzyłem swojego V8 na hamowni, bo może rzeczywiście zabiłem stado koni, dziwne jest to ze ja na braku tłumików wielokrotnie scigałem się z poliftem na eisenmanie race i szły łeb w łeb za każdym razem, dziwne jest też to ze moje V10 bez tłumików na serii wypluło 517km, czyli więcej od serii. Nie ma co się stresować bo mit powtarzany setki razy w internecie staje się prawdą :D Powodzenia w modach i niech moc będzie z wami, over and out.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: --==maly==---- » pn lut 05, 2018 01:51

Dobrze pamiętasz Marcin Os robil kilka lat temu pomiary i SP coś zabierało w e39 ale nie pamiętam jak to dokładnie było.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Pawel_M3GT » pn lut 05, 2018 03:35

Jezeli SP zabiera moc to Eisenmann Race z perforowanymi czterema rurami niby 63,5mm tez powinien cos zabrac. Przeciez to przelot.

Troche nie moge w to dowierzyc, ze wersja Race ma takie grube rury.
Mam na przyklad Bastucka A gr. do E36 3.2 i tam do tlumika ida dwie 60mm , a w tlumiku perforowane ida 45mm- czemu nie zrobili dalej dwoch 60mm ??
W G-Powerze ,Scorpionie to samo. W wielu glosnych wydechach do M3 E92 tez to samo - jedna gruba zmienia sie w dwie chudsze, supersprint do M5 E39 tak samo jedna 63.5 zmienia sie w perforowane 45mm. Wlasciwie w 100% sportowych wydechach jakie widzialem taka jest wlasnie zasada.
Wszystkiego jeszcze pewnie nie widzialem i chetnie zobacze :wink:
dlatego moglby ktos cyknac ta fotke rur przez koncowki w Eisenmannie :?:

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Przemooo » pn lut 05, 2018 13:22

KarolToJA pisze:No magia panowie, szkoda ze nie mierzyłem swojego V8 na hamowni.
No właśnie, nie mierzyles więc nie wiesz, nie wiesz ile miało drugie auto, ale to dla Ciebie wyznacznik. Wiele osób mierzyło i choć subiektywnie tego nie czuć, bo jest głośniej i przyjemniej to mocy ubyło, co jak się trochę zagłębi w literaturę jest jasne.

Pawle seryjne puszki też są przelotowe.

KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: KarolToJA » pn lut 05, 2018 18:09

Paweł, ani w E92, ani w E60 średnica rur w wydechu Oem się nie zmniejsza, w 335i też sie nie zmniejsza a w E39 oem oeszem się zmniejsza, ale nie na Eisie sam wiesz bo dziś dostałeś od nas zdjecie , od Y-pipe jest dosłownie kilka centymetrów do dekla.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Mickey » pn lut 05, 2018 22:04

Ja mam u siebie Eisenmanna Race nie od początku bo około roku od zakupu samochodu. Jedyne co zauważyłem na Eisie to to że auto "jakby ciut lepiej oddychało na dole" mam tu na myśli że lżej się wkręca na obroty od dołu ale czy lepiej jechała? Myślę że nie a jeśli nawet to bardziej czuło się to w głowie niż na szosie :grin: Pawełku zdjęcia wysłałem Ci dziś na Whatsup więc już wszystko wiesz :wink:

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Pawel_M3GT » wt lut 06, 2018 02:31

KarolToJA pisze:Paweł, ani w E92, ani w E60 średnica rur w wydechu Oem się nie zmniejsza, w 335i też sie nie zmniejsza a w E39 oem oeszem się zmniejsza, ale nie na Eisie sam wiesz bo dziś dostałeś od nas zdjecie , od Y-pipe jest dosłownie kilka centymetrów do dekla.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bardziej chodzilo mi o sportowe wydechy i sytuacje gdzie z jednej robia sie dwie rury. W seryjnym tlumiku z E92 M3 wchodza w niego dwie i dalej ida tez dwie dwie przez caly tlumik, nie cztery.
Robie kopie Eisenmannow do E39 M5 i zastanawiam sie jakie rury puscic w srodku. Chyba rzeczywiscie dam wchodzaca do tlumika 63.5 pozniej Y na dwie 60mm, skoro Eisenmann tak robi to czyba nie wplywa to negatywnie na moc itp.
a tu przyklad o co mi chodzilo:
Tlumik sportowy wersja Race dedykowany do M3 E92 :
Wdzodzaca rura to 70mm , ktora rozdziela sie na dwie wyraznie mniejsze rury 50mm i tak w wiekszosci sportowych wydechow do roznych emek jakie widzialem, Bastucki G-Powery, itp.
Obrazek Obrazek Obrazek
Mickey pisze:Ja mam u siebie Eisenmanna Race nie od początku bo około roku od zakupu samochodu. Jedyne co zauważyłem na Eisie to to że auto "jakby ciut lepiej oddychało na dole" mam tu na myśli że lżej się wkręca na obroty od dołu ale czy lepiej jechała? Myślę że nie a jeśli nawet to bardziej czuło się to w głowie niż na szosie :grin: Pawełku zdjęcia wysłałem Ci dziś na Whatsup więc już wszystko wiesz :wink:
Dzieki Slawku za zdjecia. Na oko rzeczywiscie wyglada na gruba rure okolo 60mm i w takim razie taka zrobie u siebie.

Fajnie by bylo zrobic pomiar na seryjnym wydechu lub na Supersprincie np Magnum ( ktory ma chude rury w srodku ) , a potem na Eisie Race.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: eisenmann wersja Race vs zwykla roznice

Post autor: Pawel_M3GT » sob mar 17, 2018 17:33

Orientuje sie ktos jaka srednice ma ta gruba rura w kolektorach supersrinta lub Evolve zaraz po zejsciu w jedna ?
Wyglada na 3 cale ( 76mm )

ODPOWIEDZ