Cykanie z silnika

1998-2003 | silnik: S62B50

Re: Cykanie z silnika

Postprzez Bombel » Wt paź 04, 2016 19:09

Hydro co?
Panewa na 99%
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02
Avatar użytkownika
Bombel
 
Posty: 2232
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom

Re: Cykanie z silnika

Postprzez pauldv8 » Śr paź 05, 2016 08:19

Wyp napisał(a):Dziękuje raz jeszcze za kolejne opinie :)

Po oględzinach "głosowych" u specjalistów
wersja jest następująca: "prawdopodobnie zapchany hydroregulator"

Plan jest taki, że trzeba wymienić olej ("z płukaniem") plus filtry i te uszczelki pod pokrywą
i zobaczymy co będzie, wiele się wyjaśni jak otworzą pokrywy.

Ja się nie znam na tyle żeby określić ten dzwięk jednoznacznie,
ale panewki wydają bardziej metaliczny dźwięk, poza tym przejechanie ok 30 kilometrów po autostradzie z panewkami to chyba była by sztuka ?!

Tak jak pisałem wcześniej, jak już się dowiem na 100% co to, na pewno umieszczę w tym wątku odpowiedź :)

Pozdrawiam

P.S
Auto jest we Wrocławiu, także oferty z Wawy mnie nie interesują ;)


hydroregulator czego? bo jesli chodzi o szklankę zaworu to ona tak nie stuka. poza tym częstotliwość tego stuku była by inna (mniejsza)
1999 Avus Blau M5
1995 E36 320i M-optisch ;-)
1989 Trans Am GTA
1993 40th anniversary Corvette LT1
pauldv8
 
Posty: 266
Dołączył(a): N kwi 22, 2012 20:18
Lokalizacja: Werkstatt
Auto: M5/E36

Re: Cykanie z silnika

Postprzez rs4life » Śr paź 05, 2016 15:05

Wyp napisał(a):Dziękuje raz jeszcze za kolejne opinie :)

Po oględzinach "głosowych" u specjalistów
wersja jest następująca: "prawdopodobnie zapchany hydroregulator"


Ja mialem podobny objaw w V8 E92 uzywanym do sportu - dzwiek uslyszalem dopiero po chwili na petli OSowej - po zjechaniu bylem pewien, ze motor zajechalem a okazalo sie, ze to wlasnie hydro regulator ;D

Ciekawa rzecza jest sam fakt, ze jak cos w naszych BMW stuka, to zaraz najczarniejszy scenariusz wszyscy widza :569:

Wydaje mi sie, ze u Ciebie rowniez jest podobnie, bo brzmi prawie identycznie i za duzo z tym jezdziles jak na panewke.
rs4life
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn sie 12, 2013 18:30
Auto: BMW M3 E36/E46/E92

Re: Cykanie z silnika

Postprzez jurek85 » Śr paź 12, 2016 11:29

Czekam z niecierpliwością na odpowiedź, bo też byłem przekonany, że to panewki.
jurek85
 
Posty: 5
Dołączył(a): Wt wrz 20, 2016 20:00
Auto: opel

Re: Cykanie z silnika

Postprzez Wyp » Pn paź 17, 2016 12:25

Wracam do Was z oficjalną informacją co się zepsuło :)

Po otwarciu pokryw, znaleźli 1 luźny hydroregulator.
Rzeczywiście po przyłożeniu magnesu jeden z czterech hydro na zaworze z prawej strony patrząc od przodu był luźny,
tzn wyskakiwał przy przyłożeniu magnesu, wszystkie inne trzymały się mocno.

Wydaje mi się, że jeden z filmików które wrzuciłem (ten ze środka) przekłamywał dźwięk - stąd wyroki o panewkach :P
To nie stukało, ani nie pukało tylko CYKAŁO jak przerzutka w rowerze trochę.

Zapytam jeszcze przy okazji, okazało się że łańcuch jest leciutko luźny, myślicie że warto go wymienić? (wiadomo wtedy komplet razem z łańcuszkami)

Pozdrawiam
Wyp
 
Posty: 5
Dołączył(a): Cz lis 14, 2013 22:37
Auto: M5 E39, 325ix E91, 428ix GC

Re: Cykanie z silnika

Postprzez pauldv8 » Pn paź 17, 2016 13:30

Wyp napisał(a):Wracam do Was z oficjalną informacją co się zepsuło :)

Po otwarciu pokryw, znaleźli 1 luźny hydroregulator.
Rzeczywiście po przyłożeniu magnesu jeden z czterech hydro na zaworze z prawej strony patrząc od przodu był luźny,
tzn wyskakiwał przy przyłożeniu magnesu, wszystkie inne trzymały się mocno.

Wydaje mi się, że jeden z filmików które wrzuciłem (ten ze środka) przekłamywał dźwięk - stąd wyroki o panewkach :P
To nie stukało, ani nie pukało tylko CYKAŁO jak przerzutka w rowerze trochę.

Zapytam jeszcze przy okazji, okazało się że łańcuch jest leciutko luźny, myślicie że warto go wymienić? (wiadomo wtedy komplet razem z łańcuszkami)

Pozdrawiam


dobrze, że nie panewka:)
jesli łańcuch luźny to możesz wymienić napinacz łańucha (jest w przodu silnika od strony pasażera) Jeśli to nie pomoże to może i łańcuch ale moim zdaniem nie ma sensu tego robić bez kompletnego rozrządu tj łańcuchy, ślizgi, napinacze łańcuszków wałków itp itd. ogólnie impreza za same części to jakieś 10-11tys PLN.
1999 Avus Blau M5
1995 E36 320i M-optisch ;-)
1989 Trans Am GTA
1993 40th anniversary Corvette LT1
pauldv8
 
Posty: 266
Dołączył(a): N kwi 22, 2012 20:18
Lokalizacja: Werkstatt
Auto: M5/E36

Re: Cykanie z silnika

Postprzez Bootkus » Pn paź 17, 2016 13:48

Dobrze, ze trafiles na uczciwego mechanika, bo w innym wypadku, dzieki forumowym znachorom, mialbys kilka tysiaczkow mniej w kieszeni :)
Bootkus
 
Posty: 24
Dołączył(a): Pt mar 22, 2013 18:34
Lokalizacja: Krakow
Auto: E39

Re: Cykanie z silnika

Postprzez Przemooo » Pn paź 24, 2016 20:46

Panewka się łatwo sprawdza odpinajac cewki po kolei, jeśli trafisz na cylinder na którym jest uszkodzona stukanie słabnie (lub kompem jeśli masz dostęp). Druga wskazówka to ze panewka stuka dość mocno po porannym rozruchu (niestety popychacz umeczony tez tak robi), potem cichnie i w miarę rozgrzewania silnika stukot się nasila. Jeśli żadna z tych rzeczy u Ciebie nie występuje to problem jest gdzie indziej.
Przemooo
 
Posty: 295
Dołączył(a): Pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Poprzednia strona

Powrót do E39 M5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość