Zakup BMW M5 E39

1998-2003 | silnik: S62B50
KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: KROPA_BMW 530d » ndz lut 28, 2010 18:53

Interesował się może ktoś tą sztuką:
http://moto.allegro.pl/item934133527_bm ... riani.html

Jedna z świeższych na allegro.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » ndz lut 28, 2010 19:05

Już była z miesiąc temu, zszedł troszkę z ceną chyba.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » pn mar 01, 2010 21:07

Auto wydaje się godne uwagi. Dzwoniłem dopytywałem co i jak wydechy Marianii przez telefon ryczały idealnie. Dał mi VIN więc już troszkę powęszyłem może będzie moja zobaczymy co i jak do soboty czy przekonam żonę ;) . Bombel mnie przekonuje do poliftówek i szczerze mówiąc chyba się go posłucham bo zna ten model na wylot, ale jeżeli stan jest faktycznie taki jak w opisie na aukcji to auto warte zwrócenia uwagi...

Alenix_M5
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:55
Lokalizacja: Mazury

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Alenix_M5 » pn mar 01, 2010 22:29

Jedna wada to ten silnik ale po za tym widać że autko jest bez skazy a po wiec Mickey jak brzmi ten wydech ? bo szukałem i nigdzie nie znalazłem to jest jedna całość ?

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » pn mar 01, 2010 22:43

Alenix_M5 pisze:Jedna wada to ten silnik ale po za tym widać że autko jest bez skazy a po wiec Mickey jak brzmi ten wydech ? bo szukałem i nigdzie nie znalazłem to jest jedna całość ?
Silnik jest przed liftem dlatego ma jakieś tam bolączki olejowe, vanosowe itp. A wydech słyszałem tylko za pośrednictwem telefonu jak dzwoniłem i pytałem o auto bo właściciel akurat stał obok i nawet przez telefon brzmi grubo podobno tak do dwóch tys piękny bulgot a od dwóch w górę piękny rasowy ryk jak z "Eisenmanna". Co jeszcze o aucie kupione od rodziny szkopa który niestety umarł i rodzina sobie zażyczyła żeby auta nie można było zarejestrować w Hamburgu - nie wiem ile w tym prawdy i czy można tak zrobić. Auto bezwypadek oryginał przebieg pełne kwity serwisowe itp. Ale tak pisze przy sprzedaży każdy...

Alenix_M5
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:55
Lokalizacja: Mazury

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Alenix_M5 » pn mar 01, 2010 23:08

To na mów żonę i jedz zobaczysz jak wygląda i czy nie stukają vanosy zrób sobie testa nr 4 może już przepływomierze do wymiany i ci zejdzie z ceny a dwa takie w ASO 3000zł ;)

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » pn mar 01, 2010 23:30

Alenix_M5 pisze:To na mów żonę i jedz zobaczysz jak wygląda i czy nie stukają vanosy zrób sobie testa nr 4 może już przepływomierze do wymiany i ci zejdzie z ceny a dwa takie w ASO 3000zł ;)
Jak zrobić ten test nr4 bo chyba warto zamiast 3tys w ASO

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: boogie » pn mar 01, 2010 23:47

Mickey pisze: Jak zrobić ten test nr4 bo chyba warto zamiast 3tys w ASO
Luknij wątek w dziale M5 o przepływkach.
wszystko jest na forumie
Pozdrówka!

3fF
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 11:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: 3fF » wt mar 02, 2010 21:44

mam takie pytanko, istnieję możliwość aby ktoś się ze mną wybrał do szkopów po m5, oczywiście odpłatnie? oczywiście nie jest to teraz, ale pytam z góry, czy ktoś miałby chęci?

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Venom » wt mar 02, 2010 21:54

3fF pisze:mam takie pytanko, istnieję możliwość aby ktoś się ze mną wybrał do szkopów po m5, oczywiście odpłatnie? oczywiście nie jest to teraz, ale pytam z góry, czy ktoś miałby chęci?
Zapytaj kolege allcar bo po pierwsze juz kiedys skladal takie deklaracje, a po drugie jest bardzo odpowiednia osoba do tego typu operacji :D

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » śr mar 03, 2010 15:51

No i posłuchałem się "doradcy" który zna M5 na wylot chyba odpuszczam "przedliftowe" M5 lepiej dołożyć przed ale później nie wkładać bo te części nie kosztują tyle co do 520i ;)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » śr mar 03, 2010 16:27

Oj uprzedzony jesteś niepotrzebnie. IMO lepsze zadbane przedliftowe niż zajechane poliftowe.
I nie uważam tak dlatego bo mam przedliftowe, tylko dlatego, że widziałem kilka zniszczonych poliftowych, szkoda ale wiele osób nie dba o samochody :cry:

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Artur_M5 » śr mar 03, 2010 20:43

Mickey pisze:No i posłuchałem się "doradcy" który zna M5 na wylot chyba odpuszczam "przedliftowe" M5 lepiej dołożyć przed ale później nie wkładać bo te części nie kosztują tyle co do 520i ;)
Tzn. co niby w przedliftowych jest droższe i wymagające częściej wymiany niż w poliftowych?

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » śr mar 03, 2010 21:30

Artur_M5 pisze:
Mickey pisze:No i posłuchałem się "doradcy" który zna M5 na wylot chyba odpuszczam "przedliftowe" M5 lepiej dołożyć przed ale później nie wkładać bo te części nie kosztują tyle co do 520i ;)
Tzn. co niby w przedliftowych jest droższe i wymagające częściej wymiany niż w poliftowych?
Ceny części są takie same jeśli chodzi o przed i po lifcie. Chodzi mi tu oto że "przedliftowe" mają jakieś tam nieuleczalne wady a ich wyleczenie nastąpi np po wymianie silnika na "poliftowy" mam kolegę który narzekał :sad: na swoje M5 po mimo że o nie bardzo dbał. Teraz (niestety był zmuszony do zmiany silnika a to trochę $ go szarpnęło) ma motorownie z "poliftówki" jeździ identycznie jak wcześniej, tylko że bóle z M5 odeszły wraz z tamtym silnikiem :grin: . Żeby było jasne nie mam nic do przedliftówek i nie chcę urażać tych co je mają, przeciwnie życzę im jak najdłuższych lat bezawaryjnej eksploatacji, ale z tego co tu na forum czytam to wyciągam wnioski że lepiej kupić droższą i nawet z podobnym przebiegiem M5 ale po liftingu bo są "żywotniejsze".

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: allcar » śr mar 03, 2010 21:34

Sorry za OFF, ale jak ktoś kupuje E39M5 to 3.000zł na przepływki nie powinno robić na nim absolutnie najmniejszego wrażenia. Nie chcę być źle zrozumiany, ale taka dobra rada na przyszłość, żeby się na "dzień dobry" nie obudzić z "ręka w nocniku" tylko czerpać przyjemność z jazdy eMeczką.
Jestem zdania że 10-15tzł powinno być przygotowane "na zapas" w celach serwisowych. Bez względu czy to przed czy polift.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Zablokowany