Nasze M5

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Nasze M5

Post autor: Mickey » sob mar 31, 2012 16:23

Na tym filmie najlepszy start miał akurat Bombel tylko później maszyna nie domagała :grin:

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Konrad95x » sob mar 31, 2012 16:35

Wow. Rozpętałem burzę w szklance wody.

Dziękuję za wszystkie miłe kometarze, miło również powspominać -dzięki Buni. :-D

Chciałem tylko podkreślić swój subiektywizm, że spokojnie na drogowych oponach można byłoby próbować osiągnać czas 0-100 poniżej 5sek.
Mierzyłem kiedyś czas z kolegom czymś ala rejslodżik (wyglądało jak duży smartfon) i na toyo R888 uzyskałem czas 4,9s. Ale wówczas udało się wystrzelić autem jak z procy...

Aaa i najwolniej zmieniam biegi :oops: - na wykresie 100-200 ponad 0,4sek jak dobrze czytam.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Dino444 » sob mar 31, 2012 17:06

boogie pisze:Nie wiem jak działa ten podstawowy racelogic w 100%, dowiem się z chęcią, chociaż spodziewam sie akcelerometra jakiegoś najbardziej podstawowego
Kurde to znowu pomiar nie będzie wiarygodny bo zapewne "podstawowy akcelerometr" nie nadąrzy za twoim M5.

Jutro zadzwonie do NASA żeby porzyczyli jakis sprzeęt do pomiaru jednej M5 w Polsce bo przyziemne sposoby odpadają.

No i trzeba będzie nam STIGA w razie jeśli by faktycznie kierowca nie ogarniał.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Frank
Posty: 52
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Nasze M5

Post autor: Frank » sob mar 31, 2012 19:49

Rzuciliście się na Boogie'go jak Reksio na szynkę.

Wcale nie pisał ,że deprecjonuje start Konrada, swoje czasy 100-200 czy jakieś auto konkretnie w ogóle.

Poddał tylko w dyskusję dokładność pomiarów GPS, które z natury rzeczy muszą być obarczone jakimś marginesem błędu.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » sob mar 31, 2012 21:17

Dobra, to ja swoją wyciągam z garażu.
Kto ma teraz aparaturę pomiarową?
100-200 możemy sprawdzać do oporu, 0-100 jak założę letnie opony.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » sob mar 31, 2012 21:58

Os dziś jeszcze ja. Dzwoń ;-)

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: piotr e38 » ndz kwie 01, 2012 08:45

I jak było mierzone coś wczoraj??

Ja podtrzymuję jak najbardziej słowa Kostka, bardzo duże znaczenie na wyniki ma kierowacz pojazdu, można to zauważyć chociażby na moim przykładzie, gdyby moim autem pojechał Marcin Os, dokręcił trzeci bieg do końca i przepiął na czwarty tak szybko jak w swoim aucie, czas na pewno byłby lepszy, o ile nie wiadomo, ale na pewno lepszy. Różnica na samej zmianie biegu między mną a Marcinem to ok 0,15 sekundy, czyli wyliczając czysto matematycznie moje 100-200=6,83 - 0,15(czas zmiany biegu) powinno dać wynik 6,68 s.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » ndz kwie 01, 2012 12:09

piotr e38 pisze:I jak było mierzone coś wczoraj??
Wczoraj, ale dzisiaj wieczorkiem mogę być na niemieckiej autostradzie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: piotr e38 » ndz kwie 01, 2012 12:29

Ja dziś niestety nie mogę, a szkoda, chociaż pogoda nie rozpieszcza, więc mocno nie żałuję :mrgreen:

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Krystian » ndz kwie 01, 2012 12:54

jak sucho będzie to może i ja bym swoją się karnął na autobahn'a sprawdzić maleństwo

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » ndz kwie 01, 2012 13:19

No to do wieczorka :)

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Maros » ndz kwie 01, 2012 14:44

Tylko znowu będzie pizgać :(

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » ndz kwie 01, 2012 15:01

Przecież masz ciepłą czapkę :)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » ndz kwie 01, 2012 23:07

Macie zepsute auta.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Bombel » ndz kwie 01, 2012 23:08

:lol: :lol: :lol:
Wklejajcie, wklejajcie co tam macie ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ODPOWIEDZ