S62 drży na zimnym
Re: S62 drży na zimnym
Przerabiałem temat pompy w M5. Nawet gdy założysz pompę 3,5bara ze zwykłego E39. Nie powinno być powyższych objawów. Auto jeździ pracuje i ma takie same osiągi do 200 jak na 5 barowej . Po przeczytaniu początku obstawiałem ,że może lać któryś wtrysk ale skoro objawy drżenia ustąpiły tylko już przerywa to nabrałem wątpiwości. Pompa może jeszcze przerywać ale to powinno być zauważone na manometrze. powodzenia
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: S62 drży na zimnym
Mickey, wyślij mi maila na kostek_j@me.com to ci wyślę w odpowiedzi.
Re: S62 drży na zimnym
Np. w S38B36 na listwie wtryskowej widnieje wartość 3bar.
Re: S62 drży na zimnym
Sprawdź działanie (ew. szczelność przewodów) dodatkowej pompy powietrza, urządzenie ma działać jak silnik jest zimny, niesprawność lub nieszczelność przewodów może mieć bezpośredni wpływ na drżenie silnika na zimnym (za mało powietrza, za dużo benzyny.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Re: S62 drży na zimnym
U mnie bez błędów na kompie. Oczywiście w obecności znahora zero objawów drżenia na zimnym...
No Fear - No Fun!
Re: S62 drży na zimnym
W moim przypadku to te objawy występują po każdorazowym odpaleniu.
Sporo zrobiło to podciśnienie od regulatora paliwa i silnik krokowy
W ten wekend porozbieram pompe i zobacze czy jest wszystko szczelne.
Bo pompa napewno się załącza
Ciężki temat jest z takimi usterkami bo masa pierdół może mieć na to wpływ
Sporo zrobiło to podciśnienie od regulatora paliwa i silnik krokowy
W ten wekend porozbieram pompe i zobacze czy jest wszystko szczelne.
Bo pompa napewno się załącza
Ciężki temat jest z takimi usterkami bo masa pierdół może mieć na to wpływ
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: S62 drży na zimnym
Tutaj owe informacje z TIS'u na ten temat:
http://www.m5e34.pl/Kostek/RA_Notes_on_ ... ssure).pdf
http://www.m5e34.pl/Kostek/RA_Checking_ ... _(S62).pdf
Wciąż ich dokładnie nie sczytałem, gdyby było coś nie tak lub czegoś brakowało dajcie znać.
http://www.m5e34.pl/Kostek/RA_Notes_on_ ... ssure).pdf
http://www.m5e34.pl/Kostek/RA_Checking_ ... _(S62).pdf
Wciąż ich dokładnie nie sczytałem, gdyby było coś nie tak lub czegoś brakowało dajcie znać.
Re: S62 drży na zimnym
Witam panowie pisze tutaj bo nie chcę niepotrzebnie zakładać nowego tematu. Pojechałem do znajomego ,który ma komputer BOSCHa podpieliśmy emkę i wyszło coś takiego UKŁAD POWIETRZA WTÓRNEGO ZA MAŁY PRZEPŁYW(RZĄD 1 + RZĄD2).Prosiłbym o podpowiedzi od czego zacząć i co konkretnie wymienić.Aha zastanawia mnie co to za część,gdy stoję przed autem i patrzę pod maskę po prawej stronie silnika jest taka część metalowa BOSCHA ,do której wpięta jest żółta wtyczka i od dwóch stron idą jakieś wężę jakby od chłodzenia lub oleju.Zastanawia mnie co to jest bo jest ona strasznie gorąca.Proszę o pomoc a jak ktoś trafi z diagnozą to stawiam flachę i dozgonną wdzięcznośc.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2015 10:56 przez matt01, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S62 drży na zimnym
Powietrze wtórne nie ma tutaj nic do rzeczy.
Co wyszło konretnie odnosnie?- "Coil Cylinder 1,3"to trochę lakoniczne. Wypadanie zapłonu ciągłe czy sporadycze? Zacznij od sprawdzenia przewodów do cewek, czy są np.całe po wymianie. Czy dotykałeś się do czegoś wymieniając świece, zdejmowanie kolektora itp?
Co wyszło konretnie odnosnie?- "Coil Cylinder 1,3"to trochę lakoniczne. Wypadanie zapłonu ciągłe czy sporadycze? Zacznij od sprawdzenia przewodów do cewek, czy są np.całe po wymianie. Czy dotykałeś się do czegoś wymieniając świece, zdejmowanie kolektora itp?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: S62 drży na zimnym
matt01 mówiłem Ci uparciuchu żebyś nic nie kombinował jak było dobrze mam nadzieje, że ogarniesz temat )
KM5
Re: S62 drży na zimnym
Primo to zczytaj błędy DIS/INPA bo te zwykłe uniwersalne interfejsy gówno Tobie powiedzą.
Secundo trzeba było świece/cewki z 1. i 3. cyl zamienić z innymi i zobaczyć czy błąd wędruje wtedy na inne cylindry(te podmienione).
Pozdro
Secundo trzeba było świece/cewki z 1. i 3. cyl zamienić z innymi i zobaczyć czy błąd wędruje wtedy na inne cylindry(te podmienione).
Pozdro
Re: S62 drży na zimnym
Wyszedł błąd coil 1 i 3 był podpiety do komputera w klinika BMW w Krakowie na balickiej maja komputer wielki i dotykowy wiec wydaje mi sie ze to ten dis.Przewodow nie sprawdziłem.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2015 10:59 przez matt01, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S62 drży na zimnym
Panowie macie jeszcze jakieś pomysły?Leje mu paliwo 98 ze statoila więc nie powinno być problemu czy paliwo nie ma nic do tego.Ewentualnie doradźcie mi kogoś ,gdzie moge odstawić auto okolice Krakowa.Proszę o porady.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2015 13:07 przez matt01, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S62 drży na zimnym
Oczekujesz pomocy, zas sam nie pomagasz. Daj info o tych bledach jak Cie proszono, to moze ktos pomoze.
Re: S62 drży na zimnym
Dziś się wkurzyłem i pojechałem do ASO BMW sprawdzili mi go i wyszło :
The following is stored in the fault memory
Select fault to display additional fault information.Faults that are currently present are highlighted blue.
The following is stored in the fault memory
Select fault to display additional fault information.Faults that are currently present are highlighted blue.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2015 10:50 przez matt01, łącznie zmieniany 2 razy.