alpha -N

1998-2003 | silnik: S62B50

alpha -N

Postprzez Pawel_M3GT » Wt sie 15, 2017 02:42

Czy kto z Was ma w swojej M5 program Alpha-N ?
Chcialem o pare rzeczy zapytac.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: alpha -N

Postprzez krzysiokm » Pn wrz 11, 2017 23:27

Mam u siebie alpha-n z evolve automotive

evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać :D ) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej

generalnie polecam,
Avatar użytkownika
krzysiokm
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sty 04, 2016 00:15
Lokalizacja: DW
Auto: e39 M5

Re: alpha -N

Postprzez pauldv8 » Śr wrz 27, 2017 15:38

krzysiokm napisał(a):Mam u siebie alpha-n z evolve automotive

evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać :D ) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej

generalnie polecam,


co znaczy odłączone przepływki? jak mierzy ilość powietrza wtedy?
1999 Avus Blau M5
1995 E36 320i M-optisch ;-)
1989 Trans Am GTA
1993 40th anniversary Corvette LT1
pauldv8
 
Posty: 267
Dołączył(a): N kwi 22, 2012 20:18
Lokalizacja: Werkstatt
Auto: M5/E36

Re: alpha -N

Postprzez Konrad95x » N paź 01, 2017 16:10

Pomiar przepływki to cenny czas...Alpha N działa na zasadzie stałego algorytmu ,biorąc z tego co pamiętam dane m.in z potencjometrów przepustnic etc. Efekt to właśnie jak kolega wcześniej napisał m.in. szybsza reakcja na pedał gazu...
Konrad95x
 
Posty: 564
Dołączył(a): Wt sie 25, 2009 21:28
Lokalizacja: Wawa
Auto: M5

Re: alpha -N

Postprzez Pawel_M3GT » Cz paź 05, 2017 03:17

krzysiokm napisał(a):Mam u siebie alpha-n z evolve automotive

evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać :D ) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej

generalnie polecam,



Gdzie i jak masz zamontowany czujnik temperatury ?
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: alpha -N

Postprzez krzysiokm » So paź 21, 2017 00:03

czujnik zamontowany jest w obudowie filtra powietrza od strony kierowcy, trzeba wypiąć oryginalny czujnik temperatury który znajduje się w lewej przepływce ( odciąć kabelek i przylutować kabel z czujnikiem zewnętrznym )
Avatar użytkownika
krzysiokm
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sty 04, 2016 00:15
Lokalizacja: DW
Auto: e39 M5

Re: alpha -N

Postprzez Pawel_M3GT » Cz sty 04, 2018 14:29

krzysiokm napisał(a):- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać :D ) cichy start


A to w jakim dokladnie celu ????
Cold start ( wraz ze sportowymi wydechami ) jest calkiem fajny, sasiadka mysli, ze burza idzie :D
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: alpha -N

Postprzez Pawel_M3GT » Pn lut 19, 2018 16:33

krzysiokm napisał(a):czujnik zamontowany jest w obudowie filtra powietrza od strony kierowcy, trzeba wypiąć oryginalny czujnik temperatury który znajduje się w lewej przepływce ( odciąć kabelek i przylutować kabel z czujnikiem zewnętrznym )


Masz jeden czujnik temperatury ?? nie trzeba dwoch montowac - w jednej i drugie puszce ? bo sygnaly ida w obydwu przeplywkach.

Tylne sondy masz odlaczone programowo ? czy je zostawiles ?

Pompy powietrza rozumiem, ze zdemontowales i zalozyles oryginalne zaslepki z M54 ?

Bede robil Alpha-N i zastanawiam sie na jakie dodatkowe opcje sie zdecydowac, a czego nie warto robic.
Jest jakis sensowny powod, zeby wyrzucic pompy ??

Kolejna sprawa to czy Katy nie ulegaja zapchaniu/uszkodzeniu itp. bez napowietrzania ? Jedni mowia, ze tak, drudzy, ze nie.
Mam w innym aucie wywalona pompe i nic sie z katami nie dzieje jak narazie.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M


Powrót do E39 M5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron