Ma ktoś dostęp do danych?
Wziąłem się za wymianę panewek i nie wiem jaki klucz kupić, tj. z jaką skalą.
Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
rysiek86 z BMW sport wiem że to robił i też skądś ogarnial te momenty. Nie wiem czy jest zarejestrowany i tutaj na forum czy też nie...
Re: Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
Z Ryśkiem się kontaktowaliśmy w sprawie kolejnych etapów i kosztów, robił krótko po mnie. Mnie natomiast pokierował Konrad95x
Dla potomnych:
I - 5Nm
II - 20Nm
III - 65stopni
Korzystałem z dwóch kluczy dynamometrycznych (1/4 i 3/8cala) oraz z nakładki "kątowej" 1/2cala
Dla potomnych:
I - 5Nm
II - 20Nm
III - 65stopni
Korzystałem z dwóch kluczy dynamometrycznych (1/4 i 3/8cala) oraz z nakładki "kątowej" 1/2cala
Re: Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
Czyli rozumiem dokręcam wszystkie 16 śrub 5Nm, potem wszystkie 16 momentem 20Nm, a na koniec jeszcze "przeciągam" o 65 stopni?
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Moment dokrecenia korbowodów M5 E39
Ja akurat robiłem to "czwórkami", bo tak pasowało jak się wał ustawiało (dwa korbowody w kolejności 5Nm/20Nm/65stopni, potem kolejne dwa i kolejne)Bombel pisze:Czyli rozumiem dokręcam wszystkie 16 śrub 5Nm, potem wszystkie 16 momentem 20Nm, a na koniec jeszcze "przeciągam" o 65 stopni?