Zakup BMW M5 E39

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » śr mar 03, 2010 22:45

allcar pisze: Jestem zdania że 10-15tzł powinno być przygotowane "na zapas" w celach serwisowych. Bez względu czy to przed czy polift.
Dobre tylko nie zawsze ma się na biegu 10-15 tysięcy zł żeby zaraz wsadzić w nowe auto za tyle kasy ale jak to mawiają "Wszystko zależy od zasobności i zamożności portfela właściciela..." ;) :wink:

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: allcar » śr mar 03, 2010 22:55

Pisałem przecież że nie chcę byc źle zrozumiany....
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Artur_M5 » czw mar 04, 2010 00:29

Mickey pisze:mam kolegę który narzekał :sad: na swoje M5 po mimo że o nie bardzo dbał. Teraz (niestety był zmuszony do zmiany silnika a to trochę $ go szarpnęło) ma motorownie z "poliftówki"
Mógłbyś napisać o jakie wady chodziło? Bo szczerze to do tej pory słyszałem tylko o jednej wadzie przedliftowej M a i to nie zawsze i nie u każdego - bierze więcej oleju.
Popieram w pełni Sebastiana, żadnego auta nie powinno się kupować za ostatnie pieniądze a już na pewno nie bmw. Jeszcze do tego serii M.

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Mickey » czw mar 04, 2010 00:34

Nie pamiętam dokładnie bo kupował ten silnik rok temu zadzwonię do niego i zapytam co dokładnie było bo wtedy nie bardzo miał chęci na dyskusję, ale kwestia brania oleju też miała duże znaczenie w tej wymianie nagrałem mu wtedy ekstra silnik u Bombla z małym przebiegiem po lifcie kupił lata do dziś. Do dziś go wychwala i nie chce sprzedać ;) A propo kupowania auta za ostatnie pieniądze to żadnego nie tylko BMW i M5 ale nawet malucha śmieszne było kiedyś takie fajne powiedzenie jak "Biedak kupił sobie za ostatnie srebrniki nową extra sakiewkę i nosił ją pustą bo nie było co do niej wrzucić a ni co z niej wyjąć :wink:
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 00:39 przez Mickey, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Bombel » czw mar 04, 2010 00:36

Artur_M5 pisze:
Mickey pisze:mam kolegę który narzekał :sad: na swoje M5 po mimo że o nie bardzo dbał. Teraz (niestety był zmuszony do zmiany silnika a to trochę $ go szarpnęło) ma motorownie z "poliftówki"
Mógłbyś napisać o jakie wady chodziło? Bo szczerze to do tej pory słyszałem tylko o jednej wadzie przedliftowej M a i to nie zawsze i nie u każdego - bierze więcej oleju.
Popieram w pełni Sebastiana, żadnego auta nie powinno się kupować za ostatnie pieniądze a już na pewno nie bmw. Jeszcze do tego serii M.
Podstawowe zmiany to pierścienie i vanosy, a właściwie akumulator ciśnienia w nich.

Ja tam uważam, że jak ma ktoś kupić przedlifta za 45 to bezsens, gdyż można polift, dwa lata młodszy kupić za 55, a potem 90% w przedliftach i tak zmienia lampy, niektórzy navi i robi się koszt podobny...

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » czw mar 04, 2010 00:45

Już przesadzie z tym olejem, mi bierze od cholery i jedyna niedogodność to taka, że muszę tam zaglądać co dwa tygodnie, czasem mi się nie chce, i zajrzę za dwa dni, czasem za trzy, czasem doleję litr, czasem więcej, zależy kiedy zajrzę i tyle problemów. A większość pewnie ma już powymieniane te akumulatory i chu...
A jak kupisz za 45 dobre auto przed liftem i nie będziesz uzbrajał w poliftowe dodatki za kupę pieniędzy to i droższy nie będzie i będzie dobrze jeździł i każdy będzie zadowolony i po raz drugi chu...

:smile:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Karol M5
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 13, 2008 20:03
Lokalizacja: Radom

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Karol M5 » czw mar 04, 2010 19:33

Raz na miesiąć zaglądasz do oleju? Chyba mało jezdzisz. Ja w swojej sprawdzałem co drugi dzień :roll: średnio litr na 1000km mi brała. Robiłem w tym czasie ok. 300km co daje mniej więcej 0.3 litra oleju 10w60. Podobno dolewany w małych ilościach świeży olej lepiej miesza się ze starym :wink:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » czw mar 04, 2010 20:41

Karol M5 pisze:Raz na miesiąć zaglądasz do oleju?
Nie no, taki hardkor to ja nie jestem, jak mi się zaświecie komunikat, to dolewam, zazwyczaj tak na 3/4 bagnetu.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

gregor400
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: gregor400 » pt mar 05, 2010 08:26

strasznie wam pala olej. ja wymieniam olej od wymiany do wymiany co 5tys kilometrow i nic nie zagladam ,zaden komunikat jeszcze mi sie nie zaswiecil,a zrobilem ponad 35tys kilometrow.jak bym mial zagladac do auta co drugi dzien i sprawdzac czy ma olej to bym sprzedal w cholere ,owszem otwieram maske co drugi dzien........ale tylko wyloncznie zeby sie popatrzec na s62 :mrgreen: jestem w szoku. ps.mam przedlifta i niewidze powodu zeby dokladac 10 czy 15tys po to tylko zeby miec po lifcie .jezdzi tak samo-ponizej 5s ,wyglada tak samo nieliczac drobnych niuansow .

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: boogie » pt mar 05, 2010 10:46

gregor400 pisze:strasznie wam pala olej.
Może masz silnik wymieniony :)))
Słyszałem, gdzieś tam kiedyś, że ponoć przedliftowe potrafią nie brać oleju.....
gregor400 pisze:jezdzi tak samo
no właśnie nie :)
1,5 ponad różnicy do 200km/h. Mam gdzieś niemieckie testy wersji 98 i 2001 i wyniki są dość różne.
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Bombel » pt mar 05, 2010 13:00

gregor400 pisze:strasznie wam pala olej. ja wymieniam olej od wymiany do wymiany co 5tys kilometrow i nic nie zagladam ,zaden komunikat jeszcze mi sie nie zaswiecil,a zrobilem ponad 35tys kilometrow.jak bym mial zagladac do auta co drugi dzien i sprawdzac czy ma olej to bym sprzedal w cholere ,owszem otwieram maske co drugi dzien........ale tylko wyloncznie zeby sie popatrzec na s62 :mrgreen: jestem w szoku. ps.mam przedlifta i niewidze powodu zeby dokladac 10 czy 15tys po to tylko zeby miec po lifcie .jezdzi tak samo-ponizej 5s ,wyglada tak samo nieliczac drobnych niuansow .
Co za bzdura. Nie zauważacie subtelnej różnicy, że za te 10-15 koła oprócz nowej nawigacji, dużo fajniejszej kierownicy, nowych lamp, czy choćby parktronika z przodu dostajesz auto z nowym, poprawionym silnikiem, ale żeby tego było mało dostajesz auto dwa lata młodsze, czyli w obecnej chwili nie 11 letnie, tylko 9 letnie. Moim zdaniem warto, tym bardziej, że takie wypadki jak u Ciebie gregor są niemalże białymi krukami wśród przeliftowych M5.
Ja wiem, że każdy chwali swoje, ale proszę nie przesadzajcie i nie piszcie, że poliftowych kupować nie warto, bo uważam, że 10-15 tysięcy przy kwocie ok 50k PLN to na prawdę niewielki procent, a dostaje się za to na prawdę sporo, to nie lifcik, w którym zmienili tylko lampy, czy minimalnie zmienili zderzaki...

Ja nadal utrzymuję, że już w wersji przedliftowej to auto jest super, ale moim zdaniem nowe lampy, nowa nawigacja, nowocześniejsza kierownica nadają jej troszkę nowocześniejszego wyglądu i zdecydowanie odmładzają, no i silnik, który jest po prostu pozbawiony wad fabrycznych, a niestety przy zakupie przedlifta nie jesteśmy w stanie sprawdzić ile oleju samochód bierze. Miałem kiedyś M5, które paliło ok 1,5l/1000km, co jest na prawdę mocno denerwujące i zdecydowanie budzi wątpliwości, czy to aby na pewno wszystko ok i norma ;)

Każdy kupuje to co chce i to na co kogo stać. Jeden woli m5 przed liftem za 50, inny polifta za 55, a jeszcze inny e34 za 20.

gregor400
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: gregor400 » pt mar 05, 2010 21:48

bombelu moj kochany.stac mnie bylo ma m5 e60 i akurat cena mnie general;nie walila w momencie kupna m5 e39.jezdzilem celem testow m5 za 66tys 2002rok celem testow .......nastepnie zanim kupilem swoja widywalem z ogloszeni auta przedliftowe i z ostaniego roku produkcji.....jako jedyna z 6 obejrzanych nie kopci ,nie chalasuje i kopie jak powinna .co mne obchodijakas ,,kierownica ,,lub duza ,,navi,, .jak chce zabawek to kupuje m5 e60.......a ja chcialemzdrowa m5 e39 i akurat kupu;em auto z pierwszych lat produkcji i mi pasuje bo chodzi jak wsciekla.1,5litra na 1000tys ...wybacz ale to przegiecie.no chyba ze stoisz w miescu i palisz kapcia ...ja akurat jezdze cywilnie ale szybko i jestem mega happy o czym swiadczy prawie 3 letni staz i ponad 35tys przelotu .ps.nie wrzucaj wszytkich aut do jednego wora bo niemasz pojecia co jezdzi po polsce i w jakim stanie ...bo prawdopodobnie to co widziales przed liftem widocznie pachnialo trolem ps.najwazniesze jak auto jezdzi i jak sie prowadzi a czy ma duze tv czy nie to kogo to obchodzi..dla mnie generalnie moze niemiec tv i niemiec parktronicow ..wazne ze schodzi ponicej 5s i robi 200 w 15-16s
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 22:41 przez gregor400, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » pt mar 05, 2010 22:33

Oj to Ci beret chyba z czapą wycofało :) Ale nie robie ot :)

gregor400
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: gregor400 » pt mar 05, 2010 22:39

no to po co robisz ot..a ty po co kupiles m5 e39 ...zeby sie na nia patrzec ?czy po to zeby jezdzic dynamicznie i obcowac z fajnym autem -wedlug mnie jednym z najlepszych ? jak niemamsz nic sensownego do dodania to niepisz na sztuke po to zeby cokolwiek dodac od siebie w temacie .

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » pt mar 05, 2010 22:46

Ja kupiłem żeby sobie napompować ego, przedłużyć penisa i się na nią patrzeć. Dokładnie dlatego.

Obcować wolę jednak z narzeczonym.

Zablokowany