Sporo. U mnie litr wychodzi na 1500-2000km w zależności od stylu jazdy. W poliftowych niech będzie litr na 5-6K.Marcin_Os pisze:Ciężko stwierdzić, ja dolewam 1 litr raz w tygodniusuchy pisze:Jakie jest dopuszczalne spalanie oleju w tym modelu???nie mogę nad tym zapanować. 0,5L dolałem w niedzielę a już mi coś zaczyna dzwonić.
Zakup BMW M5 E39
Re: Zakup BMW M5 E39
Re: Zakup BMW M5 E39
Oj, chodzi za mną te M5, chodzi .... więc może czas najwyższy sobie sprawić.
Przeraża mnie tylko trochę cena o której piszecie, min. 20 tyś euro ... co z opłatami da nam 100tyś zł.
Patrząc na allegro można kupić krajową M5 E60 za 150k , przyklad : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8489445
No i teraz to pytanie ... czy nie lepiej dołożyć 50k i mieć nowsze auto ?
Myślałem że E39 zaraz po lifcie w cenach 15-18k euro są raczej godne uwagi, natomiast tu się dowiaduję czegoś innego. .... mam mały mętlik w głowie
Przeraża mnie tylko trochę cena o której piszecie, min. 20 tyś euro ... co z opłatami da nam 100tyś zł.
Patrząc na allegro można kupić krajową M5 E60 za 150k , przyklad : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8489445
No i teraz to pytanie ... czy nie lepiej dołożyć 50k i mieć nowsze auto ?
Myślałem że E39 zaraz po lifcie w cenach 15-18k euro są raczej godne uwagi, natomiast tu się dowiaduję czegoś innego. .... mam mały mętlik w głowie

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakup BMW M5 E39
Za 60-80tyś zł kupisz naprawdę dobre poliftowe M5.
A co do E60 auto zdecydowanie nowsze trochę szybsze ale dwukrotnie droższe.
Dodatkowo w E60 masz naprawdę dużo dużo droższy serwis no i te wadliwe pompy wspomagania
A co do E60 auto zdecydowanie nowsze trochę szybsze ale dwukrotnie droższe.
Dodatkowo w E60 masz naprawdę dużo dużo droższy serwis no i te wadliwe pompy wspomagania

Koszty utrzymania M5 po lifcie
Koledzy, jak tylko zniknie śnieg kupuję M5, nie ma co się zastanawiać następny rok.
Chciałbym jednak wiedzieć jak mam się nastawić finansowo na tę radość.
Zakładając że rocznie robię 40kkm ile mniej więcej potrzebuję miesięcznie kasy na latanie M5 ?
Gdy liczyłem miesięczne utrzymanie X5 to wyszło mnie 4-6tyś . Serwisuję w ASO, ubezpieczenie, paliwo i czasami coś padnie).
Czy na latanie M5 musiałbym więcej przeznaczyć kasy czy byłoby to coś podobnego z racji młodszego auta ? M5 będzie palić 2x więcej, to wiem, ale może serwis będzie tańszy ... ubezpieczenie też pewnie strasznie drogie ...
Na torze nie będę jeździć,pewnie czasami przelecę się bokiem, ale raczej będę używać auto do normalnej codziennej jazdy ... zresztą czas pokaże
Wiem że ciężko tak ocenić, bo jest dużo zmiennych, ktoś kto lata bokiem codziennie będzie miał pewnie szybciej części wymieniane niż ktoś kto robi to 2x w miesiącu ....
Chodzi mi o mniej więcej, tak aby nie okazało się że muszę auto sprzedać po miesiącu bo naprawy wyniosą 10k a paliwo 4k ....
Chciałbym jednak wiedzieć jak mam się nastawić finansowo na tę radość.
Zakładając że rocznie robię 40kkm ile mniej więcej potrzebuję miesięcznie kasy na latanie M5 ?
Gdy liczyłem miesięczne utrzymanie X5 to wyszło mnie 4-6tyś . Serwisuję w ASO, ubezpieczenie, paliwo i czasami coś padnie).
Czy na latanie M5 musiałbym więcej przeznaczyć kasy czy byłoby to coś podobnego z racji młodszego auta ? M5 będzie palić 2x więcej, to wiem, ale może serwis będzie tańszy ... ubezpieczenie też pewnie strasznie drogie ...
Na torze nie będę jeździć,pewnie czasami przelecę się bokiem, ale raczej będę używać auto do normalnej codziennej jazdy ... zresztą czas pokaże

Wiem że ciężko tak ocenić, bo jest dużo zmiennych, ktoś kto lata bokiem codziennie będzie miał pewnie szybciej części wymieniane niż ktoś kto robi to 2x w miesiącu ....
Chodzi mi o mniej więcej, tak aby nie okazało się że muszę auto sprzedać po miesiącu bo naprawy wyniosą 10k a paliwo 4k ....
Re: Zakup BMW M5 E39
Astro pisze:Gdy liczyłem miesięczne utrzymanie X5 to wyszło mnie 4-6tyś

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Zakup BMW M5 E39
Za 60-80 tys nie kupi sie naprawde dobrego M5 po lifcie, nie fantazjuj Mały 
Raczej 70-75
90 tys. W Polsce brak 
Jeśli chcesz robić ok 40 tys km, to jest to troche kilometra i nie ma sie co oszukiwać, koszty będą.
Powinieneś kupić coś z przegiem ok. 100 000 km w takim razie i zadbane i nie będzie to 70 tys PLN. Znaczy może być, ale zawsze z 10 tys trzeba dorzucić, na dwumas, na sprzęgło na filterki, paseczki, roleczki, przepływki itp. Zupełny standard.
Oprócz mnie, na codzień używa M5 chyba tylko tutaj Konrad95x, i zdaje sie w trasy nim czasami wylatuje, ale czy robi 40 tys rocznie to nie wiem.
Wiem że jak mialem starą 540i, to tam roczne koszta 45 000 km były w okolicy 33 tys PLN (bez ASO itp.).

Raczej 70-75


Jeśli chcesz robić ok 40 tys km, to jest to troche kilometra i nie ma sie co oszukiwać, koszty będą.
Powinieneś kupić coś z przegiem ok. 100 000 km w takim razie i zadbane i nie będzie to 70 tys PLN. Znaczy może być, ale zawsze z 10 tys trzeba dorzucić, na dwumas, na sprzęgło na filterki, paseczki, roleczki, przepływki itp. Zupełny standard.
Oprócz mnie, na codzień używa M5 chyba tylko tutaj Konrad95x, i zdaje sie w trasy nim czasami wylatuje, ale czy robi 40 tys rocznie to nie wiem.
Wiem że jak mialem starą 540i, to tam roczne koszta 45 000 km były w okolicy 33 tys PLN (bez ASO itp.).
Pozdrówka!
Re: Zakup BMW M5 E39
Ubezpieczenie miesieczne 1000zlMarcin_Os pisze:Astro pisze:Gdy liczyłem miesięczne utrzymanie X5 to wyszło mnie 4-6tyśJak ty to policzyłeś?
ASO 2000
paliwo 2000
przejechanie 1km = 2zl
Re: Zakup BMW M5 E39
jakos dziwnie liczysz ..takie wydatki to chyba bedziesz mial jak ci sie trafi padalec
Re: Zakup BMW M5 E39
M5 e39 po lifcie da się kupić od ok. 60k do ok 100k (za 2003 rok pewnie tyle trzeba wypłacić)
Jeżeli robisz 40kkm to przy średnim spalaniu 15 i cenie za litr ok 4,50PLN daje 27000zł rocznie
Do tego należy doliczyć serwis, załóżmy 2 razy po 1000zł, na pewno skończą się chociaż jedne klocki, koszt zamiennika dobrej firmy to jakieś 300PLN + 300 tył + 200 wymiana, komplet opon przy ostrzejszej jeździe też się może skończyć - tyły na pewno, doliczmy średnio 3000zł (bo nie wiadomo, przody się może nie skończą jeszcze) do tego koszt dodatkowych napraw dolewek oleju nie powinien przekroczyć kolejnych 3000zł, bo jednak wszystko jest dostępne w używce, a może się skończyć np. na 1000zł.
Do tego ubezpieczenie od 3000-6000 w zależności od posiadanych zniżek. Nie zamierzam doliczać takich wydatków, jak przegląd okresowy, płyny do spryskiwaczy bo to grosze.
Czyli zamykamy się w kwocie 3000-3500zł. Myślę, że jak będziesz dysponował takim budżetem miesięcznym to SPOKOJNIE!! Ci wystarczy.
Jeżeli robisz 40kkm to przy średnim spalaniu 15 i cenie za litr ok 4,50PLN daje 27000zł rocznie
Do tego należy doliczyć serwis, załóżmy 2 razy po 1000zł, na pewno skończą się chociaż jedne klocki, koszt zamiennika dobrej firmy to jakieś 300PLN + 300 tył + 200 wymiana, komplet opon przy ostrzejszej jeździe też się może skończyć - tyły na pewno, doliczmy średnio 3000zł (bo nie wiadomo, przody się może nie skończą jeszcze) do tego koszt dodatkowych napraw dolewek oleju nie powinien przekroczyć kolejnych 3000zł, bo jednak wszystko jest dostępne w używce, a może się skończyć np. na 1000zł.
Do tego ubezpieczenie od 3000-6000 w zależności od posiadanych zniżek. Nie zamierzam doliczać takich wydatków, jak przegląd okresowy, płyny do spryskiwaczy bo to grosze.
Czyli zamykamy się w kwocie 3000-3500zł. Myślę, że jak będziesz dysponował takim budżetem miesięcznym to SPOKOJNIE!! Ci wystarczy.
Re: Koszty utrzymania M5 po lifcie
Astro pisze:Koledzy, jak tylko zniknie śnieg kupuję M5, nie ma co się zastanawiać następny rok.
Chciałbym jednak wiedzieć jak mam się nastawić finansowo na tę radość.
Zakładając że rocznie robię 40kkm ile mniej więcej potrzebuję miesięcznie kasy na latanie M5 ?
Gdy liczyłem miesięczne utrzymanie X5 to wyszło mnie 4-6tyś . Serwisuję w ASO, ubezpieczenie, paliwo i czasami coś padnie).
Czy na latanie M5 musiałbym więcej przeznaczyć kasy czy byłoby to coś podobnego z racji młodszego auta ? M5 będzie palić 2x więcej, to wiem, ale może serwis będzie tańszy ... ubezpieczenie też pewnie strasznie drogie ...
Na torze nie będę jeździć,pewnie czasami przelecę się bokiem, ale raczej będę używać auto do normalnej codziennej jazdy ... zresztą czas pokaże
Wiem że ciężko tak ocenić, bo jest dużo zmiennych, ktoś kto lata bokiem codziennie będzie miał pewnie szybciej części wymieniane niż ktoś kto robi to 2x w miesiącu ....
Chodzi mi o mniej więcej, tak aby nie okazało się że muszę auto sprzedać po miesiącu bo naprawy wyniosą 10k a paliwo 4k ....
Ja swoją kupiłem w sezonie letnim 2008 roku. Zrobiłem od tamtego czasu 47kkm. Uważam ,że koszt utrzymania M jest dosyć wysoki ale wydaje mi się w twoim wypadku w porównaniu z X5 będze zbliżony. Ja nie wliczając paliwa od tamtego czasu (czyli ok 17 miesięcy) na same podzespoły eksplaatacyjne wydałem ok. 8000-9000zl. Z faktu ,że do samochodu nie pozwalam sie nikomu dotknąć a posiadam warunki do prac własnoręcznych, nie ponoszę kosztów serwisowania auta. pzdr
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zakup BMW M5 E39
Nawet nawet bardzo ładna ale jak dla mnie cena mnie przerasta i co on miał na myśli mówiąc pełne wyposażenie ? tylną roletę bo tego nie rozumiem.

Re: Zakup BMW M5 E39
Fajny kolor tej beemki, niedoceniony.
Głupio wychodzi na fotkach, jak sie niedawno przekonałem na żywo masakruje.
Głupio wychodzi na fotkach, jak sie niedawno przekonałem na żywo masakruje.
Pozdrówka!
Re: Zakup BMW M5 E39
Mi też się podoba.
Co ciekawe ten kolor występował jeszcze w X3 i w 1 przed liftingiem, teraz wrócił razem z 3 po liftingu i do 1. No i jeszcze jest to główny kolor w 7 i X6 hybrydowych
.
Już czekam jak ktoś zrobi zdjęcie mega ekologicznych X6, 7 hybryd i nie ekologicznego M5 E39
.

Co ciekawe ten kolor występował jeszcze w X3 i w 1 przed liftingiem, teraz wrócił razem z 3 po liftingu i do 1. No i jeszcze jest to główny kolor w 7 i X6 hybrydowych

Już czekam jak ktoś zrobi zdjęcie mega ekologicznych X6, 7 hybryd i nie ekologicznego M5 E39


jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zakup BMW M5 E39
Występował też w reklamówce z Madonną 
Jakby ktoś nie widział http://www.youtube.com/watch?v=srrbvNNUKrA

Jakby ktoś nie widział http://www.youtube.com/watch?v=srrbvNNUKrA